News:

Apachefoorumi.net
Admin tarjoaisi kävijöille kahvit, mutta huomasi ettei serveri tykkää nesteistä.

Main Menu

Metallica

Started by Ruhoo, Wed 21.02.2007 14:53:46 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Señorita iCola

Iloa kyllä tarjosi enempi, vaikka vähän Jumalanpilkkaa tuossa oli mukana, ei kukaan osaa sanoa "I'm ti agressoaaah" niiq James, mastaahhh  :psp:
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

morkkis

Quote from: Lady iCola on Wed 26.10.2011 15:10:46 (UTC+0300)
Nyt ois Lulu tilattu, korvat itkee verta viimenen päivä kuunnellessa  ::hihsmoke
mä oon kuullu tosta pelkästään paskaa palautetta :blink: eivätkä ollu ees sitä "metallika on myyny ittensä bläk albumin jälkeen"-porukkaa :psp:

Señorita iCola

Quote from: Anaalirauhasneste on Wed 26.10.2011 17:01:50 (UTC+0300)
Quote from: Lady iCola on Wed 26.10.2011 15:10:46 (UTC+0300)
Nyt ois Lulu tilattu, korvat itkee verta viimenen päivä kuunnellessa  ::hihsmoke
mä oon kuullu tosta pelkästään paskaa palautetta :blink: eivätkä ollu ees sitä "metallika on myyny ittensä bläk albumin jälkeen"-porukkaa :psp:
Aika varma että kuulet paskaa palautetta täältäkin sitten  ::hihsmoke No onneks ei tarvia keikoilla kuulla tuotakaan levyä  :psp:
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

Señorita iCola

Taustallahan tuo tuossa nyt pauhaa, aika pitkälti samaa lausuntaa jammailun päälle tämä on mitä tuo eka sinkkukin  ::hihsmoke
Jotain kivaa jos pitää sanoa niin masterointi on korvaan miellyttävämpää kuin Death Magnetic vaikkapa  :psp:
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.



Donkey

Somelainen sataprosenttinen vika :psp:

I'll never leave you lonely,
I'll be there tryin' to grab and hold, yeah,
I'm not the nicest guy you know
- Lordi - Not the nicest guy -

Setä ei vittuile, setä neuvoo :psp:

Hakuna matata, motherfucker! :pokeri:
With all due respect, intercourse yourself.

Tieko

melkosta paskaa, kuka tätäkin muka kuuntelee. Ei tule ikinä menestymään :psp:
Failure to evolve is a failure to us all

"Hetkinen... Eihän tämä ole tennistä. Tämä on anaaliseksiä."

Susey

Tuo yhteistyöalbumi on aika kamalaa paskaa. Onneks sain palautettua vielä :jees:

Paskis

#218
Kuuntelin The Viewin tuossa eilen. Eipä ihan tuulesta temmattuja ole nekään haukut, mitkä tuo levy on saanut. Siis olettaen, että loput levystä on tätä samaa. Aivan uskomatonta sontaa. "I wanna see your suicide", no tuo biisi toimiikin vitun hyvänä kidutuskeinona. Jos tuo on jotain korkeamman luokan taidetta, niin olen vissiin liian tyhmä ymmärtämään sitä. Menenkin tästä poimimaan jonkun random spurgun kadulta, pistän sen lukemaan epävireisellä puhelaululla paskoja runoja ja soitan paria vitossointua taustalla. Ehkä saan levytyssopparin ::smoke
Ei tää oo nyt niin vakavaa, tää on vaan jääkiekkoo.

Señorita iCola

http://ylex.yle.fi/uutiset/popuutiset/floppiyhteistyon-jalkeen-uuteen-nousuun-metallicalta-uusi-albumi

Jos se tuosta taas paremmaksi lähtee menemään, jos Jumala jatkaa samaan suuntaan kuin Deathilla niin hyvä tulloo  ::hihsmoke
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview