News:

Apachefoorumi.net
Kuin kupillinen tuoretta spermaa.. etova, lämmin ja täynnä elämää.. 

Main Menu

Mikä on paras?

Started by Micko™, Tue 21.02.2006 17:15:57 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

nyt etsitään parasta kauheimmista! Mikä näistä on siis vähiten huono?

Opel
22 (19.1%)
Lada
29 (25.2%)
Ford
43 (37.4%)
Talbot
4 (3.5%)
Fiat
17 (14.8%)

Total Members Voted: 86

Señorita iCola

Quote from: passeli on Fri 06.03.2009 08:13:07 (UTC+0200)
Quote from: Icola on Thu 05.03.2009 16:44:20 (UTC+0200)
Ajelisin mie skailainilla, vanhemmalla  :drool: On muuten nykyään mennyt joka merkiltä nuo "erikoismallit" vähän huonompaan suuntaan, ei niissä oo samaa munaa ja raivokkuutta kuin ennen  :psycho:
Onhan Nissanilta tullut ns. uusi Skyline eli Gt-R ja enpä nyt tiedä menikö se ainakaan huonompaan suuntaan.Pesi R32,R33 ja R34:set mennen tullen radalla ja nämä vanhemmat mallit oli vielä Jaappanin poikien virityspajojen laitteita(Mine's,Signal Auto....jne.)

Mutta eipä nuita melkein superautoja löydy enää niin hirveästi valmistajilta,liekkö nykyään suppeat markkinat,kun jokainen haluaa jonkun paskalla kulkevan ekoihmeen.Oli se sitten Tojota/Focus kolmosenkautta nelosen puhaltimella.

Joo ehkä ne radalla kellottaa parempia aikoja kuin vanhemmat mallit, mutta nuo uudet on täynnä kaikenmaailman elektroniikkaa luistonestoista alkaen, sitten varustelistakin on helvetin pitkä, ei superautossa mikä on tehty kovaan ajoon pidä olla mitään perkeleen tietokoneita tai dvd vehkeitä keskikonsolissa, saati mahdollisuutta kuullakkaan niitä, on ne vissiin niin hiljaisiakin nykyään sisällepäin että voimankin tuntee vain perseessä kun painaa pedaalia pohjaan  :psycho: Raivokkuudella tarkoitin enempi sellaista alkukantaisuutta ja särmikkyyttä, en sitä että ois helppoa ajaa hyviä kierrosaikoja samalla kun lukee iltapäivälehtiä tuulilasiin heijastuvalta näytöltä, eikä mukitelineessä olevasta kahvikupistakaan loisku yli kierroksen aikana  :psp:
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

Thrash

Quote from: Icola on Fri 06.03.2009 18:04:23 (UTC+0200)
Joo ehkä ne radalla kellottaa parempia aikoja kuin vanhemmat mallit, mutta nuo uudet on täynnä kaikenmaailman elektroniikkaa luistonestoista alkaen, sitten varustelistakin on helvetin pitkä, ei superautossa mikä on tehty kovaan ajoon pidä olla mitään perkeleen tietokoneita tai dvd vehkeitä keskikonsolissa, saati mahdollisuutta kuullakkaan niitä, on ne vissiin niin hiljaisiakin nykyään sisällepäin että voimankin tuntee vain perseessä kun painaa pedaalia pohjaan  :psycho: Raivokkuudella tarkoitin enempi sellaista alkukantaisuutta ja särmikkyyttä, en sitä että ois helppoa ajaa hyviä kierrosaikoja samalla kun lukee iltapäivälehtiä tuulilasiin heijastuvalta näytöltä, eikä mukitelineessä olevasta kahvikupistakaan loisku yli kierroksen aikana  :psp:
Asiaa :good:
Kyllä me vanhat jenkit on kaikista komeimpia :drool: Dodget, Chevyt ja Fordit varsinkin :drool:

unikeko

Quote from: Thrash on Fri 06.03.2009 18:10:23 (UTC+0200)
Quote from: Icola on Fri 06.03.2009 18:04:23 (UTC+0200)
Joo ehkä ne radalla kellottaa parempia aikoja kuin vanhemmat mallit, mutta nuo uudet on täynnä kaikenmaailman elektroniikkaa luistonestoista alkaen, sitten varustelistakin on helvetin pitkä, ei superautossa mikä on tehty kovaan ajoon pidä olla mitään perkeleen tietokoneita tai dvd vehkeitä keskikonsolissa, saati mahdollisuutta kuullakkaan niitä, on ne vissiin niin hiljaisiakin nykyään sisällepäin että voimankin tuntee vain perseessä kun painaa pedaalia pohjaan  :psycho: Raivokkuudella tarkoitin enempi sellaista alkukantaisuutta ja särmikkyyttä, en sitä että ois helppoa ajaa hyviä kierrosaikoja samalla kun lukee iltapäivälehtiä tuulilasiin heijastuvalta näytöltä, eikä mukitelineessä olevasta kahvikupistakaan loisku yli kierroksen aikana  :psp:
Asiaa :good:
Kyllä me vanhat jenkit on kaikista komeimpia :drool: Dodget, Chevyt ja Fordit varsinkin :drool:

Muistaakseni uudet Lotus Elan:it kuuluu samaan kastiin (jostain lehestä luin) :think: + tietysti se et niillä jopa saa hyviä kierrosaikoja reteot ja muliteline toki löytyy, mutta äänieristeet, mihin niitä tarvitaan? ja jokanen hiekanjyvä tuntuu hidastustöyssyltä, ku jousitus on vähän kovan puoleinen.
kun keskustelet idiootin kanssa, katso ettei hän tee samoin


Jumalan rauhaa
moottori pauhaa

Neponen

#93
Fiat on varmaankin ollut laadukas auto joskus muinon mutta nyt se vain on susi.
Ford on ehkä näistä paras mutta se ei vain iske
Lada on lada
Opel ei ole auto
Talbottia ei meidän kylillä liikkunu hirveästi joten ei se varmasti mikään hyvä ollut

Japseista olen sitä mieltä että oli alla mikä vehje vaan niin perille pääsee.
"A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster."

PajakkiVasseli.com

Quote from: unikeko on Sat 07.03.2009 12:28:18 (UTC+0200)
Quote from: Thrash on Fri 06.03.2009 18:10:23 (UTC+0200)
Quote from: Icola on Fri 06.03.2009 18:04:23 (UTC+0200)
Joo ehkä ne radalla kellottaa parempia aikoja kuin vanhemmat mallit, mutta nuo uudet on täynnä kaikenmaailman elektroniikkaa luistonestoista alkaen, sitten varustelistakin on helvetin pitkä, ei superautossa mikä on tehty kovaan ajoon pidä olla mitään perkeleen tietokoneita tai dvd vehkeitä keskikonsolissa, saati mahdollisuutta kuullakkaan niitä, on ne vissiin niin hiljaisiakin nykyään sisällepäin että voimankin tuntee vain perseessä kun painaa pedaalia pohjaan  :psycho: Raivokkuudella tarkoitin enempi sellaista alkukantaisuutta ja särmikkyyttä, en sitä että ois helppoa ajaa hyviä kierrosaikoja samalla kun lukee iltapäivälehtiä tuulilasiin heijastuvalta näytöltä, eikä mukitelineessä olevasta kahvikupistakaan loisku yli kierroksen aikana  :psp:
Asiaa :good:
Kyllä me vanhat jenkit on kaikista komeimpia :drool: Dodget, Chevyt ja Fordit varsinkin :drool:

Muistaakseni uudet Lotus Elan:it kuuluu samaan kastiin (jostain lehestä luin) :think: + tietysti se et niillä jopa saa hyviä kierrosaikoja reteot ja muliteline toki löytyy, mutta äänieristeet, mihin niitä tarvitaan? ja jokanen hiekanjyvä tuntuu hidastustöyssyltä, ku jousitus on vähän kovan puoleinen.
Olikohan se kuitenkin Elise  :old:
Quote from: Hepskukkuu on Sat 12.04.2014 01:22:03 (UTC+0300)
Foorumi on kuin sima, kaikki käy osa on rusinoita ja passeli on vahingossa sekaan eksynyt luumu.... :think: :psp:


unikeko

Quote from: passeli on Sun 08.03.2009 12:50:31 (UTC+0200)
Quote from: unikeko on Sat 07.03.2009 12:28:18 (UTC+0200)
Quote from: Thrash on Fri 06.03.2009 18:10:23 (UTC+0200)
Quote from: Icola on Fri 06.03.2009 18:04:23 (UTC+0200)
Joo ehkä ne radalla kellottaa parempia aikoja kuin vanhemmat mallit, mutta nuo uudet on täynnä kaikenmaailman elektroniikkaa luistonestoista alkaen, sitten varustelistakin on helvetin pitkä, ei superautossa mikä on tehty kovaan ajoon pidä olla mitään perkeleen tietokoneita tai dvd vehkeitä keskikonsolissa, saati mahdollisuutta kuullakkaan niitä, on ne vissiin niin hiljaisiakin nykyään sisällepäin että voimankin tuntee vain perseessä kun painaa pedaalia pohjaan  :psycho: Raivokkuudella tarkoitin enempi sellaista alkukantaisuutta ja särmikkyyttä, en sitä että ois helppoa ajaa hyviä kierrosaikoja samalla kun lukee iltapäivälehtiä tuulilasiin heijastuvalta näytöltä, eikä mukitelineessä olevasta kahvikupistakaan loisku yli kierroksen aikana  :psp:
Asiaa :good:
Kyllä me vanhat jenkit on kaikista komeimpia :drool: Dodget, Chevyt ja Fordit varsinkin :drool:

Muistaakseni uudet Lotus Elan:it kuuluu samaan kastiin (jostain lehestä luin) :think: + tietysti se et niillä jopa saa hyviä kierrosaikoja reteot ja muliteline toki löytyy, mutta äänieristeet, mihin niitä tarvitaan? ja jokanen hiekanjyvä tuntuu hidastustöyssyltä, ku jousitus on vähän kovan puoleinen.
Olikohan se kuitenkin Elise  :old:

Saatto olla... ei kykene muistaa, ku on melkee puol vuotta, ku siitä luin.
kun keskustelet idiootin kanssa, katso ettei hän tee samoin


Jumalan rauhaa
moottori pauhaa

nyyyps

Komia äffä oli tojoauton pihassa, vaan en tohtinu kysyä koeajolle.
Se autoliikkeen ukko ei tykkää meistä, ku kiusataan sitä aina, että saako mennä koeajolle.
Tai kaikki nauraa kyllä yhessä siinä.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Morgan

Homo halusi tatuoida traktorin kalun päähän. "Laitetaanko tavallinen vai neliveto?" "Mitä eroa niillä on" homo kysyy. "Neliveto kulkee paskassa paremmin

PajakkiVasseli.com

Tutun 04 tdic Fiestan laatikko sano ittesä irti eilen  :hahaa:

3 ja 5 vaihde hävis.
Quote from: Hepskukkuu on Sat 12.04.2014 01:22:03 (UTC+0300)
Foorumi on kuin sima, kaikki käy osa on rusinoita ja passeli on vahingossa sekaan eksynyt luumu.... :think: :psp:

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview