News:

Apachefoorumi.net
Admin tarjoaisi kävijöille kahvit, mutta huomasi ettei serveri tykkää nesteistä.

Main Menu

kylpytynnyri

Started by jomppa, Fri 29.05.2009 19:24:23 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jomppa

Eli siis minulla on rakenteilla kylpytynnyri . Aihiona on n.1500*1000 oleva rst säiliö. Tarkoitus on vuorata säiliö sisältä lämpöpuulla 10mm raoilla(tehty jo) ja seuraava olisi vuorossa penkit. Suunnitelma oli tehdä niistä 6 kulmaiset tyyliin kuten tuossa tehdasvalmisteisessa http://www.spadealers.fi/main/fin/hottub/prestige.asp . Ongelmaa vaan pukkaa siitä että milläs minä lasken penkkilautojen pituudet niin että tulee säntillinen kuusikulmio :think: sahauskulmahan on kai minun ymmärtääkseni se 60 astetta mutta onnistuuko niitten lautojen mitan laskeminen ilman cadilla piirtämistä(itse luvattoman huono siinä)? foorumin ammattirakentajat tai insinöörit voisko saada helppiä vähän siinä asiassa
Pattaya - Luojan anteeksipyyntö länsimaisista naisista.


Löylyttäjä

Jos säiliö on pyöreä niin säteen/halkasijan avulla pystyy laskemaan :jees:

jomppa

niin no periatteessa se kai menis säde jaettuna kuudella ja niihin tulis nurkkatolpat mut jotenkin tuntuu et se ei riitä :think: raaka aine maksaa n.3€ metri..eli ei kehtais paljoo harjoitella..
Pattaya - Luojan anteeksipyyntö länsimaisista naisista.


Tieko

Failure to evolve is a failure to us all

"Hetkinen... Eihän tämä ole tennistä. Tämä on anaaliseksiä."

kenny



paavo

Pystytkö piirtämään pohjaan, tai laita pohjalle jotain johon voit piirtää penkit kuten ne olisivat luonnossa.
Tekovaiheessa olen joskus tehnyt tuon tapaisissa tilanteissa kappaleista himpun ylimittaisia ja leikannut sitten osat sopiviksi.
Eli tässä tapauksessa kulmat (jiirit) lähtemään täsmälleen kulmistansa.

Piirin voi piirtää myös vaikka hiekkaan ja hahmotella siihen osien mitoitusta.

jomppa

Tekaisin vanerista sapluunan johon sitten pöydällä hahmottelin sitä aivan tavan laudasta.Sitkun ekan kierron on vaan saanut vedettyä loput menee kuin tanssi. Huomenna aamulla raaka-ainetta hakemaan ja eikun projekti jatkuu. Kuvia laitan kunhan vaan kerkeän myös projektista :jepso:
Pattaya - Luojan anteeksipyyntö länsimaisista naisista.


Memme

Voi että on muuten siisti kylpytynnyri   ::lsmoke  Tollanen olisi todella oivallinen esim. mun vanhemmille. Niille olen niin paljon huolen aihetta nuorempana antanut että ihan vaan rakkaudesta vanhempiini tuollaisen hommaisin IHAN OMILLA RAHOILLA. Eritoten tuollanen olis hyvä isälle koska se ei ikinä opetellut uimaan niin sais nauttia tollaisessa tynnyrissä lämpimästä vedestä. Nyt tuli ikävä isiä ja äitiä..   :parku:

nyyyps

Quote from: Memme on Mon 01.06.2009 11:13:19 (UTC+0300)
Voi että on muuten siisti kylpytynnyri   ::lsmoke  Tollanen olisi todella oivallinen esim. mun vanhemmille. Niille olen niin paljon huolen aihetta nuorempana antanut että ihan vaan rakkaudesta vanhempiini tuollaisen hommaisin IHAN OMILLA RAHOILLA. Eritoten tuollanen olis hyvä isälle koska se ei ikinä opetellut uimaan niin sais nauttia tollaisessa tynnyrissä lämpimästä vedestä. Nyt tuli ikävä isiä ja äitiä..   :parku:
Eikös ne tonnin kieppeillä pyöri hinnat, jotku kovasti kalliimpia, jotku vähän allekin. :think:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

peter

Velipojalla on noita kylpytynnyreitä myynnissä omassa liikkeessään. Jos jotain kiinnostaa, niin voin kysyä tarjousta. (privalla)  :jees:

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview