Ford aiheiset videot, ja muut oikean automerkin valinneiden liittyvät itkut

Started by Pokerface, Sat 04.10.2008 00:03:46 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Susey


paavo

Ei puutu, laitetaan samanlainen JBL aktiivisubi kuin nykyisessä ::hihsmoke
Agate Black on väri, toi on kuulemma parempi kuin aiemmat mustat... metallihilettä mukana.

On todella kattava lista varusteita nykyään saatavana, ihan kaikki mitä premium henkilökuljettimissakin.
Kotimaan ja tehtaan varustelut yhteensä n. 15 000€ :okahvi:

nyyyps

Ja nanopinnoite tulee kans heti kun auton avaimet saat käsiisi?
Oliko se muuten lopulta rahansa arvoinen, mimmoset fiilikset sulla siitä jäi? :bounce:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Ledskukkuu

Parempi myöhään jos ei silloinkaan.

=Lutris=

Ennemmin huonoa huumoria kuin ei huumoria ollenkaan
Huonoa makua ja riman alituksia jo vuodesta 1964 lähtien
Paskan myivät
Paskaa huumoria jo vuodesta 1964


paavo

Myyjä (hyötyajoneuvojen tuotepäällikkö) pitää noita kalliita nanoja sun muita rahastuksena.
Kovavahauksen tekevät ilmaiseksi ennen luovutusta ja tuota se väitti parhaaksi ja edulliseksi 2kertaa vuoteen tehtynä.

Nykyisen nanosta en tiedä, on mulla sellainen kuvitelma et toimii koska kiiltelee hyvin hieman likaisenakin. :think:

Jos jotain ihmeitä vielä kokeilisin, enkä kovavahaisi, voisin testailla noita edullisempia ihmeliemiä joita itse laitellaan pintaan

Nyt meen tuolla neuvolla jonkin aikaa ja katselen.

jta

Kovavahaus kyllä toimii. Syksyllä ja keväällä kun tekee niin saa parhaan hyödyn tuosta. Ei pysy rätti enää auton katolla jos vähänkään viettää johonkin suuntaan tuon vahauksen jälkiin.

Ledskukkuu

Quote from: paavo on Wed 01.07.2020 21:12:21 (UTC+0300)
Myyjä (hyötyajoneuvojen tuotepäällikkö) pitää noita kalliita nanoja sun muita rahastuksena.
Kovavahauksen tekevät ilmaiseksi ennen luovutusta ja tuota se väitti parhaaksi ja edulliseksi 2kertaa vuoteen tehtynä.

Nykyisen nanosta en tiedä, on mulla sellainen kuvitelma et toimii koska kiiltelee hyvin hieman likaisenakin. :think:

Jos jotain ihmeitä vielä kokeilisin, enkä kovavahaisi, voisin testailla noita edullisempia ihmeliemiä joita itse laitellaan pintaan

Nyt meen tuolla neuvolla jonkin aikaa ja katselen.
Korrekin pinnoite ja pesut sitten korrekin pinnoittavalla pesuaineella.

Kokemuksia tuosta pesuaineesta mulla.

Tein pissapoikaan siitä seoksen. Aluksi 3 korkillista 4 litraan vettä.

Käyttelin yhden päivän aikana melkein sen 4 litraa sitä.

Nyt on laimeampi seos säiliössä.

Vesi lähtee tuulilasista tällähetkellä siinä 60 vauhdissa itsestään. Jättäö pisara vielä häntää liikkuessaan.

Kuitenkin kokoajan parantunu tuo veden hylkivyys käytön myötä.

Ei tuo humpuukitököttiä ole.

:bounce:

Ja katollakin vettä hylkivä kohta mistä pesuneste kulkenu. :psycho:
Parempi myöhään jos ei silloinkaan.


nyyyps

Itse laitan työkoneeni pintaan collinite 476s, siitä on pelkkää hyvää sanottavaa.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview