Minun puhelimeni on rikki

Started by nyyyps, Fri 13.08.2010 19:48:06 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

nyyyps

Helepostikki.
Mulla alkaa vain koulu tuossa 17. päivä, sen jälkeen arkipäivät on enempi vähempi kiinni.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

NaiNeN

Meinasinki just kysyä millon se alkaa  :psycho:
Elikkä keskiviikkoko se on  :think: Tiistaina olis kyl rahapäivä, sillon olis hyvä käyä  :think: Pittääpä piettää mielesä :jepso:
Sekoitan ruokaani Kitekattia. Mainoksen mukaan se pitää mirrin virkeänä ja karvan kiiltävänä.


Quidquid latine dictum sit, altum videtur. Futue te ipsum.

nyyyps

Tiistai on kyllä se 17. päivä. :blink:
Koulu alkaa 11, ei tiä miten kauan menee.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

NaiNeN

Eikö niin joo, mie oon taas sekoillu päivistä  :facepalm:
Kokoajan luullu tiistai on 16. pv  :facepalm:
Sekoitan ruokaani Kitekattia. Mainoksen mukaan se pitää mirrin virkeänä ja karvan kiiltävänä.


Quidquid latine dictum sit, altum videtur. Futue te ipsum.

nyyyps

Perjantait todnäk on taas, että loppuu kaheltatoista, ja viikonloput on viikonloppuja. Tiistainahan kai tuon näkee, jos lukujärjestyksen saa. :psp:
Toki saahan täällä majottuaki tarvittaessa, tämä läävä nyt on vain vähän tämmönen.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.


NaiNeN

Sairaslomaongelma pukkaa taas päälle, eli eipä päästäkään alkuviikosta mihinkään  ::smoke
Sekoitan ruokaani Kitekattia. Mainoksen mukaan se pitää mirrin virkeänä ja karvan kiiltävänä.


Quidquid latine dictum sit, altum videtur. Futue te ipsum.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview