Yleistä keskustelua tietokoneista ja niiden komponenteista

Started by ukko, Thu 07.04.2011 09:15:37 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

jta

Taitaa olla itellä tuosta tabletista akku kohta sökö.  :think: Käynnistin niin oli 55% akkua jälellä ja muutaman päivityksen teki niin putosi 13% ja näyttää ettei oikein meinaa ottaa virtaa vastaan. Tunnin ollu jo roikassa vaan ei ole noussu rosentit yhtään.

nyyyps

Niinno takuuseen on mullaki akku vaihettu kerran, ite kyllä sen pilasin. Oli pitemmän aikaa käyttämättä ja akku tyhjeni. Ei sen jälkeen ota enää virtaa.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

IsoP

Minä epäilen että Peter louhuu Bitcoineja minun puhelimella kun akku tyhjenee niin nopeasti :jepso:
Make tea not love


IsoP

Quote from: jta on Sat 20.01.2018 19:25:47 (UTC+0200)
Quote from: IsoP on Sat 20.01.2018 19:10:18 (UTC+0200)
Minä epäilen että Peter louhuu Bitcoineja minun puhelimella kun akku tyhjenee niin nopeasti :jepso:
Jahas :nunu:
@peter vois kyllä edes pienen osan niistä tuhansista tai ehkä jopa kymmenistä tuhansista Bitcoineista joita minun puhelin on sille louhinut antaa korvauksena  :jepso:
Make tea not love



Lexa

"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

IsoP

Quote from: Lexa on Sat 20.01.2018 20:53:00 (UTC+0200)
Quote from: jta on Sat 20.01.2018 20:52:14 (UTC+0200)
Tai vaihtoehtosesti lahjoittaa ne foorumille.  :jepso:
:jepso: Kannatetaan.

No menköön minun puolesta  :jepso: Peter tietää siis jo mihin ne valuuta siirtää, niin ei tarvitse vaivautua minun miettimään millä ne bitcoinit vastaanotan tai jotain  :psp:
Make tea not love

=Lutris=

Apassin genuiini on kovilla, kun louhii bitcoineja foorumille  :think:  tai Battayan matkaa varten  :drag:
Ennemmin huonoa huumoria kuin ei huumoria ollenkaan
Huonoa makua ja riman alituksia jo vuodesta 1964 lähtien
Paskan myivät
Paskaa huumoria jo vuodesta 1964

IsoP

Minun puhelin on jatkuvasti laturissa ja niin kuuma että keitän sen päällä pannussa teetä paistan kananmunia :jepso:
Make tea not love

Quick Reply

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview