News:

Apachefoorumi.net
Kuin kupillinen tuoretta spermaa.. etova, lämmin ja täynnä elämää.. 

Main Menu

Apple

Started by Betonishamaani, Sun 08.07.2007 10:10:41 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

kenny

#160
Ei nokia ole vähään aikaan pärjännyt kehityksessä.
N97:kin tuli markkinoille vanhalla tekniikalla   :jees:

Kohta nokialta pitäisi tulla se linux pohjainen luuri   :think: siinä vois olla jo potenttiaalia

nyyyps

Minun oma mielipide on, että nokialaiset meni perseelleen heti ku niihin tuli värinäyttö. Ainuttakaan hyvää värinänäytöllistä nokialaista en ole vielä käsiini saanu. :jepso:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Sceme

Quote from: omglolnoob on Thu 17.09.2009 09:24:48 (UTC+0300)
Minun oma mielipide on, että nokialaiset meni perseelleen heti ku niihin tuli värinäyttö. Ainuttakaan hyvää värinänäytöllistä nokialaista en ole vielä käsiini saanu. :jepso:
Oon samaa mieltä mutta silloin ne lakkas jo pikkuhiljaa olemasta puhelimia. Nykyää näillä voi myös soittaa.

nahkaparturi

Quote from: omglolnoob on Thu 17.09.2009 09:24:48 (UTC+0300)
Minun oma mielipide on, että nokialaiset meni perseelleen heti ku niihin tuli värinäyttö. Ainuttakaan hyvää värinänäytöllistä nokialaista en ole vielä käsiini saanu. :jepso:
Miulla on nokian 3109c, se on kyllä ihan pätevä laite, karvalakkimalli :jees:
So, you found out you're not a business man after all.
Just a man.
An ancient race.

All the love in all the world
Is not enough to save my soul tonight
-Lemmy

Sceme

Quote from: kenny on Thu 17.09.2009 09:22:47 (UTC+0300)
Ei nokia ole vähään aikaan pärjännyt kehityksessä.
N97:kin tuli markkinoille vanhalla tekniikalla   :jees:

Kohta nokialta pitäisi tulla se linux pohjainen luuri   :think: siinä vois olla jo potenttiaalia
Joo tää linux pohjanen onki ensimmäinen lupaavan kuulonen nokia vähää aikaa mut voi olla että seki pilataa tällä nokialaisella ammattitaidolla.


kenny

Quote from: Sceme on Thu 17.09.2009 09:29:48 (UTC+0300)
Quote from: kenny on Thu 17.09.2009 09:22:47 (UTC+0300)
Ei nokia ole vähään aikaan pärjännyt kehityksessä.
N97:kin tuli markkinoille vanhalla tekniikalla   :jees:

Kohta nokialta pitäisi tulla se linux pohjainen luuri   :think: siinä vois olla jo potenttiaalia
Joo tää linux pohjanen onki ensimmäinen lupaavan kuulonen nokia vähää aikaa mut voi olla että seki pilataa tällä nokialaisella ammattitaidolla.

Toivottavasti ei   :jees:

Örtzi

Mä en ymmärrä miten ihmisillä on aina paskoja puhelimia. Mulla on ollu siemenssiä, eeriksonia, motorolaa, nokiaa. Kaikki Nokialaiset on pelannu ku junan vessa, ei mitään vikaa, ja kun vika on tullu, niin silloin on puhelinkin ollut tiensä päässä. Mulla ammatin puolesta puhelimeen kulkeutuu niin paljon metallinpölyä ja muuta paskaa, että se on rikkonut luureja.
6280 liukuläppäpuhelin, mikä on työluurina nykyään, on kolme vuotta jo vanha, ja toimii aivan täydellisesti. Alkuperäinen akku on myös vielä käytössä, kerran viikossa saa ladata.
Enkä nyt kamalasti moitittavaa löydä tuosta 6220 Nokiastakaan, joka toisena puhelimena toimii. 5 megapikselin kamerakin on ihan kelvollinen.
Tosin mä käytän puhelinta enempi siihen, mihin se on tarkoitettu, soittamiseen, tietokone mulla on erikseen.  ::smoke
Kyl siit kaffekermat saa, sano piika ku sonnia lypsi.


Predatel

Itse ostin Nokia 5800 Xpressmusic puhelimen.. Ongelma tässä on se, että Gigantti ilmoittaa toimitusajaksi 2-6 arkipäivää. Nyt on 6 arkipäivä, eikä ole tullut mitään puhelua keneltäkään  :sorry: Huomenna vihaisia soittoja Gigantille päin, voisi melkein purkaa ostoksen  :kerpele: :angry:


Fusion

Betonishamaani

Note to self: Älä avaa Tuomarin triidejä. Mielessä pyörii nyt vain ihmistuhatjalkaiset, paskan syöminen ja höpsähtäneet lääkärisedät.

Quote from: NaiNeN on Thu 25.07.2013 19:38:41 (UTC+0300)
Mie eilen mietin että mitäköhän tuommonen vankilapsykiatri sanois Tuomarista  :think:



Sceme

Täh? Maksoin iPhonesta 530€ uutena ja nyt maksan enää soneran liittymästä sen jonkun 15€/kk

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview