Tänne keräillään kysymyksiä ja puretaan keski-iän angstia !

Started by Sir Sika, Mon 08.05.2006 17:58:58 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Poslari

Miksi kaikkien muiden pillut näyttää nykyään kauniimmilta kuin oman muijan pillu?
Baby take my hand... Don't fear the Reaper
We'll be able to fly... Don't fear the Reaper
Baby I'm your man... -Blue Öyster Cult-


Betonishamaani

Jossain sarjassa sitä selitettiin sillä,että se on kuin olohuoneen pöytä.Tarpeeksi kauan kun sitä katselee,siihen tottuu.Eikä siitä löydy mitään yllättävää.. :think: Astuin nyt hieman Tohtorin ja Masan tontille,Mutta tuo on yksi selitys...
Note to self: Älä avaa Tuomarin triidejä. Mielessä pyörii nyt vain ihmistuhatjalkaiset, paskan syöminen ja höpsähtäneet lääkärisedät.

Quote from: NaiNeN on Thu 25.07.2013 19:38:41 (UTC+0300)
Mie eilen mietin että mitäköhän tuommonen vankilapsykiatri sanois Tuomarista  :think:



furioso

Quote from: posliinipili on Sat 17.06.2006 21:31:31 (UTC+0300)
Miksi kaikkien muiden pillut näyttää nykyään kauniimmilta kuin oman muijan pillu?
olen muuten miettinyt välillä samaa asiaa... :think:

paavo

Tämä onkin ajankohtainen kysymys. Pitemmän aikaa olen kummastellut eukkoni pillua, sieltä kun ei sisähäppärit juuri näy.
Kuitenkin monia naisia kiusaa niiden näkyvyys esm. rannalla.
Henk. koht. tykkään kunnon lepakko mallisista, niitä kun on mahtavaa imeä ja lutkutella..

Ei minulla mitään kyllästymistä ole ilmennyt, aivan soiva peli se on.

furioso

meikäläinen taas pitää ns. siisteista räpsistä jotka eivät paljon pursota,imettyä saa sellaistakin,ei vaan tule suun täydeltä tavaraa..


RK62

nyt olisi errrriiiittäin vaikea kysymys.. Räystäsalustan alle on ampiaiset tehneet pesän.. muuten se ei niinkään haittaisi mutta kun terassi sattuu olemaan juuri siinä alla  :kerpele: milläs perhanan konstilla saan sen pois?
Sinne ei pääse sohimaan millään kepillä... pitäiskö myrkyttää? vai onko mitään muuta keinoa ?

nm. viikonloppuna grillebileet mutta en voi sietää ampiaisia

paavo

Minä hoidin vastaavan tilanteen kiipeämällä tikkailla kohteen lähelle ja pariin kertaan suihkutin myrkkyä lautojen väliin.
Pitää vaan olla saakelin nopea.
Toisen kerran suihkutin letkulla vettä räystään sisään, kuitenkin niin, etti vettä menny(paljon?) rungon sisään. Silloin pesä oli hyvin hollilla räystäslautojen päällä.
Näillä konsteilla olen pärjännyt.

Poslari

Baby take my hand... Don't fear the Reaper
We'll be able to fly... Don't fear the Reaper
Baby I'm your man... -Blue Öyster Cult-


RK62

sain homman hoidettua.. kompuralla ilmaa räystäslautojen väliin ja perään raidia  :jepso: pesä pyöri kuin puolukka pillussa ja ampparit vauhdilla ulos ja minä vielä nopeampaa alas  ::hihsmoke


paavo


Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview