News:

Apachefoorumi Twitterissä:
https://twitter.com/apachefoorumi

Main Menu

Koulun koneet

Started by Sceme, Fri 19.12.2008 17:22:07 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

nyyyps

Quote from: LexA on Sun 21.12.2008 23:22:27 (UTC+0200)
Quote from: omglolnoob on Fri 19.12.2008 19:00:20 (UTC+0200)
Quote from: LexA on Fri 19.12.2008 17:52:42 (UTC+0200)
Quote from: omglolnoob on Fri 19.12.2008 17:28:56 (UTC+0200)
BSOD-näytönsäästäjä ::lsmoke
Mulla oli toi pitkään kanssa ihan käytössä ::hihsmoke
Mietin iteki, että kun näytönsäätäjää ei ole ollu sitten vuoden 2001, josko sitä nyt monen vuoden harkinnan jälkeen laittaisi tuon näytönsäästäjäksi. Vaan toisaalta, johan mulla on Red Alert 3 ja Fallout 3 oottanu kuukauden asentumista koneella, ja deeseen laitto on ollu vaiheessa kolme vuotta.
Saati sitten nyt muuan dokumentit, joita kaks vuotta olen säilyttäny, että pdf:ksi muuntahutan, tai tuo metästysseuran logo, joka on vuoden odottanut, että vektoriksi piirtelen.

Millähän sitä parhaiten piirtäis, mihin muotoon ne pitää tallentaa, että saa laittaa officen clipart-kirjastoon. :think:
Clipartista en tiä mitään, mutta jos tarttet jottain dokumenttia muuntaa PDF:ksi, niin laitahan vaikka PM:ää. Pystyn tekeen sen todella iisisti. :jees:
Laitoin koneelle jonku enmuistaminkä ohjelman, joka tulostaa pdf:ksi. Toimii. :jees:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Lexa

Quote from: omglolnoob on Mon 22.12.2008 09:23:56 (UTC+0200)
Quote from: LexA on Sun 21.12.2008 23:22:27 (UTC+0200)
Quote from: omglolnoob on Fri 19.12.2008 19:00:20 (UTC+0200)
Quote from: LexA on Fri 19.12.2008 17:52:42 (UTC+0200)
Quote from: omglolnoob on Fri 19.12.2008 17:28:56 (UTC+0200)
BSOD-näytönsäästäjä ::lsmoke
Mulla oli toi pitkään kanssa ihan käytössä ::hihsmoke
Mietin iteki, että kun näytönsäätäjää ei ole ollu sitten vuoden 2001, josko sitä nyt monen vuoden harkinnan jälkeen laittaisi tuon näytönsäästäjäksi. Vaan toisaalta, johan mulla on Red Alert 3 ja Fallout 3 oottanu kuukauden asentumista koneella, ja deeseen laitto on ollu vaiheessa kolme vuotta.
Saati sitten nyt muuan dokumentit, joita kaks vuotta olen säilyttäny, että pdf:ksi muuntahutan, tai tuo metästysseuran logo, joka on vuoden odottanut, että vektoriksi piirtelen.

Millähän sitä parhaiten piirtäis, mihin muotoon ne pitää tallentaa, että saa laittaa officen clipart-kirjastoon. :think:
Clipartista en tiä mitään, mutta jos tarttet jottain dokumenttia muuntaa PDF:ksi, niin laitahan vaikka PM:ää. Pystyn tekeen sen todella iisisti. :jees:
Laitoin koneelle jonku enmuistaminkä ohjelman, joka tulostaa pdf:ksi. Toimii. :jees:
OK, mullakin taitaa himassa joku pdf-tulostin olla. Mutta nääs töissä mulla on toi ihan uus officekin, jolla pystyy wordistä suoraan tallentamaan PDF:nä. :jees:
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

nyyyps

Onkohan sitä pdf:ksi tulostamista tuossa uusimmassa openofficessaki :think:
Enpä vain ole kattonukhan :psycho:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Sceme

Quote from: Thrash on Mon 22.12.2008 00:44:44 (UTC+0200)
Quote from: Sceme on Fri 19.12.2008 19:09:38 (UTC+0200)
Ei ollu näytönsäästäjä. Otettii tollanen googlesta taustakuvaks ja sitte Piilotettii pikakuvakkeet ja sammutettiin explorer.exe  :lach:
Luokiossa otettiin printscreen työpöydästä ja asetettiin taustakuvaksi, sitten kaadettii exploreri. ATK-opettaja ei osannu "korjata" sitä :nykytaide:
EDIT: Ja piilotettiin tietty kuvakkeet
Tätä ollaan kanssa harrastettu.  :jepso:

Arathon

Quote from: Sceme on Mon 22.12.2008 14:06:48 (UTC+0200)
Quote from: Thrash on Mon 22.12.2008 00:44:44 (UTC+0200)
Quote from: Sceme on Fri 19.12.2008 19:09:38 (UTC+0200)
Ei ollu näytönsäästäjä. Otettii tollanen googlesta taustakuvaks ja sitte Piilotettii pikakuvakkeet ja sammutettiin explorer.exe  :lach:
Luokiossa otettiin printscreen työpöydästä ja asetettiin taustakuvaksi, sitten kaadettii exploreri. ATK-opettaja ei osannu "korjata" sitä :nykytaide:
EDIT: Ja piilotettiin tietty kuvakkeet
Tätä ollaan kanssa harrastettu.  :jepso:
Perinteinen  :jees:
Tule hyvä kakku.


Sceme

Kyl se on nykyään, kun käytännössä jokainen omistaa kamera puhelimen. Niin tulee taltioitua kaikki hauskat asiat matkan varrelta. Ja toisaalta, siinä pitää sellasta pientä päiväkirjaakin huomaamattaan. Itselläni tuo nokian N73 3.2megapixelin kameralla varustetussa kapulassa on 400 kuvaa. Se tekee kännykän ostosta lähtien yhden kuvan joka 3 päivä. Sitten kun joku vaikka puhuu, että mitä teki sinä ja sinä päivänä niin voi kattoa puhelimesta, että missäs sitä itse tuli hilluttua niihin aikoihin.
Toinen mukava juttu, kun joku puhuu vaikka, että näin kaupungilla aika hienon auton tänää. Näytti vähän rolssilta. Sitte puhelimesta etin Chrysler 300c:n kuvan ja kysyn, että oliko tämmönen. Hyödyllinen kapistus kerrassaan.  :jepso:

paavo

On se. Käytän puhelimen kameraa muistikirjanakin. :jepso:

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview