News:

Apachefoorumi.net
Raikasta ja ravitsevaa sielunruokaa.

Main Menu

Kaksplus pillut

Started by peter, Mon 26.07.2010 10:34:51 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jem

eikö se käytöstä poistettavaks joutava värkki tossa tapauksessa oo sillä ukolla.   :think:

Tirppa

No koko ukko joutas kierrätykseen...No joka tapauksessa, mielestäni naisen alapää on siis ruma! Se oli se alkuperäinen asiani... ::hihsmoke

jem

ja minä oon edelleen sitä mieltä jotta sä oot väärässä.  :psp:

=Juku=

Quote from: Tirppana on Sun 21.11.2010 16:36:00 (UTC+0200)
No koko ukko joutas kierrätykseen...No joka tapauksessa, mielestäni naisen alapää on siis ruma! Se oli se alkuperäinen asiani... ::hihsmoke
sehän riippuu katsantokannasta. Mulkku se vasta mulkunruma on!

PS tulen juuri Picasso-museosta ::hihsmoke

Me first (rules of traffic)

Tirppa

 ::lsmoke miehillä se vasta kaunis on...ihana muotoilu, kovuus ja käyttömukavuus. Kaunis katsella ja kosketella! Tykkään! Tahtoisin itsellenikin, edes sellaisessa munan kantotelineessä joissa se ruukaa ollakin...


Atomisaattori

 Naisilla se vasta kaunis on...ihana muotoilu, pehmeys ja käyttömukavuus. Kaunis katsella ja kosketella! Tykkään!



:drag:

"Good judgment comes from experience. Experience comes from bad judgment." - Jim Horning
Älä koskaan väittele idiootin kanssa. Hän vetää sinut omalle tasolleen ja voittaa sinut kokemuksellaan.
"Trying is the first step toward failure." - Homer Simpson


Atomisaattori


"Good judgment comes from experience. Experience comes from bad judgment." - Jim Horning
Älä koskaan väittele idiootin kanssa. Hän vetää sinut omalle tasolleen ja voittaa sinut kokemuksellaan.
"Trying is the first step toward failure." - Homer Simpson

=Siru=

#38
Yksilöllisyyttä löytyy molemmista malleista. Ei silleen voi yleistää ainakaan mä en.

Mutta melko painajaismaisia oli tuossa Kaksplus foorumissa.
Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Memme

Quote from: Tirppana on Sun 21.11.2010 16:36:00 (UTC+0200)
No koko ukko joutas kierrätykseen...No joka tapauksessa, mielestäni naisen alapää on siis ruma! Se oli se alkuperäinen asiani... ::hihsmoke
Ainut juttu mistä en pimpissäni pidä on sisempien häppäreiden pituus...

Ei tunnu mukavalle kun ovat sellaisessa "asennossa" et hankaa housuja vasten.. Kipeetä tekee   :jees:
Mut en mä suostu mihinkään leikkaukseenkaan menemään.. Kiva jos leikkaushaavat tulehtuu, sitten ne vasta kipeet on!!
Ja mies ei ole kiinnostunut millään tasolla suuseksistä ni ei tarvii asiaa pahemmin edes surra  :kahvi:

Mut pari muuta miestä on sanonut et mulla on kaunis pimppi.. Varsinkin silloin kun on turvonnut, kuin kaunis kukka joka avaa terälehtensä..   :blink:         :shy:

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview