News:

Apachefoorumi.net
Admin tarjoaisi kävijöille kahvit, mutta huomasi ettei serveri tykkää nesteistä.

Main Menu

Mikä on paras?

Started by Micko™, Tue 21.02.2006 17:15:57 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

nyt etsitään parasta kauheimmista! Mikä näistä on siis vähiten huono?

Opel
22 (19.1%)
Lada
29 (25.2%)
Ford
43 (37.4%)
Talbot
4 (3.5%)
Fiat
17 (14.8%)

Total Members Voted: 86

Pokerface

Quote from: kulli paavo on Sat 28.06.2008 22:54:11 (UTC+0300)
Uusinta pakua hankkiessani Aron myyjä sanoi suoraan, ettei Vivaroa ja sen sisaria olisi pitänyt koskaan valmistaa.
Ei koettanut edes myydä sitä minulle.
yhteen vivaroon vaihdoin saman suutinputken, 3 kertaa, kuukauden sisällä, katkesi juuresta samasta kohtaa. ::osmoke

paavo

Juupa.
Saab kunnostautui kanssa aikoinaan, vuodesta toiseen levisi flektin termarit ja oven helmat ruostuivat.
Eikä ne lämppäritkään olleet parhaasta päästä

Juggernauter

listalla ei oo rellua  ::osmoke tainno ne on huonompia kuin nuo kaikki yhteensä  :think:

Porc

Quote from: pete1 on Sat 28.06.2008 21:48:23 (UTC+0300)
Onneksi en näistä auto jutuista hermostu  :friends: olen joskus kuullut sanottavan että autoon ei kannata rakastua vaan jos tilaisuus tulee hylkää se heti  :good:
No joo vaikka olen aika vannoutunut opeli kuljettaja niin täytyy tunnustaa että on minulla ollut fordikin se oli vuosi mallia -80  oleva TAUNUS 1.6 litran koneella  :drool: oikeasti se tosi huono auto sillä ei tehnyt yhtään mitään ei sitten niin mitään.


-05 Vectra toiminut oikein mainiosti jo ~52 000km.  :jepso: Ei vielä mitää ongelmia ollut! Huono maine nuilla opeleil kyllä! Itsellä toinen kierrossa jo.

apina nro 1

Fiattia äänestin ja olisin myös ladaa äänestänyt koska sellasen olen omistanut... Huippu autoja molemmat
fordit ja ooppelit ei ole mistään kotoisin.


unikeko

lada :nykytaide:

ei voi sanoin kuvailla (positiivisessa mielessä)  :drag:
kun keskustelet idiootin kanssa, katso ettei hän tee samoin


Jumalan rauhaa
moottori pauhaa

jta

Ladaa itekkin äänestin. Kohta 8 vuoden ja 50 000km kokemuksella en huonoksi voi haukkua.

furioso


PajakkiVasseli.com

Quote from: Hepskukkuu on Sat 12.04.2014 01:22:03 (UTC+0300)
Foorumi on kuin sima, kaikki käy osa on rusinoita ja passeli on vahingossa sekaan eksynyt luumu.... :think: :psp:

Atomisaattori

Italian ihmettä äänestin. Kolme ollut ja kaikkiin tyytyväinen  :jees:

"Good judgment comes from experience. Experience comes from bad judgment." - Jim Horning
Älä koskaan väittele idiootin kanssa. Hän vetää sinut omalle tasolleen ja voittaa sinut kokemuksellaan.
"Trying is the first step toward failure." - Homer Simpson

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview