Apuja- kone hidastui äkisti ?

Started by Ressukka, Fri 21.02.2014 17:23:11 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ressukka

Nyt tarviin viisaampien neuvoja. Tää meikän tietokonerakkine on hidastunut sitten tammikuun aivan selkeästi, etenkin videoiden toisto takkuaa esim.  nyt youtube takkuaa hieman (toistaa kuvaa tavallaan pari sekkaa perässä ääntä) , riemurasian videot on lähempänä diashowta neljän sekunnin väleillä.

Firefoxi, flash player jne ohjelmat mitä vaan tiedän on päivitetty viime versioihin, virusohjelma ajantasalla ja koko ajan toiminu.

Nyt heräs epäily jotta onko firefoxiin tai johonkin muuhun ohjelmaan tullu joku uusi päivitys joka löi ton mun koneen polvilleen?

Tai onko joku päivitys menny vituiks, koska lisäoireina on että firefoxi  ei muista kirjautumista vaikka faceen tai rrasiaan vaikka ruksii sen " pidä kirjautuneena/muista minut"- boksin, salasana on muistisa mutta en ole kirjautuneena.

Lisäksi useamman kerran on tullu wintoosan vikailmoruutu :  TypeError:oE is null

Hyviä neuvoja arvostetaan ja huonompiakin harkitaan :bonjour:

Josse

WARNING:

This post may contain absolute bullshit. Viewer discretion necessary !

=Juku=

#2
oletko ajanut ccleanerin? Josko alkaa olla tähmää täynnä kone?

Onko sinulla mitään (maksullista) rekisterin putsaajaa - oletan windowsista olevan kyse, ja putsata rekisterivirheet sellaisella.
E: windows mainittu

-AdvancedSystemCare,
-System Mechanic

Ne salasanathan löytyy firefoxin asetuksista. Tuo ccleaner poistaa ne kirjautumiset tehokkaasti, samaten jos olet poistanut firefoxin sivuhistoriaa

Me first (rules of traffic)

Ressukka

#3
Quote from: Juku on Fri 21.02.2014 17:32:45 (UTC+0200)
oletko ajanut ccleanerin? Josko alkaa olla tähmää täynnä kone?

Onko sinulla mitään (maksullista) rekisterin putsaajaa - oletan windowsista olevan kyse, ja putsata rekisterivirheet sellaisella.
E: windows mainittu

-AdvancedSystemCare,
-System Mechanic

Ne salasanathan löytyy firefoxin asetuksista. Tuo ccleaner poistaa ne kirjautumiset tehokkaasti, samaten jos olet poistanut firefoxin sivuhistoriaa
On koneella ccleaner ja easycleaner joita molempia oon käyttäny aiemminkin koneen putsaukseen ilman ongelmia mutta eivät auttaneet nyt.

Kirjautumisista, joo nollautuhan ne ennenkin jos putsas koneen mutta ekan kerran kun kirjautu ja laittoi täpin kohtaan  " muista kirjautuminen"  niin sai sammuttaa koneen ja seuraavalla kerralla kun meni samalle sivulle niin se sisäänkirjautui automaattisesti( eli face vaikka meni suoraan omalle seinälle) => nyt tää aparaatti jää siihen kirjautumissivulle ja mun pitää erikseen klikata "kirjaudu"... :blink:


Edit: just testasin: jos pidän tämän firefoxin istunnon auki(missä olen kirjautunut ja laittanut  "pidä kirjautuneena  1 kuukausi)) niin voin poistua apatselta ja tulla takas  ja pysyn kirjautuneena mutta jos suljen firefoxin ja avaan sen uudestaan niin apatse tahtoo sisäänkirjautumisen :think:

Oonko mie näin vitun tyhmä et joku asetus vaan vittuilee vai onko tää aparaatti sekasin?

=Juku=

Kaksi erilaista selainta asennettuna? Saattavat häiritä toisiaan?

Me first (rules of traffic)


Ressukka

Quote from: Juku on Fri 21.02.2014 17:55:27 (UTC+0200)
Kaksi erilaista selainta asennettuna? Saattavat häiritä toisiaan?
Oikeestaan  kolme: firefoxi, explorer ja chrome.

Foxi on käyttöselaimena
Ja kaikki ovat majailleet koneella ainakin vuoden.

Ja tää ongelma alkoi selvästi  tämän vuoden puolella, tammikuun lopun - helmikuun aikana.

=Juku=

Noita voisi uudelleenasennella. Joku päivitys ei onnistunut ja Päivi kiukuttelee

Me first (rules of traffic)

paavo

Mä olen noissa tilanteissa hankkinut uuden koneen, yleensä entinen on ollut siinä vaiheessa
jo 3-5 vuotias.

Lexa

Firefox. Olen nähnyt samanlaista oireilua muillakin hieman vanhemmilla koneilla viimeisten FF versioiden myötä...
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

Lexa

Nii, ja selaimia saa olla vaikka sata - eivät sotke toisiaan.. kunhan ei kaikkia käytä samaan aikaan :psp:
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview