News:

Apachefoorumi.net
Admin tarjoaisi kävijöille kahvit, mutta huomasi ettei serveri tykkää nesteistä.

Main Menu

Apple

Started by Betonishamaani, Sun 08.07.2007 10:10:41 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jarre

#270
No jos pitää keskustella iPhonen puutteista ni mulle ainaki että liitettävyys muitten ohjelmien kanssa on aika heikko, se kun vähentää mun käyytö mahdollisuutta jos en saa yhteisteitoja ja kalenteria outlookin kanssa synkattyä  ::nsmoke

Tähän pystyy ainaki noksun S60:set ja useimmat droidit  :jees:

Toinen mikä on on 900 megahertsin WCDMA-verkkojen tuen puute. Eli siis se nopea 3g yhteys mikä laajenee tällä hetkellä Suomessa eniten, ei paha pulma Espoossa, mut mökillä ei iPhonella niin usein 3g-yhteyttä saa  ::nsmoke

Ja että tiedostoja ei iPhonen Bluetoothin yli voi vieläkään lähettää. Tämä olis todella toivottava ominaisuus, mä kun tykkään käyttää BT:hen kytkettynä puhelintani.

Toki uusimmassa 3gs:ssä on hyvätki puolensa, mut nuitten puutteiden takia mulla ei iphonea olis tullu vaikka olisinki saanu valita, mitä en toki saanu..... ::nsmoke
Mielestäni iPhonessa on joko jaetulla ykkösijalla oleva tai sitten toka paras käyttis. Mainio kosketusnäyttö, ehkä jopa maailman paras, ja muutenkin erittäin hyvä yleinen käytettävyys  :jees:
Carpe Natem

Sceme

iPhonen omaa kalenteri ei pysty synkronoimaa outlookin kanssa, mutta app storessa on kymmeniä ohjelmia millä toi onnistuu.
Tiedostojen jakaminen Bluetoothin kautta ei onnistu edes toiseen iPhoneen joka on harmi. Valokuvia pystyy kyllä bluetoothilla lähetellä, mutta sitäkin varten on oma ohjelma. Ite käytän sähköpostia kuvien jakamisee, tai jos toisee iPhoneen ni sovellusta "yak" jolla lähetän ilmasia ns. multimedia- ja teksti viestejä.

Betonishamaani

Note to self: Älä avaa Tuomarin triidejä. Mielessä pyörii nyt vain ihmistuhatjalkaiset, paskan syöminen ja höpsähtäneet lääkärisedät.

Quote from: NaiNeN on Thu 25.07.2013 19:38:41 (UTC+0300)
Mie eilen mietin että mitäköhän tuommonen vankilapsykiatri sanois Tuomarista  :think:



paavo

Joku voisi sanoa kuinka saan ääkköset pixonin textareihin?

Muuten on täydellinen :sorry:

Kastori

eikös net tule jos vaikka useamman kerran aata naputtaa.. :blink:


paavo

Eiipä, siinä on kuulemma joku nappula tjsp. mutta kun ei heti aukea mulle.
Jos painelen noksun tyyliin, mulla on rivi aakkosia

Muuten on helkkarin selkeä ja looginen liittymä, tosin se koneelle asennettava PC studio kusi seiskassa.
Vistalle asentaessa kesti ikuisuuden ja se on täysi paska tietyiltä osin. on siinä hyvääkin.

Kastori


Betonishamaani

Mutta ajattele jos sulla olis mäkki ja iphone  :good:
Note to self: Älä avaa Tuomarin triidejä. Mielessä pyörii nyt vain ihmistuhatjalkaiset, paskan syöminen ja höpsähtäneet lääkärisedät.

Quote from: NaiNeN on Thu 25.07.2013 19:38:41 (UTC+0300)
Mie eilen mietin että mitäköhän tuommonen vankilapsykiatri sanois Tuomarista  :think:



Kastori

mullon bemari ja levikset ja fleeseruutupaita, levykokoelma ja burtonlumilauta.. :mosh:

Jarre

Quote from: Sceme on Sat 19.12.2009 00:20:10 (UTC+0200)
iPhonen omaa kalenteri ei pysty synkronoimaa outlookin kanssa, mutta app storessa on kymmeniä ohjelmia millä toi onnistuu.
Tiedostojen jakaminen Bluetoothin kautta ei onnistu edes toiseen iPhoneen joka on harmi. Valokuvia pystyy kyllä bluetoothilla lähetellä, mutta sitäkin varten on oma ohjelma. Ite käytän sähköpostia kuvien jakamisee, tai jos toisee iPhoneen ni sovellusta "yak" jolla lähetän ilmasia ns. multimedia- ja teksti viestejä.
Mulla toi kalenteri-synkkaus on välttämätön. Mä ku oon asiakkaalla ni merkkaan sovitut tapaamiset omaan puhelimeen ja ku tuun töihin ni automaattisesti se synkkaa mun outlookin kalenterin.  ::nsmoke

Toi BT on hyvä ku meillä on filuja joita pitää työntekijöitten kaa jakaa, ni ei tartte kikkailla sähköpostien ja muitten kautta vaan jakaa suoraan BT:llä....menee näppärästi suoraan sinne puhelimeen minne pitääki  :jepso:

Kaveri on kokeillu ni toi Iphonella kalenterin synkkaus ei toimi kunnolla niillä App Storen ohjelmilla, tai ei ainakaan pari kuukautta sitte toiminu, jotain  häikkää siinä oli, en muista mitä...mäki kyllä jouduin korvaamaan oman noksun kalenterini toisella kalenterilla, mut toi on ihan noksun tekemä sovellus joka asennettaessa korvaa kokonaan sen oman kalenterin. Tehty just toa varten että voi synkkaa MS:n ohjelmien kanssa  ::hihsmoke
Carpe Natem

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview