hurjimmat kokemuksenne kaksipyöräisillä.......

Started by PajakkiVasseli.com, Fri 17.08.2007 22:10:41 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

PajakkiVasseli.com

pistäkää tänne parhaimmat /hirveimmät kokemukset kaksipyöräisillä.
Quote from: Hepskukkuu on Sat 12.04.2014 01:22:03 (UTC+0300)
Foorumi on kuin sima, kaikki käy osa on rusinoita ja passeli on vahingossa sekaan eksynyt luumu.... :think: :psp:

Odai

#1
Lähti 9-11 vuotiaana S1 käsistä kakkosvaiheella(kun harjoiteltiin serkun kanssa vaihteisella ajoa), täysillä lumipenkkaan. Kieltämättä vähän oli jännäkakan
paikka kun makaa mopon päällä ja kaasukahva lukittuneena täysille ja takapyörä ketjuineen vetää täysillä siinä jalkojen tuntumassa,
käsi siellä kahvan ja jääkokkareen välissä niin ei saanu heti pois. Oli sen verran paniikki päällä ja olin niin pahassa asennossa mopon päällä niin en saanu sitä sammutettua.
Serkku tuli apuun.

Ei ehkä mikään paras alkupään kosketus tuohon mopoiluun...
:lach:


Ei minulla muuta...  :blink:

Neponen

"A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster."

Hanzuu

Tais olla pikkulikkana ku pv:llä ajoin mummolassa ja vetäsin jäätiköllä mutkan suoraksi ja ojaan...  :think: En mie pahemmin ole ajellut muuten ku polkupyörällä.
Kun olen hyvä, olen tosi hyvä. Mutta kun olen paha, olen tosi mahtava!

Löylyttäjä

Talvella mopolla n.30-40 mopolla takapyörä jäiseen uraan->oikee kylki edellä->korjausliike->hetken aikaa luulin selvinneeni->takapyörä ilmeisesti toiseen uraan-> ojaan. Mopo kylelleen penkkaan, ite lensin muutaman metrin ojan pohjalle. Onneksi oli pehmeetä lunta niin ei käyny kuinkaan. Hieman kyllä vapisi kun ylös pääsin ja pääsin tien toisella puolella olevalle bussipysäkille.


Namarit

Jarruttoman mopon kyydissä, kolari auton kanssa. Lensin kun leppäkeihä ja pää auki.
On sitä holtiton teinix ollu  :think:

nyyyps

Kaavuin mettässä ja jalka jäi raisun alle, pakoputki poltti verkkareihin tajuttoman reiän, mutta ei osunu ihoon. ^^
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

nahkaparturi

So, you found out you're not a business man after all.
Just a man.
An ancient race.

All the love in all the world
Is not enough to save my soul tonight
-Lemmy

Hanzuu

Quote from: omglolnoob on Tue 21.08.2007 23:13:51 (UTC+0300)
Kaavuin mettässä ja jalka jäi raisun alle, pakoputki poltti verkkareihin tajuttoman reiän, mutta ei osunu ihoon. ^^
Kaverilla kävi sama,mut pakoputki poltti pohkeeseeen melkoisen kuopan  :parku:
Kun olen hyvä, olen tosi hyvä. Mutta kun olen paha, olen tosi mahtava!

Miaukatti

Mopolla teini-iässä.. Lainasin kaverin mopoo (muutaman ottaneena), oli jotkut bileet ja piti siskolle mennä käväseen

Takas tullessa erehdyin risteyksestä ja aika vauhdilla vetäsin verkkoaitaa päin..
Lopputulos: vekki otsassa ( tajukin pois jonkun aikaa) , kävelin takas bileisiin kun siitä tokenin ja kaverit laitto ambulanssiin...
Sairaalassa muutama päivä kaula ja pää paketissa..
Nyt otsaa kaunistaa soma arpi.. :sorry:

*Pimiä katti*

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview