15 jännää asiaa Star Trekistä

Started by nyyyps, Sat 15.05.2010 11:53:25 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

nyyyps

Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

-teme-


Juggernauter

En kyllä tajua miten jotku eivät saa tehtyä vulcan merkkia aka double pleasureria  :think: Keppanasti tuo mulla ainakin menee  :jees:

=Juku=

kerran junassa yksi konduktööri innostui temppuilemaan ja näytti miten etusormen avaus siirtyi (vain yhtä sormea siirtäen) vulcaanisemmaksi ja edelleen taas nimetöntä siirtäen pikkusormen ja nimettömän väliin ja samaa tietä takaisin.
Hankalin avaus oli yhtä aikaa etu-keski ja nimetön-pikku välien levitys.
Kaikki muut sain menemään, mutta tuo kaksoisavaus ei mene ilman, että pikkusormi eksyy tasosta...

Me first (rules of traffic)

peter



IsoPahaJolppi

 :jees: Peter löysi liimaa jostain.....

Ei vaan, kaikki ei muuten saa sormia noin venkoiltua, mulla ei ole mitään väliä, missä kohtaa tuo rako on. Kaikki onnistuu...   :nykytaide:
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

peter


sirith

Tiesin noista muutaman jutun. Taitaa johtua siitä, että olen oikeasti vulcanilainen  :nykytaide:
Ja voin vahvistaa, että huolimatta käsimerkin hallinnasta, peter ei kuulu rotuumme.

Mao

Quote from: Juku on Sat 15.05.2010 14:08:10 (UTC+0300)
Kaikki muut sain menemään, mutta tuo kaksoisavaus ei mene ilman, että pikkusormi eksyy tasosta...
Osaan tuon :nykytaide:
Savun hälvettyä tarkastan kytkennät.

peter

Quote from: sirith on Sat 15.05.2010 16:08:00 (UTC+0300)
Tiesin noista muutaman jutun. Taitaa johtua siitä, että olen oikeasti vulcanilainen  :nykytaide:
Ja voin vahvistaa, että huolimatta käsimerkin hallinnasta, peter ei kuulu rotuumme.
Mhäh  :psp:

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview