News:

Apache Discord:
https://discord.gg/P5uVQ9UH3j

Main Menu

Anapolikki

Started by Pokerface, Sat 10.10.2015 21:20:36 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

=Juku=


Me first (rules of traffic)

Kastori

Olinpa jälleen kerran saunomassa isäni luona. Löylyä otettiin oikein olan takaa ja olipa meillä käytössä tuoreet vihdatkin. Isä meni pesuhuoneen puolelle vilvoittelemaan ja minä jäin vielä nauttimaan jälkilöylystä.

- Viittisitkö pestä ukon selän? kuului vähän ajan päästä.

- Joo... Oota hetki, niin tuun.

Faija suihkutteli itseään, kun menin pesuhuoneeseen ja kiskoi sitten jakkaran itselleen, istui siihen ja käski aloittaa selänpesun. Homma oli tuttua, joten saippua vaan kouraan, harja toiseen ja puhdasta tulee!

- Ai kun tekee hyvää! Vanhalla tässä jo selköö kolottaa usein... faija väänsi vitsiä tosiaan oikein vanhan äijän äänellä.

- No et sä kyllä kovin raihnaselta tunnu!

- Pesehän sieltä alempaakin kunnolla.

Faija köyristi lisää selkäänsä ja ilmeisesti mun piti pestä ristiselkää paremmin. Tein työtä käskettyä. Ja tottakai omat ajatukset nuoren miehen vilkkaan mielikuvituksen voimin alkoivat harhailla taas vähän muussakin kuin selänpesussa. Samalla faija nosti vähän persettään ja ikään kuin vihjasi, että pese tääkin.

- Pitääkös peppukin pestä? kysyin tahallani, vaikka hyvin olin vihjeen tajunnut

- Pese vaan, sanoi faija ja kävi sellaiseen asentoon etukumaraan jakkaralla, että pylly oli tosiaan kuin tarjottimella. No, mä hieroin sienellä saippuaa faijan kiinteisiin pakaroihin ja valelin välillä vettä päälle ja silittelin samalla kiusoitellen persettä.

- Ai kun tekee hyvää, poika, pese vakokin kunnolla. Tänään on taas hikoiltu töissä!

Saippuoin taas pehmoisen sienen ja aloin liikuttaa sitä persvaossa ylös ja alas. Oma kullini oli ihan kankena tästä hommasta ja faijan ryppyreiän katselusta. Faija alkoi ynähdellä nautinnollisesti.

- Mmmh... hyväää... aahhh... mmm... Pese just noin...

Sitten en enää malttanut, vaan aloin hieroa sormella faijan reikää. Jännitin kyllä, mikä olisi reaktio, mutta faijan kiima selvästi vaan kasvoi, sillä hän liikutteli persettään mun sormenpainelun tahdissa.

- Aaaahhh... Ai kun sun sormi tekee hyvää! Mmmhhhh... Hiero, poika, hiero! Mmmhh. Haluutko nuolla mun pyllyä kans? Mä haluun tuntea oman pojan kielen pyllyssä!

Mä huuhtelin pyllyn kunnolla. Saippuaa en halunnut maistella vaan puhdasta pyllyä. Kumarrruin itsekin kontilleni ja aloitin varovasti nuollen pakaroita ensin ja sitten vähitellen kiusoitellen reiän ympäriltä ja sitten lopulta faijan huokailujen saattelemana työnsin kielen ryppyreikään sisälle!

- Oooohhhhh! faija melkein ulvoi nautinnosta.

Mä jatkoin reiän nuolemista. Se oli kireä reikä ja kuuma ja puhdas mun pesun jäljiltä. Samalla kun nuolin faijaa, runkkailin hitaasti omaa kaluani. Olin päättänyt saada sen faijan lystiluukkuun sisälle!Kaikki viittasi siihen, että faijakin kaipasi vaihteeksi parrua peppuunsa.

Lopetin nuolemisen.

- Faija, mä haluun naida sua! Sulla on ihana perse. Anna mä nain sitä. Mee tohon lattialle nelinkontin.

Faija totteli hymyillen ja hieroskeli omaa kyrpäänsä. Sitäkin olisi ollut taas kiva imeä, mutta ensin piti saada tuota persettä! Faija oli nelinkontin lattialla, perse pystyssä ja mä asetuin sen taakse rasvattuani reiän huolellisesti ja laitettuani rasvaa omaankin kaluun reilusti.

- Ai mikä perse sulla on, faija, mä nain sua kohta!

- Nai, poika, nai! Mä haluun sun kullin mun peppuun!

Asetin terskan peppureiälle ja painoin hitaasti sitten kulliani sisään. Näky jo oli ihan mahtava, saada naida omaa isäänsä, mutta tunne oli sitäkin mahtavampi!

- Poikaaa... aahhhh... ihanaa! Sun kulli on mun sisällä! Aattele, saat naida isääs!

- Aaaah millanen reikä! Ihanan kiree! Nyt mä oon pohjassa.

Aloin naida hitaasti ja koettaen tehdä homman samalla lailla tyylikkäästi kuin faija mulle teki. Ja ilmeisesti onnistuin, koska faija huohotti ja murahteli kiimaisena.

- Nai, poika, nai kunnolla! Just noin, hyvä! Kiihdytä tahtia... aahhhh... Hyvä poika!

Mä kiihdytin tahtia ja kulli souti reiässä ja pallit osuivat persposkiin lätsähtäen kivasti joka kerta. Välillä vedin kalun kokonaan ulos ja katsoin ihaillen taas uudestaan sen vaiheen, kun terska painui vakoon ahnaasti.

- Just noin, poika, ai hitto kun tekee hyvää! Vedä vielä kerran ulos, oikeen hitaaasti, noiiin...

Mä nautin faijan neuvomisesta mielessäni. Olipa kunnon opettaja kerrankin. Ja sitten taas työnsin terskan reiästä sisään! Mä hieroin faijan kullia oikealla kädellä samalla, kun nain. Hänen kullinsa oli paisunut ihan tajuttoman isoksi ja sykki jo lähes laukeamisvalmiina. Ei mullakaan kaukana ollut.

- Ahhh... Faija, mä laukean kohta!

- Laukee, poika, työnnä oikein syvälle sun kulli. Mä haluun lypsää joka tipan mun perseeseen!

- Aiihh... Koht tulee...

Työnsin niin syvälle pari kertaa kuin pystyin ja samalla faija tosiaan supisteli persettään kuin olisi lypsänyt mua. Mun pallit painuivat ihan kyrvän juureen kiinni ja spermantulopaine alkoi tuntua jo niissä kutkuttavasti.

- Ooooohhhhh... aaahhh... Nyyyt alkaaa tulla! Faijaaaaaaa... hhhhhh...

Mä laukesin sellaisella voimalla faijan perseeseen, että melkein säikähdin! Spermaa tuli ihan älyttömän kauan ja faija todellakin lypsi sen perseellään musta irti. Mä lysähdin faijan päälle huohottaen makaamaan vähäks aikaa.

- Sulla oli tosi hyvä tyyli naida, poika! faija kuiskasi hellästi mun alta.

- Nooohhh... mutta sulla oli aivan sairaan ihana perse!

Hitaasti mä nousin pois "pukilta" ja faija nousi kanssa lattialta. Olimme aika poikki kummatkin. Otimme suihkun ja pesimme toisiamme varovasti.

- Saiksä muuten?

- Sain pyllyn puolesta parasta, mutta en vielä viittinyt lauettaa kullia, faija virnisti ja arvasin, että tämä saunailta ei tainnutkaan päättyä seksin osalta vielä tähän... Mutta löyly kutsui taas!

The Änes


l am the bastard son - evil inborn, Satan in tip-top, from head to toe
Just look at me, sense my blitz, down riding route 666


I was born to lose but Im built for booze..

Kastori


[:]Kylkiluu[:]

Kasse laittaa nämä hengentuotteet seksinovellilankaan, ei tämä ole mikään Regina  :jees:


The Änes

Ei ole Regina, vaan täällä haisee Tuomarin vagina :bounce:

l am the bastard son - evil inborn, Satan in tip-top, from head to toe
Just look at me, sense my blitz, down riding route 666


I was born to lose but Im built for booze..

peter


Pyöveli

Niin kyllähän tämä tietyllä tapaa passaa triidiin, mutta... tai ei mitään  :okahvi:
Jännän äärellä vuodesta 2007  :popper:


Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview