MIKÄ TEIDÄN MIELUISIN AUTOMERKKI/MILLÄ NYT AJATTE?

Started by KYMPPI, Fri 09.02.2007 16:24:17 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

KYMPPI

Olen kai armoton Bemari-friikki, mutta nyt ajan taas kerran Volvolla. Volvossa ei muuta "vikaa" kun että se on etuveto. Takapotku ois kivempi ajaa...
Ikuinen ihmis- ja  eläinten oikeuksien puolustaja.

Qtsats

::hihsmoke ::hihsmoke ::hihsmoke ::hihsmoke

idieh


"We're all pathetic. It's what makes everything interesting." House MD

Nuuka

Helkama Oivalla ajelen nyt. :sorry: Autoista en hirveästi tajua, mutta Bemarissa on sitä jotain. :jepso:
Meinasin laittaa itselleni sigun, mutta sitten en keksinyt siihen mitään hauskaa niin en laittanutkaan. :jepso:

Susey



Lash

Mieluisin nyt ajelisin vanhemmalla mersulla mikä mulla joskus oli mutta siihen tuli paha kukka ongelma ni siitä oli pakko luopua.. ja jouduin varojen vähyyden vuoksi siirtymään Faggi konsernin autoihin. tässä jos hetken olisi töissä myis nuo pikku autot pois ni sitten vois taas hommata aina niin rakkaan 124 mitä on kovin kovin ikävä. ainakin huoltovapauden takia

sitten on erikseen ne harrastepelit missä tuo merkki ei ole niin tärkeä ainakaanminulle.. kuhan se on vanha ja kaunis silmään.. siksi en varmaan ikuna tuosta omasta harrasteesta luovu ku siihen niin kovasti olen rakastunut ::lsmoke Opel GT

takatuuppari on AINA takatuuppari ku sillä on oppinut ajamaan ni ei sitä muuta kaipaakkaan ikinä :friends:

nyyyps

Fiksaatio japseihin, takapotkuihin. Teini-DX, takaveto-Carina tai korkeintaan kasikasivuosimallin Hiace (joka on muuten epävirallisesti Toyota Hayabusa)
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Hanzuu

Eilen viimeksi silmäiltiin Chrysler Grand Voyager 2.8 CRD SE A4 Tour autoa himoiten. Nyt ajellaan farmari Vectralla jossa on kaikki herkut.
Kun olen hyvä, olen tosi hyvä. Mutta kun olen paha, olen tosi mahtava!

Poslari

Nissanilla ajelen koska se on sun ny.Eilen leikin Corollalla Grönholmia ja eikun ojaan.
Baby take my hand... Don't fear the Reaper
We'll be able to fly... Don't fear the Reaper
Baby I'm your man... -Blue Öyster Cult-


El Barto

Quote from: KYMPPI on Fri 09.02.2007 16:24:17 (UTC+0200)
Olen kai armoton Bemari-friikki, mutta nyt ajan taas kerran Volvolla. Volvossa ei muuta "vikaa" kun että se on etuveto. Takapotku ois kivempi ajaa...

Osta isiltä 740. Takaveto.
"Kuolema tyynynäsi,
pehmeänä pääsi alla,
ympärillä pahuus juhlii,
voittoansa kaikkialla."
-------------------------------------------------
Kotiteollisuus - Unilaulu. (kaunista)

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview