Apachen kulttuurinurkkaus

Started by omglolnoob, Thu 22.03.2007 10:55:09 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Lexa

Quote from: kulli paavo on Thu 22.03.2007 21:24:17 (UTC+0200)
Minua on ikäni vituttanu kyvyttömyyteni piirtää yhtään mitään. Suora viivakin menee munilleen.
Noobi on lahjakas, oletko koskaan kokeillut tienata piirustuksilla tai mitä ikinä osaatkin tehdä?
Paavo vei jalat suustani. Meinasin sanoa aivan samaa... :jepso:
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

Noutaja

Quote from: Lex Arma on Thu 22.03.2007 21:47:21 (UTC+0200)
Quote from: kulli paavo on Thu 22.03.2007 21:24:17 (UTC+0200)
Minua on ikäni vituttanu kyvyttömyyteni piirtää yhtään mitään. Suora viivakin menee munilleen.
Noobi on lahjakas, oletko koskaan kokeillut tienata piirustuksilla tai mitä ikinä osaatkin tehdä?
Paavo vei jalat suustani. Meinasin sanoa aivan samaa... :jepso:

Meikäläisen rohkasu nyt varmaa missään paina, mut silti. Sun kannattais ees yrittää. Vie vaiks kesäl johonkin torille töitäs näytille. Ehkä joku muukin huomaa kuin hyviä ne on. Eip kait siinä mitään menetäkään.

Ja jaa ihmees lisää töitäs meille. Ja kaik muutkin kellä vähänkin on halua tehdä jotain, lisää töitä näytille!
I don't suffer from insanity; I enjoy every minute of it.

kenny

Kyl noob näyttää todella hyvin piirtävän   :good:   :jepso:
Oletko täysin vapaalta kädeltä maalannut, vai heijastanut kuvan eka seinään ? 

nyyyps

Quote from: kulli paavo on Thu 22.03.2007 21:24:17 (UTC+0200)
Minua on ikäni vituttanu kyvyttömyyteni piirtää yhtään mitään. Suora viivakin menee munilleen.
Noobi on lahjakas, oletko koskaan kokeillut tienata piirustuksilla tai mitä ikinä osaatkin tehdä?
Ei onnistu tienaaminen, ei minun töherrykset kelpaa mihinkään, varsinkaan jos tämmönen naama niitä myy, kaikki kattoo minua joksiki hampiksi, joka on pölliny tauluja tätinsä seinältä ja viinantuskissaan niitä myy. Ei tällä naamalla ansaita mitään.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

tintin

Tuollainen on työnalla, mutta ei meinaa aika riittää tuon tekemiseen. Pistän sitte lisää kuvii kun valmistuu (jos teitä kiinnostaa). Ei oo minun keksimä lohari vaan löysin tuon mallin joltain sivustolta joka on aika monessa paikassa





kenny

  Todella hienoa jälkeä  :good:  muista pistää sitten ne valmiit kuvat tänne  näkyville  :jepso:

Örtzi

Min oon tehny kivestä kaikenlaista turhaa tavaraa. Kynttilänjalkoja sun muuta. Ei kovin kaksisia ole, mutta onpahan ollu näpertämistä.  ::nsmoke
Kyl siit kaffekermat saa, sano piika ku sonnia lypsi.


Odai

Iski sanoinkuvaamaton tarve saada jostain vahaliituja ja alkaa sotkemaan.  :shock:

misterjonne


Diver


Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview