News:

Apachefoorumi.net
Admin tarjoaisi kävijöille kahvit, mutta huomasi ettei serveri tykkää nesteistä.

Main Menu

Traktorivideot

Started by Baz, Fri 23.07.2010 09:04:35 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vonge

Quote"Jos haluat nussia Fb-kaveriasi suuhun niin että pallit hakkaa leukaa, kopioi tämä statukseesi"

IsoPahaJolppi

Quote from: Vonge on Fri 23.07.2010 21:41:50 (UTC+0300)
Weteraani Wanha-Woima konepäiville kannattaa siis suunnata jos "traktorikuume" on nousussa
*video 1*

*video 2*


tuossa ykkösvideossa tais olla ajasta 1.27 -> näkyvä punainen peto oikein belarus perskules, kävikin kauniisti kuin sepelimylly...
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

Pokerface

 zetor 25 alkaa jo oksettamaan, ei vittu mitään muita voisi harrastaa  :puke:

IsoPahaJolppi

 :jees: Noita 25:sia on vähän joka kulmilla, ja aina kun isäukon kanssa ollaan liikenteessä ja näkee tuollaisen, niin alkaa se sama vanha tarina, kun tietä oli sellaisen kanssa tekemässä ja kovalla pakkasella väärinpäin nytkäyttämällä  käynnistivät sitä konetta....
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

Pokerface

työ"kaveri" noita tekee sarjatuotannolla, vittu että kiinnostaa kahvitunnilla puhua noista paskoista  ::smoke



IsoPahaJolppi

Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

paavo

Nyt olis voorti ja työkoneet kiikarissa, kuljetuksesta kiikastaa :think:

IsoPahaJolppi

 :jees: Merkki on oikein, siitä pointsit. Eikun ajamalla vaan perille asti, saa kateelliset kanssaihmisetkin jotain puhuttavaa kylillä...
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

paavo

Kirkkonummelta Paavolandiaan ja siitä Taipalsaarelle kun saan hommani tehtyä ::osmoke

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview