News:

Apachefoorumi Facebookissa:
https://www.facebook.com/Apachefoorumi/

Main Menu

Amorphis

Started by MinDBeaT, Wed 12.09.2007 21:55:38 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

MinDBeaT

Tuossa subilta tuli tuo Silent Waters video, josta tuli mieleen kysyä että mitä porukka täällä on mieltä kyseisestä bändistä?

Betonishamaani

Karelian isthmus on paras levy, tämä nykyinen ei ole innostanut. On mennyt liiaksi tuommoiseen mainstreampoppiin päin  :psycho:
Note to self: Älä avaa Tuomarin triidejä. Mielessä pyörii nyt vain ihmistuhatjalkaiset, paskan syöminen ja höpsähtäneet lääkärisedät.

Quote from: NaiNeN on Thu 25.07.2013 19:38:41 (UTC+0300)
Mie eilen mietin että mitäköhän tuommonen vankilapsykiatri sanois Tuomarista  :think:



Kastori


Lexa

Samasta aiheesta jossain täällä aiemminkin keskusteltiin, mutta tosiaan ei ole jaksanut enää kiinnostaa. Viimeinen kiinnostus loppui kun laulaja vaihtui. :kahvi:
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

MinDBeaT

Kyllähän nuo vanhemmat levyt on kuunneltavia, tosiaan kun Koskinen vielä hoiti laulamisen ::nsmoke


Faapio

Kyllähän Amophis oli ennen sentään jotain. Tales from the 100 lakes oli hyvä kiekko. Unohtamatta legendaarista Blck winter dayta! ::hihsmoke

Mutta tekevät nykyään tosiaan jotain uskomattoman huonoa mainstreamia, silikkaa paskaa koko bändi nykyään. :nykytaide:
"Otan silmälasit pois päästäni ja katson ulos. En näe mitään."

Arathon

Itse sitten taas olen vaan tykännyt uudesta laulajasta, Joutsen tekee hienoa työtä. Vanhat on kyl kans rautaisia  :good: Ihan suosikkibändeihin kyllä kuuluu.
Tule hyvä kakku.

KasariKalle

Vanha Amorphis on kyllä legendaarista, mutta khyllä mä ton uudenkin oon kelpuuttanut ja henk.koht. Tomi Joutsenen lauluääni näin ainakin live-keikoilla on paljon parempi kuin Pasin.  :jepso:
Onhan se vähän mainstream musaksi mennyt, mutta en mä ikinä kauheemmin oo välittänyt onko musa black-pop-gore-ultra-core-mainstreamii vai jotain underground grincoree jostain Siperian tasangoilta, kunhan kuullostaa hyvältä.  :good:
''Se on nääs homoääs''

sirith

Quote from: KasariKalle on Tue 29.07.2008 15:39:34 (UTC+0300)
Vanha Amorphis on kyllä legendaarista, mutta khyllä mä ton uudenkin oon kelpuuttanut ja henk.koht. Tomi Joutsenen lauluääni näin ainakin live-keikoilla on paljon parempi kuin Pasin.  :jepso:
Onhan se vähän mainstream musaksi mennyt, mutta en mä ikinä kauheemmin oo välittänyt onko musa black-pop-gore-ultra-core-mainstreamii vai jotain underground grincoree jostain Siperian tasangoilta, kunhan kuullostaa hyvältä.  :good:

Juurikin näin. Mitä väliä sillä on kuka muu sitä musaa kuuntelee, jos se omasta mielestä on hyvää. Eclipse (2006) oli erittäin piristävä platta bändin uralla, aloin kuuntelemaan yhtyettä uudestaan ja livenä toiminut helvetin hyvin (3 keikkaa nähnyt viimeisen 1 1/2 vuoden aikana).

Arathon

Juu Eclipse lähti alekorista mukaan tänään. Tässä on kyllä musiikin lisäksi vielä upeat taiteetkin.
Tule hyvä kakku.

Quick Reply

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview