Liian tulenarka aihe, jotta sille omaa lankaa kannattaisi laittaa

Started by nyyyps, Sun 19.04.2009 22:56:12 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

Betonishamaani

Quote from: Tappi on Sat 14.05.2011 19:18:44 (UTC+0300)
Quote from: Tuomari on Sat 14.05.2011 19:15:20 (UTC+0300)
Quote from: Tuomari on Sat 14.05.2011 19:10:53 (UTC+0300)
Quote from: Ressukka on Sat 14.05.2011 18:59:33 (UTC+0300)
Quote from: Karski on Sat 14.05.2011 13:05:44 (UTC+0300)
Joo aika provosoiva otsikko. Ei ollut järkkärinä silloin kun tuon teki.

Voi kuulostaa ikävältä, mutta jos otetaan järkkärinkortti pois kaikilta tommosilta, niin kohta meillä ei riitä tarpeeksi punttipaavoja jokaiseen kuppilaan.
Ja jos joka helvetin lihaniskalle annetaan järkkärikortti ja ne on sen jälkeen "aina oikeassa" niin  voi käydä kuin mulle kun lensin 100% selvinpäin kapakasta ulos :kahvi:
Poliisi on poliisi ja järkkäri järkkäri, vaikka olisi viettämässä vapaailtaa, ja toiminta pitää olla sen mukaista...


Mitä teit?

En oo nimittäin ikinä lentäny  pihalle rauhassa pöydässä istuessa. :think:
Minä olen,riitti yksi vilkaisu portsariin ja lähtö tuli.Saattoi tietysti vanhat tapahtumat vaikuttaa  :think:

No olen minäkin noin, pahalla mielellä ja ei kerenny murahtaa, niin on koko vuoro ympärillä. Tosin ei edelleenkään ilman syytä ::smoke
Note to self: Älä avaa Tuomarin triidejä. Mielessä pyörii nyt vain ihmistuhatjalkaiset, paskan syöminen ja höpsähtäneet lääkärisedät.

Quote from: NaiNeN on Thu 25.07.2013 19:38:41 (UTC+0300)
Mie eilen mietin että mitäköhän tuommonen vankilapsykiatri sanois Tuomarista  :think:



paavo

Ei sitä aina tarvitse riehuakaan, minut on poistettu pari kertaa nukahtamisen takia :blink:

jem

keskikaljaräkäläänkin voi saada selvinpäin vuoden porttikiellon riehumatta.  :jepso:

Ressukka

Quote from: Tuomari on Sat 14.05.2011 19:10:53 (UTC+0300)
Quote from: Ressukka on Sat 14.05.2011 18:59:33 (UTC+0300)
Quote from: Karski on Sat 14.05.2011 13:05:44 (UTC+0300)
Joo aika provosoiva otsikko. Ei ollut järkkärinä silloin kun tuon teki.

Voi kuulostaa ikävältä, mutta jos otetaan järkkärinkortti pois kaikilta tommosilta, niin kohta meillä ei riitä tarpeeksi punttipaavoja jokaiseen kuppilaan.
Ja jos joka helvetin lihaniskalle annetaan järkkärikortti ja ne on sen jälkeen "aina oikeassa" niin  voi käydä kuin mulle kun lensin 100% selvinpäin kapakasta ulos :kahvi:
Poliisi on poliisi ja järkkäri järkkäri, vaikka olisi viettämässä vapaailtaa, ja toiminta pitää olla sen mukaista...


Mitä teit?
Olin Kotkan meripäivillä kavereille kuskina, terassilla venatessani saatoin nojata päätä käsiini ootellessani koska ne saa pään täyteen, poke otti niskasta kiinni ja sano et "sullon  piikki täys lähes jäähylle" En pannu vastaan kun toinen on puolta suurempi kuin mä!! Kaverit huuteli et älä vittu heiän kuskia heitä pihalle  mut eipä auttanu... oottelin sit loppuajan autossa... ::osmoke

Löylyttäjä

Kerran lensin ulos nuokkumisen takia ja kerran en päässyt sisälle kun olin mukamas liian kännissä, epäilen että pärstäkertoimen takia ei päästänyt :think:


paavo


jem

Quote from: paavo on Sat 14.05.2011 20:05:38 (UTC+0300)
Quote from: jem on Sat 14.05.2011 20:04:52 (UTC+0300)
keskikaljaräkäläänkin voi saada selvinpäin vuoden porttikiellon riehumatta.  :jepso:
Tuollainen on huono asiakas :jees:
huono asiakas vei jatkossa sen autolastin suunnilleen joka viikonloppu toiseen kuppilaan.  :jees:

paavo


Bobo

En este mundo paz no existen.

Dimmu Burger

Koskaan en ole lentänyt ulos vaikka on tullut huudettua ja ehkä vähän riehuttuakin :think:

Kaveri ei kerran päässyt sisään vaikka oli melkein selvinpäin. Sillä oli tupakka lompakon välissä ja kun alkoi henkkareita kaivaa niin tupakka putosi maahan. Poke siitä päätteli että liian kännissä ja painu helvettiin :jees:
Kauniit naishenkilöt, ottakaa yhteyttä yksityisviestitse.

Hyvä suunnistaja ei eksy. Jos ei tiedä missä ollaan, mennään kotiin.

Njof njof :psp:

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview