Apple

Started by Betonishamaani, Sun 08.07.2007 10:10:41 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

nyyyps

Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

kenny


Fuckya

Onhan tuo upea lelu, mutta ehkä ottaisin mielummin Nokialaisen N96.

nyyyps

Onhan se nokialainenkin upea lelu, mutta itse ennemmin otan puhelimen. :jees:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

paavo

22 vuotta olen seikkaillut päasiassa noksulla ja sen sukuisilla. Hyvin on asiat hoituneet. :jepso:
Yksi Philips ja Ericsson on eksynyt sekaan, enkä voi kehua niitä.


nyyyps

Nokian puhelimia mullaki on pääasiassa olleet. Ei kuitenkaan nuita hilupilulla täyteen ahdettuja mikrouunin ja rakkikoiran ristisiitoksia.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

paavo

Hukkaan ne ominaisuudet minulla menee, tää on eka missä on edes kamera.

nyyyps

Ainua syy, jonka takia hienompaa kännykkiä saattais käyttää on ssh. Tosin tuo miniläppäkone on niin nätti keksintö jo tuohon tilannepäivityksiin reissussa, ettei vaikuta sen takia ylihienoa kännykkää laittaa. Ja läppärin myötä kulkee mukana aina telakkaa mahdolliselle kameralle ja kovalevytilaa kaikenlaiselle tarpeelliselle.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Jarre

Mä oon ollu tyytyväinen tuohon E51 malliin...hyvä perusluuri niillä lisäominaisuuksilla mitä joskus harvoin käytän  :jees:

Töissä saattaa olla tarvetta niille lisäharpakkeille tulevaisuudessa ni sitten hankin sitä kautta jonku...tod. näk noksu ku ei meillä muita oo hankintalistalla  :kahvi:
Carpe Natem

Señorita iCola

Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview