Apple

Started by Betonishamaani, Sun 08.07.2007 10:10:41 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

kenny

Quote from: --Jarre-- on Wed 13.10.2010 20:32:19 (UTC+0300)
Hetken aikaa käpistelin tuota uutuutta kanssa...jos olisin itse päättämässä ni saattais tuo ollakin, tosin htc:lta on tullu aika kiinnostavia kännyjä kanssa  :think:

Jotenki mietityttää tuo kosketusnäyttö yleensäkkin, kun mulla on tapana taskussa pitää puhelinta ni eikös se näyttö kosketa aina välillä jotenki sillei että se soittelee ja tekee ties mitä siellä taskussa  :think:

Kapasitiivisessa näytössä täytyy kosketus tapahtua sormen kanssa tai tälle näytölle
soveltuvalla kosketuskynällä   :jees:  muuten ei tapahdu mitään.

The Änes

Quote from: kenny on Wed 13.10.2010 21:23:13 (UTC+0300)
Quote from: --Jarre-- on Wed 13.10.2010 20:32:19 (UTC+0300)
Hetken aikaa käpistelin tuota uutuutta kanssa...jos olisin itse päättämässä ni saattais tuo ollakin, tosin htc:lta on tullu aika kiinnostavia kännyjä kanssa  :think:

Jotenki mietityttää tuo kosketusnäyttö yleensäkkin, kun mulla on tapana taskussa pitää puhelinta ni eikös se näyttö kosketa aina välillä jotenki sillei että se soittelee ja tekee ties mitä siellä taskussa  :think:

Kapasitiivisessa näytössä täytyy kosketus tapahtua sormen kanssa tai tälle näytölle
soveltuvalla kosketuskynällä   :jees:  muuten ei tapahdu mitään.
Housuntaskussa reikä -> peenis soittelee sukulaisille :jees:

l am the bastard son - evil inborn, Satan in tip-top, from head to toe
Just look at me, sense my blitz, down riding route 666


I was born to lose but Im built for booze..

Jarre

Quote from: Perse-Burz on Wed 13.10.2010 22:07:34 (UTC+0300)
Quote from: kenny on Wed 13.10.2010 21:23:13 (UTC+0300)
Quote from: --Jarre-- on Wed 13.10.2010 20:32:19 (UTC+0300)
Hetken aikaa käpistelin tuota uutuutta kanssa...jos olisin itse päättämässä ni saattais tuo ollakin, tosin htc:lta on tullu aika kiinnostavia kännyjä kanssa  :think:

Jotenki mietityttää tuo kosketusnäyttö yleensäkkin, kun mulla on tapana taskussa pitää puhelinta ni eikös se näyttö kosketa aina välillä jotenki sillei että se soittelee ja tekee ties mitä siellä taskussa  :think:

Kapasitiivisessa näytössä täytyy kosketus tapahtua sormen kanssa tai tälle näytölle
soveltuvalla kosketuskynällä   :jees:  muuten ei tapahdu mitään.
Housuntaskussa reikä -> peenis soittelee sukulaisille :jees:
Taskussa muutakin, ni pitää joka kerta noukkia se puhelin taskusta jos kärkkyy sitä muuta sieltä  :think:
Carpe Natem

kenny

Quote from: Perse-Burz on Wed 13.10.2010 22:07:34 (UTC+0300)

Housuntaskussa reikä -> peenis soittelee sukulaisille :jees:

:sorry:  Liian pienet napit luurissa, ei saa soitettua kovinkaan hyvin 

Betonishamaani

Note to self: Älä avaa Tuomarin triidejä. Mielessä pyörii nyt vain ihmistuhatjalkaiset, paskan syöminen ja höpsähtäneet lääkärisedät.

Quote from: NaiNeN on Thu 25.07.2013 19:38:41 (UTC+0300)
Mie eilen mietin että mitäköhän tuommonen vankilapsykiatri sanois Tuomarista  :think:




Sceme

iPhonessa on tunnistin joka sammuttaa näytön ku sen laittaa korvalle. Lukitusnäppäin myös puhelimen päällä josta laitetaa "näppäinlukkoo" eli sammutetaa näyttö. Ei soittele mihinkää yksinää.

nyyyps

Mulle ei yhtään minkäänmerkkinen kosketusnäyttöpuhelin passais - yleensäkään yhtään mikään missä on iso näyttö, ja näytön lasi on alle senttiä vahva.
Taskussa kuitenki on niin paljon muutaki tavaraa ja ku ihminen kulkee ja liikkuu niin kolhua ja naarmua tulee.
Ja kosketusnäyttöpuhelimet on aivan liian isoja laittaa farkun taskuun.
Tai voihan ne laittaa, mutta istuessa ne kyllä sitten murskaantuu rullalle ne puhelimet.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Sceme

#907
Quote from: omglolnoob on Thu 14.10.2010 11:50:33 (UTC+0300)
Mulle ei yhtään minkäänmerkkinen kosketusnäyttöpuhelin passais - yleensäkään yhtään mikään missä on iso näyttö, ja näytön lasi on alle senttiä vahva.
Taskussa kuitenki on niin paljon muutaki tavaraa ja ku ihminen kulkee ja liikkuu niin kolhua ja naarmua tulee.
Ja kosketusnäyttöpuhelimet on aivan liian isoja laittaa farkun taskuun.
Tai voihan ne laittaa, mutta istuessa ne kyllä sitten murskaantuu rullalle ne puhelimet.
Ei tää iso oo. Ohkanen ku mikä, hädintuskin tuntee ees taskussa muuten ku painon. Ei kyl kannata muuta kamaa pitää samas taskussa.

Nii ja huoh..
http://www.kauppalehti.fi/5/i/talous/uutiset/etusivu/uutinen.jsp?oid=20101029913

nyyyps

Se ohkanen vielä huonompi, rasahtaa helpommin farkuntaskussa rikki. Verrattuna tuohon perussimpukkaan, joka mahtuu nyrkinsilmään, jokainen kosketusnäyttöpuhelin on vähintään tuplasti isompi, ja on paljon enempi mitä mennä rikki. :D
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

nahkaparturi

#909
Omaakin kännykkää kun kahtoo, niin kyllä miulla on sellainen tunne, että niistä osumista mitä tuo on ottanut olisi koskettelunäytöllinen kännykkä mennyt entiseksi. Ja jos nyt tulee kommenttia, että ei kännykän kanssa muuta tavaraa samaan taskuun, ei könytä kännykkä reisitaskussa, ei pidetä kännykkää töissä mukana, niin mie en kyllä yhden perkeleen puhelimen takia rupeaisi elämääni muuttamaan.
So, you found out you're not a business man after all.
Just a man.
An ancient race.

All the love in all the world
Is not enough to save my soul tonight
-Lemmy

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview