NYT RIITTI

Started by unikeko, Sat 15.08.2009 08:24:26 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

peter

Parin viikon vitutus oli itselläni aikoinaan. Kyllä se hammasta purren menee. Tsemppiä.  :good:

Memme

#11
Tsemii yritykiselle ja toivottavasti onnistut  :good:

Itse oon polttanu ala-aste ikäisestä asti. Ensimmäiset kokeilut oli ekalla luokalla  :jees:  Ei onnistu lopettaminen ihan niin vain  :nope:

Tanjii

Itse lopetin uutena vuotena  :jepso: Mutta nykyään kun haistaakin röökin ni ah kuin tekis mieli  :kerpele: Ennen se haisi pahalle  :sorry:

Jarre

Carpe Natem

unikeko

Tää oli osittain semmonen pieni veto yhen entisen kaverin kanssa, mä kun oon väittäny että ei noihin niin vaan koukkuun jää. ja kaveri sano että todista ni minähän perkele todistan.
kun keskustelet idiootin kanssa, katso ettei hän tee samoin


Jumalan rauhaa
moottori pauhaa


Josse

WARNING:

This post may contain absolute bullshit. Viewer discretion necessary !

unikeko

Että noi sytkärit näyttää orvoilta tossa päydänkulmalla  :sorry:
kun keskustelet idiootin kanssa, katso ettei hän tee samoin


Jumalan rauhaa
moottori pauhaa

Brooke

Mitenköhän meillä onnistuis taas syksyn saapuessa lopetusprojekti.. Viime syksynä lopetettiin mut se kusi heti. Ei ollu riittävä motivaatio toisella osapuolella  :sorry: 
Kai sitä itekkin vois itekseen koittaa  :think: Sen vaan tietää miten pahasti se sit ottaa nenään kun toinen polttaa. Eikä mikään ole kuvottavampaa ku haistella tupakkaa toisen hengityksessä  :puke:

Ruutupaitarakastaja

Toivotan mielenlujuutta kaikille yrityksiin. Mua polttaminen häiritsee normaalia enemmän, mutta aina siltä ei voi välttyä.  :friends:

gana

kannattaaki lopettaa itsensä myrkyttäminen. gana suosittelee http://northerner.com/

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview