News:

Apachefoorumi.net
Admin tarjoaisi kävijöille kahvit, mutta huomasi ettei serveri tykkää nesteistä.

Main Menu

Halvat järkevät älypuhelimet

Started by Riquelme, Mon 10.10.2011 18:48:40 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Mustis

Quote from: nyyyps on Wed 06.04.2016 16:16:46 (UTC+0300)
Ostan kotimaiselta kauppiaalta kivijalkaliikkeestä.
Androidin kaipuu on kasvanut kovasti.

Mä käytin säästyneen hinnan erotuksen johonkin muuhun  :jees:

PerseVän VeREvvÄÄ!
:notworthy: :huraa: :notworthy:

nyyyps

Mie en tarvi muuta, eikä tuo sinun linkin puhelin minun kriteereillä ollu halpa. :psycho:
Tällä älykääpiöpuhelunhekumassa on ihan ylleisestikki hupelinten hinnat karanneet järjettömiin, ehkä tilanne taittuu järkevämmäksi viiden vuoden päästä.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Jarre

Mun mielestä alle satasen on halpa, 100-250€ on kohtuulinen ja siitä ylöspäin sit kallis, saatanan kallis, tai Apple :think:
Carpe Natem

nyyyps

Mie suhtaudun joteki kummasti että puhelin ei sais olla kalliimpi hankinta ku tietokone sillonku jompaakumpaa tarttee uusia. Saati että puhelin olis kalliimpi ku auto (net semmoset hätään ostetut kulkimet joissa maksetaan vain vuoden ajoajadta)
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Susey

Minun on aika vaikea toteuttaa sitä että puhelin ois kalliimpi ku tietokone.. :sorry: Saati sitten @Lexa raukan.. :sorry:


nyyyps

No jos yleensä tietokone hajoaa, ei tee kipiää puhaltaa samalla sekunnilla 800 uuteen. Mutta jos puhekin hajoaa ja just heti tarttee uuden, 800 siihen on ihan liikaa. :psycho:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Kastori

Kymmenen viistoista vuotta sitten kun laitto 200-400 euroa puhelimeen ja vertaa mitä sillä rahalla saa tänään niin halpojahan nuo on..

nyyyps

No kun kattoo tarjolla olevien mallien keskihintaa, ni halpoja ne ei ole.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Susey

Kuvittelisin kyllä että jos laitetaan kaikki nyt saatavilla olevat puhelinmallit riviin ja niistä keskihinta niin ei ne kalliitakaan ole, lippulaivamallit ja high-endit erikseen :serlokkismoke:

En tiedä miten sitten esim parijonossa :serlokkismoke:

The Änes


l am the bastard son - evil inborn, Satan in tip-top, from head to toe
Just look at me, sense my blitz, down riding route 666


I was born to lose but Im built for booze..

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview