Yleistä (äly)puhelimista.

Started by Jarre, Sun 27.11.2011 19:55:12 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

IsoP

Mulla olla Moto G5 ja hyvin tuo asiansa ajaa, vaikka edullinen puhelin onkin :jepso: Akun kesto toki sais aina olla pidempi. Onneksi tässä akku on vaihdettavissa ilman työkaluja jos haluaa sen joskus vaihtaa uuteen. Kamerakin on ihan ok, mutta kun vertaan kaikkia kuvausvälineitä järjestelmäkameraan niin ei taida hyvää ikinä löytyä. Nielen nuo sanani ehkä 10 vuoden kuluttua  :psycho: Toisaalta ei kehtaa 1,5kg kameraa kokoajan kaulassa pitää niin tulee kuvattua puhelimellakin jotain.

Tässä on etupaneelissa vain sormenjälkitunnistin ja laitoin päälle sen asetuksen, jolla ne kolme nappia siitä alareunasta sai pois ja ne toimii nyt liikuttamalla sormea sormenjälkitunnistimella. Ei toimi oikein kaikilla sovelluksilla tai kaikissa tilanteissa, mutta kun tuohon on nyt tottunu niin olkoon  :jepso:
Make tea not love

The Änes

Mä meinasin, että mä kattelen tässä vielä vuoden loppuun, jos vaikka joltain tulis jotaim uutta ja ihmeellistä, mutta tää alkaa nyt vittuilemaan siihen malliin, ettei pysty :psp:

l am the bastard son - evil inborn, Satan in tip-top, from head to toe
Just look at me, sense my blitz, down riding route 666


I was born to lose but Im built for booze..

nyyyps

Puhelimethan käytetään siihen pisteeseen, että vaihdetaan kun on pakko. Nykypuhelimillahan se tarkottaa takuuaika plus kaks kuukautta. :psp:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

The Änes


l am the bastard son - evil inborn, Satan in tip-top, from head to toe
Just look at me, sense my blitz, down riding route 666


I was born to lose but Im built for booze..



paavo


Señorita iCola

Joo ei ole noita tuotannossa ollut enää. Minulla siis on harvinaisuus, kohta sen hinta on miljoonia  ::osmoke
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

nyyyps

Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Señorita iCola

Nii  ::osmoke
Miulla tuli Huihailla kaksi vuotta täyteen viikko sitten  ::lsmoke Kuha leviää nii saa ostaa uuden  ::lsmoke
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.


Quick Reply

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview