Apple

Started by Betonishamaani, Sun 08.07.2007 10:10:41 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

jem

Quote from: Örtzi on Thu 07.10.2010 07:49:13 (UTC+0300)
Quote from: jem on Wed 06.10.2010 23:49:10 (UTC+0300)
Quote from: Örtzi on Wed 06.10.2010 23:12:13 (UTC+0300)
Niin.. painaa vaikka Hilti TE ysinollavitosella isolla ruuvilla kiinni isku päällä. Ei se puheluominaisuuksia ainakaan huononna.  :psp:
on se luja vehje, pikkuvikainen nokialainen lakkas pari vuotta sitten kokonaan toimimasta ku pistin etukuoren kiinni itseporautuvalla:blink:
Mistä sellaisia ruuveja saa, jotka itsestään porautuu?  :blink: :psp:
käytin mä vähän akkuporakonetta apuna.  :psp:

kenny

Quote from: jem on Thu 07.10.2010 08:59:22 (UTC+0300)
Quote from: Örtzi on Thu 07.10.2010 07:49:13 (UTC+0300)
Quote from: jem on Wed 06.10.2010 23:49:10 (UTC+0300)
Quote from: Örtzi on Wed 06.10.2010 23:12:13 (UTC+0300)
Niin.. painaa vaikka Hilti TE ysinollavitosella isolla ruuvilla kiinni isku päällä. Ei se puheluominaisuuksia ainakaan huononna.  :psp:
on se luja vehje, pikkuvikainen nokialainen lakkas pari vuotta sitten kokonaan toimimasta ku pistin etukuoren kiinni itseporautuvalla:blink:
Mistä sellaisia ruuveja saa, jotka itsestään porautuu?  :blink: :psp:
käytin mä vähän akkuporakonetta apuna.  :psp:

Akkuporautuva   :think:

Sceme

Unohtakaa oikeesti se yliuutisoitu antenni ongelma.. Jos oot oikeekätinen ni et tuu koskaa huomaamaa sitä. Vasenkätiset saattaa ehkä huomata sen, mut epäilen...

Örtzi

Eli jos oikeakätisenä pidät puhelinta, niin silloinhan puhelin pitäisi olla vasemmassa kädessä ja vasenkätisellä oikeassa.  :think:
Kyl siit kaffekermat saa, sano piika ku sonnia lypsi.


Jarre

mikä käsitys mulla on, ni se tulee se häiriö jos pitää puhelinta vasemmassa kädessä  :think:
Carpe Natem


Örtzi

Eli juuri 90% käyttäjistä kokee tuon ongelman. Puhelinhan on oikeakätisellä oikeaoppisesti vasemmassa kädessä, jos vaikka joutuu kirjoittamaan tai muuta tekemään samalla kun puhuu.
  :kahvi:
Kyl siit kaffekermat saa, sano piika ku sonnia lypsi.


Jarre

Oppisuus vittuun, mä pidän oikeassa kädessa kun puhun, jos satun joutumaan tilanteeseen että pitää kirjoittaa niin sitten vaihdan  :think:

Eli silloin kun eniten tarvitsisin sitä ni saattais katkasta....  :think:
Carpe Natem

Örtzi

Juu, just olet jonottanut 38 minuuttia ja 47 sekuntia johonkin asiakaspalveluun ja jotain pitää laittaa muistiin, vaihdat kättä ja puhelu katkeaa...  :psycho:
Kuinkahan montaa kertaa tuon kestää, ennenkuin luuri mäjähtää seinään?..  :think:
Kyl siit kaffekermat saa, sano piika ku sonnia lypsi.


Jarre

Jaa-a....ehkä kerran....ekalla kerralla saattais hermostua...tosin oon kuullu että toi ongelma ei oo niin paha kuin puhutaan...se puhelu katkeea vaan muutenki jo valmiiksi heikolla kentällä  :think:

Ihan sama, jos pääsisin ite valkkaamaan puhelintani ni se ei kuitenkaan olis iPhone  :nope:
Carpe Natem

Betonishamaani

Quote from: Sceme on Fri 08.10.2010 10:47:50 (UTC+0300)
Unohtakaa oikeesti se yliuutisoitu antenni ongelma.. Jos oot oikeekätinen ni et tuu koskaa huomaamaa sitä. Vasenkätiset saattaa ehkä huomata sen, mut epäilen...

Ok, siirrytään seuraavaan :psp:

http://www.engadget.com/2010/10/07/apple-afraid-of-a-shattering-followup-to-its-antennagate-woes/

Note to self: Älä avaa Tuomarin triidejä. Mielessä pyörii nyt vain ihmistuhatjalkaiset, paskan syöminen ja höpsähtäneet lääkärisedät.

Quote from: NaiNeN on Thu 25.07.2013 19:38:41 (UTC+0300)
Mie eilen mietin että mitäköhän tuommonen vankilapsykiatri sanois Tuomarista  :think:



Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview