News:

Jätä aivosi narikkaan, ja astu peremmälle :moi:
Apachefoorumi ei vastaa narikkaan jätetyistä aatteista.

Main Menu

Dropbox ja vastaavat pilvipalvelut

Started by peter, Sun 13.03.2011 13:54:09 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Johan Von Markkinat

Ei mulla ole ollut skydriven kans ongelmia. Sinne vaan kiskoo haluamansa datan. :jees:

peter

Saahan sinne datan ja saa datan pois, mutta kun se on niin hidasta. Turha esim. näyttää jotain videota tutulle kännykästä kun saa odotella ikuisuuden. Dropboxin kanssa ei ole samaa ongelmaa. Mulla on kumpikin käytössä, mutta mieluummin käytän dropboxia.

Johan Von Markkinat

No joo. Tuohon en ota kantaa. Itsellä se nyt on lähinnä puhelimen dataa varten käytössä. Varmuuskopiot on ihan muualla. Minähän en näytä videoita tai muutakaan puhelimestani. :psp:


Kastori

google tietää mitä tehen netissä, se näkee minun sähköpostit, se tietää ketä tunnen ja mitä teen vapaa-ajalla ja nyt se tietää mitä minulla on koneella..  :foliopipo:


nyyyps

samaan aikaan voit kirjautua feisbuukkiin joka on internet internetin sisällä :jepso:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Kastori


nyyyps

Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Johan Von Markkinat

Vihtu! Tiputtivat skydriven 25 gt -> 7 Gt. Tosin sai vanhana käyttäjänä sen 25 Gt takas. Tiä sit, kuin pitkäks aikaa.

Susey


Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview