News:

Jätä aivosi narikkaan, ja astu peremmälle :moi:
Apachefoorumi ei vastaa narikkaan jätetyistä aatteista.

Main Menu

Apple

Started by Betonishamaani, Sun 08.07.2007 10:10:41 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Örtzi

Mä nyt käytä tuota kuin kuvien ja videoiden tallentamiseen, päivityksiä en lataa, ei ole tarvis.  ::hihsmoke
Kyl siit kaffekermat saa, sano piika ku sonnia lypsi.


kenny

Quote from: Sceme on Mon 01.11.2010 18:19:40 (UTC+0200)

En osaa selittää sitä lyhyesti, mut se on kyl tosi helppoa.. En tiiä miten esim nokioihin siirretää musiikkia..

En tiedä nokian siirroista mutta samsungin kaikki siirrot tapahtuu tuolla muistikorttiperiaatteella
Eikä esim videoita, saati musiikkia tarvi muuttaa toiseen muotoon.
 
Quote from: kenny on Mon 01.11.2010 09:15:27 (UTC+0200)

Itse tottunut siihen, että kytketään soitin tietokoneeseen USB piuhalla, jolloin kone tunnistaa soittimen muistitikkuna.
Sitten on melko yksinkertaista esim raahata kansiosta toiseen vaikka yksittäisiä kappaleita
ja aikaa kuluu muutama minuutti   :kahvi: Ei tarvi mitään erillisiä ajureita, saati eri ohjelmia, jolla pystyy konetta hallitsemaan 
Minkä takia kaikki täytyy tehdä niin vaikeasti   :facepalm:

Betonishamaani

Note to self: Älä avaa Tuomarin triidejä. Mielessä pyörii nyt vain ihmistuhatjalkaiset, paskan syöminen ja höpsähtäneet lääkärisedät.

Quote from: NaiNeN on Thu 25.07.2013 19:38:41 (UTC+0300)
Mie eilen mietin että mitäköhän tuommonen vankilapsykiatri sanois Tuomarista  :think:



Löylyttäjä

Ulkoisena tallennusvälineenä näkyy

Quote from: omglolnoob on Mon 01.11.2010 18:30:30 (UTC+0200)
Minulla on mp3-soitin sitä varten, että sillä kuunnellaan musiikkia, ja puhelin sitten erikseen silloin jos satun tarvitsemaan langatonta puhelukonetta. :jepso:
Minä kannan mukanani mieluummin yhtä kompaktia laitetta kuin viittä erilaista :jepso:

nyyyps

Quote from: Löylyttäjä on Mon 01.11.2010 19:04:11 (UTC+0200)
Ulkoisena tallennusvälineenä näkyy

Quote from: omglolnoob on Mon 01.11.2010 18:30:30 (UTC+0200)
Minulla on mp3-soitin sitä varten, että sillä kuunnellaan musiikkia, ja puhelin sitten erikseen silloin jos satun tarvitsemaan langatonta puhelukonetta. :jepso:
Minä kannan mukanani mieluummin yhtä kompaktia laitetta kuin viittä erilaista :jepso:
Paljon mukavampi hajotella jokainen erikseen ku yks kompakti ja olla sitten kaikkia vaille. :jepso:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.


Löylyttäjä

Quote from: omglolnoob on Mon 01.11.2010 19:04:56 (UTC+0200)
Quote from: Löylyttäjä on Mon 01.11.2010 19:04:11 (UTC+0200)
Ulkoisena tallennusvälineenä näkyy

Quote from: omglolnoob on Mon 01.11.2010 18:30:30 (UTC+0200)
Minulla on mp3-soitin sitä varten, että sillä kuunnellaan musiikkia, ja puhelin sitten erikseen silloin jos satun tarvitsemaan langatonta puhelukonetta. :jepso:
Minä kannan mukanani mieluummin yhtä kompaktia laitetta kuin viittä erilaista :jepso:
Paljon mukavampi hajotella jokainen erikseen ku yks kompakti ja olla sitten kaikkia vaille. :jepso:
Perin turhauttavaa käyttää kaikkia viittä eri aikaan huollossa :psp:
Eipä tää pahasti ole hajoillut, kerran oli huollossa eikä maailma siihen kaatunut :jees:

nyyyps

Ei ne mulla hajoa niin että huollolla selviäis. :psycho:

Ehkä minun pitäis vain istua sisällä tekemättä mitään, niin jäis kömpelön ihmisen ohot tapahtumatta. :sorry:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Josse

Ei käytä sitä puhelinta vasarana ku hakkee sen vasaran  :jees:
WARNING:

This post may contain absolute bullshit. Viewer discretion necessary !

nyyyps

Kyllä 3110 kesti telttakepit maahan hakata.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Dimmu Burger

Kauniit naishenkilöt, ottakaa yhteyttä yksityisviestitse.

Hyvä suunnistaja ei eksy. Jos ei tiedä missä ollaan, mennään kotiin.

Njof njof :psp:

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview