Oletko huolestunut jos cd-musiikki katoaa?

Started by jiidee, Fri 29.06.2007 14:26:42 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

MH

Vanhat Kreatori, Sodomit, Stonet ja Airdashit toimii VAIN älppäriltä hyvin, kumma kyllä. En ole kytkenyt muuton jälkeen levysoitinta kiinni mutta katselin kaiholla tuota Twisted Sistersin Come On Out And PLay älppäriä hienolla avattavalla kuvalla ja totesine ttä pakko se on virittää taas käyttöön... ::hihsmoke

Ei ne cd-levyt mihinkään tule häviämään, muuttavat ehkä muotoaan tai jotain...
"I'm just an friendly neighborhood dragon... but I have to eat too!"

ukko

LP -levyjen kansitaide oli kyllä jotain aivan omaa luokkaansa verrattuna cd-levyihin. Tuo TS:n Come Out And Play on kyyllä legendaarinen samoin Led Zeppelin III -levyn kansi. Ja Iron Maidenilla Derek Riggs:n piirtämät kannet ovat järjettömän hienoja :mosh: :mosh:
"I pull the blinds then I take my clothes off
Dance around the house like nature boy
My genitalia and pectoral muscles aren't
Quite what I would like them to be
But you don't see me
No one can see me
"

nahkaparturi

Olisi tuo mukavaa ihekin omistaa noita levyjä vinyyleinä, etenkin kun oma musiikkimaku on siellä 70-80-luvun raskaassa sarjassa niin olisihan se vielä ihan alkuperäisformaattikin niille levyille. Mutta eipä ole köyhällä hirveästi varaa valita :kahvi:
So, you found out you're not a business man after all.
Just a man.
An ancient race.

All the love in all the world
Is not enough to save my soul tonight
-Lemmy

Arathon

Kyllä olen huolestunut, varsinkin kun olen itsekin nuorison edustajana vasta äskettäin kunnostautunut cd-levyjen ostossa. Netistä tiedostojen lataus rahaa vastaan tai ilman ja koneella kuuntelu on vaan niin sielutonta puuhaa, etten itse haluisi näin tapahtuvan.

Vinyylistä olen tietysti myös haaveillut,mutta oman musiikkimaun edustajat eivät sellaisia tee ja taitavat olla aika hinnoissaankin nykyään nuo LP-soittimet.
Tule hyvä kakku.

jiidee

Linn recordsin sivuilta saa jo latattua (korvausta vastaan) lähes Master tasoista ääntä:
http://www.linnrecords.com/
Vääksyn ukkomiesyhdistys & Reilu kerho ry tarjoaa ilmaisen mammografian ( :oho: )


juippi-73

Toivotaan pahinta ja pelätään parasta!
Kerran luulin olevani väärässä mutta erehdyin.

Juggernauter

Lp:t oli kyllä aikoinaan hauskoja heitto kiekkoja, suurin osa onneksi jotain "literally" paskaa musaa

Renton


Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview