Apple

Started by Betonishamaani, Sun 08.07.2007 10:10:41 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Sceme

Kaikissa puhelimissa on plussat ja miinukset. iPhonessa on huono kamera, tyhmiä rajoituksia, heikko radio ja esim fm lähetin olis mukava uutuus. Nokioissa hyvät ominaisuudet hautautuu huonon käyttöjärjestelmän alle. E sarjalaisista ei ole kokemusta, totta mutta N sarjasta on liikaaki. Esim taas 5800 on pilattu tyhmällä näytöllä. Sen huomaa vasta ku on tottunu iphonen näyttöö. Multitouch ja herkkyys on korvaamattomia. Pääasiassa zoomaus on naurettavan helppoa.
  Minkä tahansa puhelimen ostaa ni siitä puuttuu joku ominaisuus mikä toisesta löytyy. Mun mielestä iPhonessa on eniten hyvin toteutettuja ohjelmia ja ominaisuuksia muihin puhelimiin verrattuna. Esim mikä tää ovi store oli olevinaa? Täys floppi..
  Ok, voi olla mun mielipide ja ehkä ykspuolinen, mutta mielipide kuitenkin. iFanin käännyttäminen on turhaa, tiedätte sen, mutta voisko olla havaittavissa pientä ennakkoluuloisuutta applea kohtaan ja tiettyä jääräpäisyyttä? Ohan se kiva tukea isänmaata ku nokian "suomalaiset" puhelimet vaan on parhaita. Oli ennen ja sitä asemaa ei saa kukaa viedä.

paavo

Nokian ylimielinen asenne työntekijöitä ja alihankkijoita kohtaan on vienyt vähänkin arvostukseni, eivät ole sen parempia kuin muutkaan.
Sama se on tukea suoraan vinkuintian työläisiä.

jem

Quote from: Sceme on Tue 15.12.2009 12:25:13 (UTC+0200)
Kaikissa puhelimissa on plussat ja miinukset. iPhonessa on huono kamera, tyhmiä rajoituksia, heikko radio ja esim fm lähetin olis mukava uutuus. Nokioissa hyvät ominaisuudet hautautuu huonon käyttöjärjestelmän alle. E sarjalaisista ei ole kokemusta, totta mutta N sarjasta on liikaaki. Esim taas 5800 on pilattu tyhmällä näytöllä. Sen huomaa vasta ku on tottunu iphonen näyttöö. Multitouch ja herkkyys on korvaamattomia. Pääasiassa zoomaus on naurettavan helppoa.
  Minkä tahansa puhelimen ostaa ni siitä puuttuu joku ominaisuus mikä toisesta löytyy. Mun mielestä iPhonessa on eniten hyvin toteutettuja ohjelmia ja ominaisuuksia muihin puhelimiin verrattuna. Esim mikä tää ovi store oli olevinaa? Täys floppi..
  Ok, voi olla mun mielipide ja ehkä ykspuolinen, mutta mielipide kuitenkin. iFanin käännyttäminen on turhaa, tiedätte sen, mutta voisko olla havaittavissa pientä ennakkoluuloisuutta applea kohtaan ja tiettyä jääräpäisyyttä? Ohan se kiva tukea isänmaata ku nokian "suomalaiset" puhelimet vaan on parhaita. Oli ennen ja sitä asemaa ei saa kukaa viedä.
aika usein se voi olla ihan vaan tarkoitettu huumorilla otettavaks piruiluks.  :psp:

Sceme

Quote from: jem on Tue 15.12.2009 13:11:39 (UTC+0200)
Quote from: Sceme on Tue 15.12.2009 12:25:13 (UTC+0200)
Kaikissa puhelimissa on plussat ja miinukset. iPhonessa on huono kamera, tyhmiä rajoituksia, heikko radio ja esim fm lähetin olis mukava uutuus. Nokioissa hyvät ominaisuudet hautautuu huonon käyttöjärjestelmän alle. E sarjalaisista ei ole kokemusta, totta mutta N sarjasta on liikaaki. Esim taas 5800 on pilattu tyhmällä näytöllä. Sen huomaa vasta ku on tottunu iphonen näyttöö. Multitouch ja herkkyys on korvaamattomia. Pääasiassa zoomaus on naurettavan helppoa.
  Minkä tahansa puhelimen ostaa ni siitä puuttuu joku ominaisuus mikä toisesta löytyy. Mun mielestä iPhonessa on eniten hyvin toteutettuja ohjelmia ja ominaisuuksia muihin puhelimiin verrattuna. Esim mikä tää ovi store oli olevinaa? Täys floppi..
  Ok, voi olla mun mielipide ja ehkä ykspuolinen, mutta mielipide kuitenkin. iFanin käännyttäminen on turhaa, tiedätte sen, mutta voisko olla havaittavissa pientä ennakkoluuloisuutta applea kohtaan ja tiettyä jääräpäisyyttä? Ohan se kiva tukea isänmaata ku nokian "suomalaiset" puhelimet vaan on parhaita. Oli ennen ja sitä asemaa ei saa kukaa viedä.
aika usein se voi olla ihan vaan tarkoitettu huumorilla otettavaks piruiluks.  :psp:
Niimpä niin..

Betonishamaani

Note to self: Älä avaa Tuomarin triidejä. Mielessä pyörii nyt vain ihmistuhatjalkaiset, paskan syöminen ja höpsähtäneet lääkärisedät.

Quote from: NaiNeN on Thu 25.07.2013 19:38:41 (UTC+0300)
Mie eilen mietin että mitäköhän tuommonen vankilapsykiatri sanois Tuomarista  :think:




Tieko

ei mulla applea vastaan mitään ole, sen käyttäjiä kyllä  :psp:
Failure to evolve is a failure to us all

"Hetkinen... Eihän tämä ole tennistä. Tämä on anaaliseksiä."

Arathon

Varovarovaro kohta menee liian pitkälle  ::osmoke
Tule hyvä kakku.

Jarre

Noh, eniten mua ihmetyttää toi fanittamalla muitten tuotteiden haukkuminen. mulla ei tällä kertaa ollu itellä mahdollisuutta valita ku noksu joten otin noksun. Jos olis mahdollisuus ottaisin todennäköisesti jonku nuista uusista droideista. Ja oon kokeillu molempia (iPhone & droid) ja pidän sitä käyttistä parempana.

Toi vaan että porukalla on ongelmia vain ja ainoastaan noksujen kanssa on omituista liioittelua. Tulee yks urheilu-triidi mieleen (okei liioittelua)  ::nsmoke
Carpe Natem

Kastori

se on kai jonkunlainen autismin osa-alue.. niinkus esimerkiksi autoissa joku omistaa tietynmerkkisen auton joka on yhtenään rikki ja vesisateella valuu ruosteen mukana pihakaivosta alas niin silti omistajansa mielestä maailma ei parempaa ole luonut.. puuttuu sellainen ympärilleenkatselemisen taito ja siihen liittyvä näkemisenymmärtäminen..

(tuohon automerkkiin liittyen on kaveripiirissä tullut tuolle taudille nimitys audismi  :psp: )

Tieko

Failure to evolve is a failure to us all

"Hetkinen... Eihän tämä ole tennistä. Tämä on anaaliseksiä."

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview