Apple

Started by Betonishamaani, Sun 08.07.2007 10:10:41 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Örtzi

Mäpä ostan tuollaisen aifounin ja sitten sen seittemänvuotta latailen siihen ohjelmia, mitkä jollain muulla puhelimella olis heti ostaessa käytössä. Ihan vitun kätevää.  :psp:
Kyl siit kaffekermat saa, sano piika ku sonnia lypsi.


Sceme

Quote from: Örtzi on Sat 19.12.2009 14:26:03 (UTC+0200)
Mäpä ostan tuollaisen aifounin ja sitten sen seittemänvuotta latailen siihen ohjelmia, mitkä jollain muulla puhelimella olis heti ostaessa käytössä. Ihan vitun kätevää.  :psp:
Tää on just tää kusipäinen ajatus siitä millanen tää on.. Ensinnäkin, ne ei oo applen ohjelmia mitä appstoressa on, että jos joku niistä ei toimi ni se on sen tekijän, ei applen vika. Toiseks.. Mitä siel appstoressa sit on mitä täs ei oo valmiina mitä nokioissa taas on..? Converter ja.. Ööö...??
Kaikki mitä mä oon ladannu on jotai sellassia mitkä on parannuksia applen simppeleistä ohjelmista tai sit kokonaa uusia ohjelmia. Ei niit oo pakko ladata jos ei halua..............................

nyyyps

Mie en käytä puhelimen kalenteria. Mie merkkaan semmoselle selluloosasta valmistetulle taipusalle taittusalle levypinolle, jokka on toisesta reunasta laitettu semmosella kierteellä kiinni. Son kätevä, ja toimii joka kelillä, ja vaikea menemään rikki. :jepso:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Arathon

Tule hyvä kakku.

nyyyps

Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.


Jarre

Mä kerran kokeilin tota tussikynää, voi vittu minkä huudon päästi it-tuki ku tuli vaihtamaan monttua  ::hihsmoke

Eiku, toi APs Store on kyl oikeesti pirun hyvä, sinne voi porukka tehä omia sovelluksia ja kuhan on apple testannu ni niitä voi sieltä kuka tahansa ladata omalle ompullensa, osa ilmaisia ja osa maksaa euron tai joskus jopa kaiketi kaks  :jepso:
Carpe Natem

nyyyps

Quote from: --Jarre-- on Sat 19.12.2009 17:53:25 (UTC+0200)
Mä kerran kokeilin tota tussikynää, voi vittu minkä huudon päästi it-tuki ku tuli vaihtamaan monttua  ::hihsmoke

Eiku, toi APs Store on kyl oikeesti pirun hyvä, sinne voi porukka tehä omia sovelluksia ja kuhan on apple testannu ni niitä voi sieltä kuka tahansa ladata omalle ompullensa, osa ilmaisia ja osa maksaa euron tai joskus jopa kaiketi kaks  :jepso:
Hieman rennompi periaate ku M$-ohjelmistojen kans. :psp:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Örtzi

Quote from: Sceme on Sat 19.12.2009 15:25:10 (UTC+0200)
Quote from: Örtzi on Sat 19.12.2009 14:26:03 (UTC+0200)
Mäpä ostan tuollaisen aifounin ja sitten sen seittemänvuotta latailen siihen ohjelmia, mitkä jollain muulla puhelimella olis heti ostaessa käytössä. Ihan vitun kätevää.  :psp:
Tää on just tää kusipäinen ajatus siitä millanen tää on.. Ensinnäkin, ne ei oo applen ohjelmia mitä appstoressa on, että jos joku niistä ei toimi ni se on sen tekijän, ei applen vika. Toiseks.. Mitä siel appstoressa sit on mitä täs ei oo valmiina mitä nokioissa taas on..? Converter ja.. Ööö...??
Kaikki mitä mä oon ladannu on jotai sellassia mitkä on parannuksia applen simppeleistä ohjelmista tai sit kokonaa uusia ohjelmia. Ei niit oo pakko ladata jos ei halua..............................
No sun jutuista on saanu sellaisen käsityksen, että kaikki pitää asentaa ja ladata jajajaja..
Ja mainitsinko Nokian jossain? Tää on just se kusipäinen ajatus mitä kaikille tulee mieleen kun mainitaan puhelin.  :psp:
Kyl siit kaffekermat saa, sano piika ku sonnia lypsi.


Kastori

nokiahan on sama kuin kännykkä.. muut sitte yrittä olla vähän niiku nokia..  :psp:

paavo

Samsungin värinä oli 2, antoi hyvää hierontaa nännille rintataskussa. :drool:

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview