Alle 3,5-tonniset punnitaan neuvolassa

Started by omglolnoob, Tue 08.04.2008 16:53:17 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

nyyyps

Alotanpa raskaalle kalustolle oman triidin, ja jutustellaan täällä sen ympärillä, ihmetellään kuvia ja hämmästellään videoita.

Tuota kattoin, että aijai, kävipä pahasti. Mitä lie on kuskillä päässä liikkunu?
http://kaotic.com/4027_Truck-Head-On-Collision-On-Wrong-Side-Of-Road.html
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

kenny


nyyyps

Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

jta

Todennäkösesti kun mieskuski on ollut niin tietäähän sen että mitä siellä on päässä liikkunu. Mutta harvemmin sitä tosiaan näkee että rekalla motaria väärään suuntaan. Viime kesänä tuli oulussa kyllä muutamat henkilö-autot vastaan moottoritiellä mutta onneksi eivät keulaan ajaneet.

Cesium



McCLANE



toivottavasti ei iha nuhapumppu ole veturina, voi kiihdytys hiukan kestää, ennenkuin pääsee matka vauhtiin
ask a stupid question - get a stupid answer.

koppis

Positiivisuus ei ole perseestä, perse on positiivista.

IsoPahaJolppi

Saanko minä sitten osallistua siihen läskeille (60t-osasto) tarkoitettuun keskusteluosuuteen  :blink:
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

nyyyps

Quote from: IsoPahaJolppi on Wed 09.04.2008 23:34:53 (UTC+0300)
Saanko minä sitten osallistua siihen läskeille (60t-osasto) tarkoitettuun keskusteluosuuteen  :blink:
No totta kikkelqvistissä! :good:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

IsoPahaJolppi

Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview