Mikä on paras?

Started by Micko™, Tue 21.02.2006 17:15:57 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

nyt etsitään parasta kauheimmista! Mikä näistä on siis vähiten huono?

Opel
22 (19.1%)
Lada
29 (25.2%)
Ford
43 (37.4%)
Talbot
4 (3.5%)
Fiat
17 (14.8%)

Total Members Voted: 86

koppis

ja minä ihmettelen ooppelin mainetta... mittän vikaa ole missään minun kolmessa  ollut :blink:
paitsi että yks meni paaliin kun en viittiny vaihtaa takse uusia jarrua
Positiivisuus ei ole perseestä, perse on positiivista.

paavo

Laatuvaihtelut ollu hurjia niissä.
On siinä perää, koska uusissa malleissa korostetaan edelleen laadun parannuksen olevan tärkeässä osassa.

koppis

Quote from: kulli paavo on Sat 28.06.2008 21:01:41 (UTC+0300)
Laatuvaihtelut ollu hurjia niissä.
On siinä perää, koska uusissa malleissa korostetaan edelleen laadun parannuksen olevan tärkeässä osassa.
minun autot oli vanhoja mihin oli kaikki hajoava jo vaihdettu uuteen :jees:
Positiivisuus ei ole perseestä, perse on positiivista.

IsoPahaJolppi

Kuten joku jo mainitsikin tuolla aiemmin,
Ford ei ole auto, eikä piika ihminen, mutta molemmat antaa pirun mukavaa kyytiä  :drool:
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

pete1

#44
Quoteja minä ihmettelen ooppelin mainetta... mittän vikaa ole missään minun kolmessa  ollut
Ollaan kohtalo tovereita ostin kaksi viikkoa sitten kolmannen Opelin ja se on tosi hyvä (kutoskone,automaatti,ajotietokoneet ja kaikki muut herkut päälle)  ::hihsmoke
Vinkki niille jotka aikovat ostaa ooppelin niin älkää ostako Astroja tai vectroja vaan kerralla kunnon opeli eli Omega
PETRIN ELÄMÄNASENNE JA MOTTO ON:
KOKEILEN KAIKKEE JOUKOSSA VOI OLLA HYVIÄKIN,
KIRKKOVENEITÄ, TIUKKOJA SYVIÄKIN.
PERSEENUOLEMINEN ON TURHAA,
KOKEILEN KAIKKEE PAITSI HOMOSTELUA JA ITSEMURHAA,
KAIKKEE PITÄÄ OLLA ILMAN KATTOO,


paavo

Omega on kaikista paskin, kumma kyllä sen farmarimalli oli suht laadukas.
Nää ei ole mun oman pään tuotosta vaan alan lehtien tukemia väitteitä.
Saksalaisilla itselläänkin on kattavat vikatilastot.

Eikä tartte hemostua mulle, näin se maa vaan makaa :friends:

pete1

Onneksi en näistä auto jutuista hermostu  :friends: olen joskus kuullut sanottavan että autoon ei kannata rakastua vaan jos tilaisuus tulee hylkää se heti  :good:
No joo vaikka olen aika vannoutunut opeli kuljettaja niin täytyy tunnustaa että on minulla ollut fordikin se oli vuosi mallia -80  oleva TAUNUS 1.6 litran koneella  :drool: oikeasti se tosi huono auto sillä ei tehnyt yhtään mitään ei sitten niin mitään.
PETRIN ELÄMÄNASENNE JA MOTTO ON:
KOKEILEN KAIKKEE JOUKOSSA VOI OLLA HYVIÄKIN,
KIRKKOVENEITÄ, TIUKKOJA SYVIÄKIN.
PERSEENUOLEMINEN ON TURHAA,
KOKEILEN KAIKKEE PAITSI HOMOSTELUA JA ITSEMURHAA,
KAIKKEE PITÄÄ OLLA ILMAN KATTOO,

koppis

Quote from: pete1 on Sat 28.06.2008 21:31:48 (UTC+0300)
Quoteja minä ihmettelen ooppelin mainetta... mittän vikaa ole missään minun kolmessa  ollut
Ollaan kohtalo tovereita ostin kaksi viikkoa sitten kolmannen Opelin ja se on tosi hyvä (kutoskone,automaatti,ajotietokoneet ja kaikki muut herkut päälle)  ::hihsmoke
Vinkki niille jotka aikovat ostaa ooppelin niin älkää ostako Astroja tai vectroja vaan kerralla kunnon opeli eli Omega

omegassa on paljon sähköä joten siinä on vikaakin :jees: minun omega meni paaliin. tosin niiden takajarrujen takia
sähköissä siinä oli silloin tällöin jotain ropattavaa mutta liittimet on ehkä pikkusen hapettuneet kun auto oli vuosimallia 89 :psp:
ja mittäri lukemaa 400000km yli :drag:
kone pelas kyllä moitteetta ja lähti käyntiin talven seisottuaan helposti kaapeleilla 10 asteen pakkasessa :blink:
Positiivisuus ei ole perseestä, perse on positiivista.

pete1

kertaakaan ei ole ollut sähköjen kanssa ongelmia tosin vanhin omega on ollut -92 ja nyt tämä viimeisin -01
yhdessä ompussa oli koneen kanssa pikku ongelma kun siinä ei meinannut pysyä keirtokanki koneeen sisäpuoella vaan se halusi päivän valoon ja tuli nopeinta ja suorintareittiä ulos eli lohkon kyljestä
PETRIN ELÄMÄNASENNE JA MOTTO ON:
KOKEILEN KAIKKEE JOUKOSSA VOI OLLA HYVIÄKIN,
KIRKKOVENEITÄ, TIUKKOJA SYVIÄKIN.
PERSEENUOLEMINEN ON TURHAA,
KOKEILEN KAIKKEE PAITSI HOMOSTELUA JA ITSEMURHAA,
KAIKKEE PITÄÄ OLLA ILMAN KATTOO,

paavo

Uusinta pakua hankkiessani Aron myyjä sanoi suoraan, ettei Vivaroa ja sen sisaria olisi pitänyt koskaan valmistaa.
Ei koettanut edes myydä sitä minulle.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview