News:

Apachefoorumi Twitterissä:
https://twitter.com/apachefoorumi

Main Menu

Teetkö toisten työt?

Started by omglolnoob, Mon 04.09.2006 11:40:43 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jiidee

Työelämä kuitenkin kaipaa sellaisia henkilöitä, jotka pienellä työmäärällä saavat hommat hoidettua. Eli tyhmä ja ahkera säheltää paljon, kun taas viisas ja laiska miettii hetken ja saa homman kuntoon vähemmällä vaivalla = lopputulos: firman aikaa säästyy.

Ite oon noiden yhdistelmä eli tyhmä ja laiska  :parku:
Vääksyn ukkomiesyhdistys & Reilu kerho ry tarjoaa ilmaisen mammografian ( :oho: )

nyyyps

Opettaja jo kerran tuumasi tuosta ohjelmointihommasta, kun jäsen B hihkui onnistuneena, että kuinkas paljon siitä on sitten tuon (Minun) ansiota.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Kalikka

Edellisessä työpaikaissa sain arvonimen taukovastaava. Aamulla konttoriin meettingille, siirtymä työkentälle ja perään huuto "VITTU!!! Lähetään menee täältä". Kipin kapin ruokalaan, ruokalan automaatista ykkösoluet mieheen ja terassille. Kello on suurinpiirtein 0415h AAMULLA. Siinä sitten ykköstä lipitellen puolitoistatuntia eteenpäin 25€ tunnilta, aina aamu kuuten, jolloin siirrytään normaaliin palkkaan ja työt voivatkin alkaa.

Ps.

Kyllä ne opettajat näkee kuka tekee ja mitä tekee, viimeistään tentissä sitten. Älä hätäänny, panostuksesi on varmasti huomatta.

nyyyps

Buahahaa tein källit tälle Henkilölle.

Piti kirjoittaa ohjelmakoodia, jota hän ei osannut. No, hän pyysi, että lähetän sähköpostissa hänelle koodin, jotta voi käyttää. Teinkin niin, mutta piilotin koodiin kommentteja.
'Code generated by another
Ja muuta vastaavaa.

Ja vaikka opettaja ei tarkastaisikaan koodia sen kummemmin, niin onpa siellä nyt minun sormenjälkeni.

BUAHHAHHAAA!  :psycho:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Lexa

Quote from: omglolnoob on Thu 21.09.2006 11:10:19 (UTC+0300)
Buahahaa tein källit tälle Henkilölle.

Piti kirjoittaa ohjelmakoodia, jota hän ei osannut. No, hän pyysi, että lähetän sähköpostissa hänelle koodin, jotta voi käyttää. Teinkin niin, mutta piilotin koodiin kommentteja.
'Code generated by another
Ja muuta vastaavaa.

Ja vaikka opettaja ei tarkastaisikaan koodia sen kummemmin, niin onpa siellä nyt minun sormenjälkeni.

BUAHHAHHAAA!  :psycho:

Nämä on ihan loistokällejä... Harrastin aikoinaan samaa.
Kun kaverit pyysi apua johonkin vastaavaan,
aina oli joukossa vähintään mun nimikirjaimet...  ::hihsmoke
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!


nyyyps

Kohta alkaa koe ohjelmoinnista. Verkkokaapelit kytketään irti. Takiainen on pulassa, se ei osaa, enkä minä aio auttaa mitenkään.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Lexa

Quote from: omglolnoob on Fri 22.09.2006 09:56:43 (UTC+0300)
Kohta alkaa koe ohjelmoinnista. Verkkokaapelit kytketään irti. Takiainen on pulassa, se ei osaa, enkä minä aio auttaa mitenkään.

Hää Hää... Siitäs saa kun ei ole itse opiskellut.  ::hihsmoke
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

ranta-jorma

Quote from: Lex Arma on Fri 22.09.2006 09:57:22 (UTC+0300)
Quote from: omglolnoob on Fri 22.09.2006 09:56:43 (UTC+0300)
Kohta alkaa koe ohjelmoinnista. Verkkokaapelit kytketään irti. Takiainen on pulassa, se ei osaa, enkä minä aio auttaa mitenkään.

Hää Hää... Siitäs saa kun ei ole itse opiskellut.  ::hihsmoke

Oikein.  :jepso:
Hopeinen kuu luo merelle siltaa.....

paavo

Jos tarviit apuja niin saatko kysyttyä meiltä?

Tulevaisuutta ajatellen.

furioso

tällä viikolla on tullut sellainen olo välillä että saa tehdä koko keikan yksin.vitunko väliä kun homma on edistynyt vauhdilla.. ::smoke

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview