Postaa,kun pukamia vihloo

Started by Jormasteri, Sat 02.12.2006 01:11:20 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jem

nyt on päivä pelastettu, en tiedä miten olisin tullut toimeen ilman tätä äärettömän tärkeää tietoa.  :psp:

Memme

Sulle se ei sitten kelpaa mikään, mitä mä kirjoitan.. Aina haraa vastaan  :jees:
Mutta mä päätin etten anna kenenkään häiritä sanomisillaan mua  :hmph:

jem

Quote from: Memme on Wed 23.09.2009 11:13:42 (UTC+0300)
Sulle se ei sitten kelpaa mikään, mitä mä kirjoitan.. Aina haraa vastaan  :jees:
Mutta mä päätin etten anna kenenkään häiritä sanomisillaan mua  :hmph:
sama kommentti ois tullu muillekkin, sä vaan satuit nostamaan tämän erittäin tärkeän ja mielenkiintoisen aiheen.  :psp:

Memme

Quote from: jem on Wed 23.09.2009 12:33:44 (UTC+0300)
Quote from: Memme on Wed 23.09.2009 11:13:42 (UTC+0300)
Sulle se ei sitten kelpaa mikään, mitä mä kirjoitan.. Aina haraa vastaan  :jees:
Mutta mä päätin etten anna kenenkään häiritä sanomisillaan mua  :hmph:
sama kommentti ois tullu muillekkin, sä vaan satuit nostamaan tämän erittäin tärkeän ja mielenkiintoisen aiheen.  :psp:

Mutta otanko puheeksi, kuinka sain nämä pukamat... No, tuskinpa ketään sentään sellainen kiinnostaa..  :psp:

jem

Quote from: Memme on Wed 23.09.2009 12:39:33 (UTC+0300)
Quote from: jem on Wed 23.09.2009 12:33:44 (UTC+0300)
Quote from: Memme on Wed 23.09.2009 11:13:42 (UTC+0300)
Sulle se ei sitten kelpaa mikään, mitä mä kirjoitan.. Aina haraa vastaan  :jees:
Mutta mä päätin etten anna kenenkään häiritä sanomisillaan mua  :hmph:
sama kommentti ois tullu muillekkin, sä vaan satuit nostamaan tämän erittäin tärkeän ja mielenkiintoisen aiheen.  :psp:

Mutta otanko puheeksi, kuinka sain nämä pukamat... No, tuskinpa ketään sentään sellainen kiinnostaa..  :psp:
kerro ihmeessä lisää  :runki:  :psp:


Memme

Ei pukamien "syntymätapa" ole mikään hohdokas.. Päinvastoin..  :parku:

Poslari

Baby take my hand... Don't fear the Reaper
We'll be able to fly... Don't fear the Reaper
Baby I'm your man... -Blue Öyster Cult-


Memme

Quote from: Poslari on Wed 23.09.2009 13:37:34 (UTC+0300)
Anna tulla vaan!Vai vaihdetaanko xtremeen? :think:

Tuskinpa sinnekkään tarviis pistää..

Ne tuli samassa yhteydessä kun olin antibiootille 13 vuotiaana niin allerginen että puolet mahalaukusta ja koko suolistu tulehtui, jonka seurauksena paskoin vajaan viikon verran verta.. Työnnätti koko ajan niin pirusti, mutta ei tullu mitään kiinteää enää.. Verenhukka oli valtava. En jaksanut kävellä sairaalan pitkää käytävää pitkin, vaan lysähdin puolitajuttomana lattialle.
Seuraava mielikuva oli se kun heräsin sairaalasängystä ja mulle yritettiin etsiä kämmenselästä suonta kanyylille..

Signature

Persettä kutitti metrossa niin helvetisti. Vieressä istui joku aasialainen mies ja heitti pahaa silmää kun lopulta tunteella raaputin itselleni eturauhasorgasmin.  :nope:
Мир и любовь к каждому! Kesä meni Kekkosella tonttulakki päässä

caseih

Quote from: Jormasteri on Sat 02.12.2006 01:11:20 (UTC+0200)
Ei kehtaa persettä kaivaa,vaikka vihloo niin saatanasti  :kerpele: :kerpele: :kerpele:

nyt sitten vain hernekeittoa pari lautasellista naamaan ja sitten soittamaan perseellä maammelaulu väärinpäin  :lach:
Ystävä on kun pillu,vaikka et näe sitä niin aina se on mielessä

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview