News:

Apachefoorumi.net
Raikasta ja ravitsevaa sielunruokaa.

Main Menu

Yleistä kamerakeskustelua

Started by Juggernauter, Thu 19.05.2011 11:47:55 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Milla Makia

Jostain syystä mulla ei tuo haku meinaa pelata kunnolla, selain jää jumimaan.  :serlokkismoke:
Kyllä nykyaikana on tuo nuoriso kummallista. Kaiken maailman nuppipäitä. Suru puserossa huudattavat rokkenrolli musiikkia. Pitäisi hävetä.

=Juku=

Quote from: Milla Makia on Thu 10.05.2012 12:50:38 (UTC+0300)
Jostain syystä mulla ei tuo haku meinaa pelata kunnolla, selain jää jumimaan.  :serlokkismoke:
Älä sure - sinulle haetaan  :pope:

Me first (rules of traffic)

=Juku=

Sattui silmään Rajalacameran mainos nikonin pikkupokkarista. Myyvät huomiseen iltaan asti tarjouksena

http://www.rajalacamera.fi/

Me first (rules of traffic)

Señorita iCola

Yhdistin mielipuolisesti ja keneltäkään kysymättä koska natsimoderointi :keirunki:
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

=Juku=


Me first (rules of traffic)


Milla Makia

Kyllä nykyaikana on tuo nuoriso kummallista. Kaiken maailman nuppipäitä. Suru puserossa huudattavat rokkenrolli musiikkia. Pitäisi hävetä.

Johan Von Markkinat


Ruutupaitarakastaja

Pitäis eka järkkäri ostaa ja mä olen kolmen vaiheilla.

Canonin, Nikonin tai Olympuksen välillä. Pitäis ottaa kuvia nopeasti ja kuvata kohtalaisia maisemakuvia. Makrokuvia en luultavasti innostu suuremmin ikinä ottamaan.

Mitä suosittelisitte?

Señorita iCola

Tuo canonhan ei edes ole järkkäri kun kiinteällä putkella on, mutta vähän sinnepäin  :psp:
En ole asiantuntija mutta jos ostaisin ite järkkärirunkoa niin kaipa tuo canon tulisi hommattua, ei kai noissa niin isoja eroja laadullisesti saman hintaluokan vehkeissä ja kun pokkareissa tutuin merkki niin ees vähän osaisi valmiiksi räpeltää...
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

=Juku=

Halvimmalla saat zoomin tuossa Canonissa, kun muihin se on ostettava. Canonin linssit ovat kokemukseni mukaan laadukkaita! Tuota mallia en ole hypistellyt.

Me first (rules of traffic)

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview