Apple

Started by Betonishamaani, Sun 08.07.2007 10:10:41 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Kastori

Quote from: Sceme on Wed 20.01.2010 13:49:22 (UTC+0200)
Quote from: Kastori on Wed 20.01.2010 12:21:54 (UTC+0200)
Quote from: Sceme on Wed 20.01.2010 12:19:06 (UTC+0200)
Quote from: kenny on Wed 20.01.2010 11:46:12 (UTC+0200)
Quote from: Sceme on Wed 20.01.2010 08:21:11 (UTC+0200)
Quote from: Kastori on Tue 19.01.2010 20:04:57 (UTC+0200)
http://www.iltalehti.fi/digi/2010011910958904_du.shtml
Voi vitun idiootit...  :facepalm: On toi nokian porukka kans... Hävettää että se on suomalainen yritys.

Applen viimeisin veto on yritys estää Nokian tuotteiden maahantuonti Yhdysvaltoihin.

  :jees:  Kaikki keinot sallittua
Eikös nokia pyri ihan samaan applen kanssa?
koska apple varastaa muiden tekniikkaa..
Nii tiedän kyl miksi ne on haastettu. Ehkä tää on Nokian tyyli mainostaa itteään. Haastetaa kilpailija oikeutee ku omat tuotteet ei lyö leiville ja ruvetaa syyttää kaikesta mahdollisesta. Omalle maineelleen tää vaa käy. Nauran jos ne häviää tän jutun!
miten voi noin paljon yhtä puhelinta rakastaa ettei noin selkeää asiaa edes tajua..  ::osmoke

Örtzi

Eli Apple saa VARASTAA vapaasti kilpailijan teknologian ja laittaa sen omaan tuotteeseensa?
Kätevä keino saada kustannukset alas, kun ei tarvi itse kehitystyötä tehdä, VARASTETAAN vain toisten innovaatiot.
Eli sama asia, jos tulen Scemen luo, tyhjennän talon ja tilit, jos sceme mua siitä sitten yrittää saada edesvastuuseen niin silloin sceme on säälittävä luuseri.  :kahvi:
Missäs päin taas asuitkaan? Missäs mun sorkkarauta olikaan...  :think:
Kyl siit kaffekermat saa, sano piika ku sonnia lypsi.


Betonishamaani

Quote from: Örtzi on Wed 20.01.2010 14:01:58 (UTC+0200)
Eli Apple saa VARASTAA vapaasti kilpailijan teknologian ja laittaa sen omaan tuotteeseensa?
Kätevä keino saada kustannukset alas, kun ei tarvi itse kehitystyötä tehdä, VARASTETAAN vain toisten innovaatiot.
Eli sama asia, jos tulen Scemen luo, tyhjennän talon ja tilit, jos sceme mua siitä sitten yrittää saada edesvastuuseen niin silloin sceme on säälittävä luuseri.  :kahvi:
Missäs päin taas asuitkaan? Missäs mun sorkkarauta olikaan...  :think:

Ei Scemellä ovia kiinni pidetä. Jääkaapilla saa käydä ja tavaroita noutaa ihan vapaasti :psp:
Note to self: Älä avaa Tuomarin triidejä. Mielessä pyörii nyt vain ihmistuhatjalkaiset, paskan syöminen ja höpsähtäneet lääkärisedät.

Quote from: NaiNeN on Thu 25.07.2013 19:38:41 (UTC+0300)
Mie eilen mietin että mitäköhän tuommonen vankilapsykiatri sanois Tuomarista  :think:



Sceme

Quote from: Örtzi on Wed 20.01.2010 14:01:58 (UTC+0200)
Eli Apple saa VARASTAA vapaasti kilpailijan teknologian ja laittaa sen omaan tuotteeseensa?
Kätevä keino saada kustannukset alas, kun ei tarvi itse kehitystyötä tehdä, VARASTETAAN vain toisten innovaatiot.
Eli sama asia, jos tulen Scemen luo, tyhjennän talon ja tilit, jos sceme mua siitä sitten yrittää saada edesvastuuseen niin silloin sceme on säälittävä luuseri.  :kahvi:
Missäs päin taas asuitkaan? Missäs mun sorkkarauta olikaan...  :think:
Lahdessa. Renkomäessä. Tervetuloa. Onko se silloinki varastamista jos ite tekee samanlaisen osan mutta ITE. Jos yks patentoi multitouch näytön ja toinen normaalin kosketus näytön ja kolmas perus näytön ni millanen näyttö siihen puhelimee sit laitetaa? Onko jossain sanottu, että iPhonessa on just nämä kyseiset patentoidut osat?

Örtzi

Jos käyttää TOISEN patenttia LUVATTA, niin onhan tuo. Aivan selvä asia.  :facepalm: :toktok:
Kyl siit kaffekermat saa, sano piika ku sonnia lypsi.



paavo


Sceme

Quote from: Örtzi on Wed 20.01.2010 19:39:21 (UTC+0200)
Jos käyttää TOISEN patenttia LUVATTA, niin onhan tuo. Aivan selvä asia.  :facepalm: :toktok:
... ihansama

Jarre

Hassua että toi scemen väittely menee nuin pitkälle  :think:

Noo, toihan on selvä juttu...jos on käytetty toisen kehittämää tekniikkaa ni siitä pitää maksaa, mitä ideaa koko patentti jutussa muuten olis, sitä paitti toi perustuu osittain siihen että kaikki muut matkapuhelin valmistajat lisensioi patenttejaan reilulla hinnalla muille, ne on sopinu siitä keskenään jotta yleinen kehitys ei hidastuis ja että olis tosissaan se tilanne että kuka valmistaa parhaimman voittaa....mut apple vaan funailee että haistakaa te loppu porukka paska ja että mehän käytetään teiän patentteja kuinka halutaan ja ilmaiseksi...  ::nsmoke

Näin siis ainaki väitetään, katellaan mitä oikeus sannoo....ja sanois mitä tahansa saattaa ne siltiki niitä patentteja käyttää, oikeus ku harkitsee myös sen asian merkittävyyttä, siis juuri niitten patenttien... :kahvi:
Carpe Natem

Örtzi

Jos nyt oikeus päättää, että noita patentteja saa vapaasti rosvota ja käyttää niinkuin tykkää, niin se tietää todella huonoa matkapuhelinten kehityksen kannalta. Kenellä on silloin varaa tehdä kehitystyötä, josta ei itse saa etua, vaan jonka tulokset ovat vapaasti toisten rosvottavissa?
Ja väkisin tämä heijastuu muihinkin patentteihin, koska eihän voida ajatella, että tämä rajoittuisi pelkästään matkapuhelimiin.  ::smoke
Kyl siit kaffekermat saa, sano piika ku sonnia lypsi.


paavo

Softa puolella open hommat toiminee aavistuksen paremmin verrattuna johonkin raskaaseen teollisuuteen, ts. fyysisiin laitteisiin.
Laitteiden kehityksessä pyörii muutakin pääomaa kuin suunnittelijan palkka.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview