News:

Apache IRC:
 #Apachefoorumi
@ irc.irchighway.net

Main Menu

Gootit

Started by paavo, Mon 11.12.2006 06:52:19 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.


idieh


"We're all pathetic. It's what makes everything interesting." House MD

Örtzi

Ei oikeen tiedä itkeäkö vai nauraa. Toi järjen valo pimentää mun pään.
Kyl siit kaffekermat saa, sano piika ku sonnia lypsi.


Masa

Kaikki muu on paskaa, paitsi kusi !


Tosi huono karaokelaulaja

Nuuka

En jaksanut lukea kuin muutaman ekan kommentin ja on todella syvällistä keskustelua. :jepso:   Miten kukaan voi ottaa mitään tuohon sivuun liittyvää vakavasti? Joku oli vaivautunut postaamaan tuonnekin erittäin pitkän kommentin. :blink:  Mut oOnX Mä gOotT1 kU mÄ KuuntelEn sunR1se AvenueE ja KäyTän haRma1Ta suKk1A?? ::osmoke
Meinasin laittaa itselleni sigun, mutta sitten en keksinyt siihen mitään hauskaa niin en laittanutkaan. :jepso:


nyyyps

Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Betonishamaani

Note to self: Älä avaa Tuomarin triidejä. Mielessä pyörii nyt vain ihmistuhatjalkaiset, paskan syöminen ja höpsähtäneet lääkärisedät.

Quote from: NaiNeN on Thu 25.07.2013 19:38:41 (UTC+0300)
Mie eilen mietin että mitäköhän tuommonen vankilapsykiatri sanois Tuomarista  :think:



Noutaja

I don't suffer from insanity; I enjoy every minute of it.

jalkapuoli

LOL! Edison keksi hehkulampun 1800 -luvulla mutta muuten hyvä. Me gootithan (Goottien Yhteistietoisuuden vuoksi voin yleistää) juomme rotista veret ja potkimme hautakivia, hiuksemme ovat mustat ja hampaat pitkät ja keltaiset. Kynsiemme alla on hautuumaan multaa ja masturboimme krusifiksillä - niin miehet kuin naisetkin. Syömme verilättyjä ja lemmikkinämme on jalkapuoli musta kissa ja sokea lepakko. Kuuntelemme Tyyppi O Negatiivia, näytämme keskisormea mummoille ja juomme absinttia tai punaviiniä, El Tiempoa. Klubeillamme pidämme satanistisia messuja. Maailmanloppu tulee vuonna 31.10.2009 ja silloin Bela Lugosin haamu noutaa meidät Gootit Sirius-planeetalle   :lach: :lach:  joopa joo !!!
Kukaan ei ole hyödytön. Aina voi olla edes huonona esimerkkinä.

furioso

Quote from: örtzi on Mon 11.12.2006 08:46:02 (UTC+0200)
Ei oikeen tiedä itkeäkö vai nauraa. Toi järjen valo pimentää mun pään.
peesaan.. :jepso:

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview