Kansaneläkelaitos - Folkpensionsanstalten

Started by Milla Makia, Fri 14.10.2011 11:15:18 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Sir Sika

Quote from: Kastori on Fri 04.05.2012 12:18:08 (UTC+0300)
no eikö se palkka riitä verenpainelääkkeisiin.. työssäkäyvä aikuinen mies..
Kyllähän se riittäisi mutta ajattelin kerrankin ottaa jotain yhteiskunnalta takaisin. Kovin pienistä summista on kuitenkin kyse verrattuna moneen muuhun.

Tää on kyllä taas hieno kaikki vastaan minä tilanne. Koittaa nyt hyökätä vähän kovempaa ehkä saatte mut itkemään ja lähtemään pois.
Oon tehnyt asioita
joilla ei oo muuta tarkoitusta
kuin olla tikareita
jotka tarkoitettiin ainoastaan
sinuun uppoomaan
Antaisin anteeksi
jollen heikolta näyttäisi -Apulanta - Viisaus ei asu meissä-

"Idiootteja on helpompi sietää, jos heitä ei ajattele typerinä ihmisinä vaan poikkeuksellisen lahjakkaina apinoina."
- Nuorempi komisario Kyösti Pöysti

Portsarit luulevat olevansa jotain JOTAIN, eivätkä ole mitään erityisempää. Pieni valta saa miehen näyttämään mukamas suuremmalta ja vaikuttavammalta, loppujenlopuksi itsetunto on alhaalla ja mitätön kaiken tehdyn egon alla.

Kastori

enempi taitaa olla sinä vastaan kaikki.. etkä sie koskaan niin fiksu ole ollu että pois olisit tajunnu lähteä että siinä ole vaan..

[:]Kylkiluu[:]

En minä tässä hyökkää vaan keskustelen, tämä on mielenkiintoinen aihe. Pikemminkin vaikuttaisi nyt siltä, että sinä hyökkäät  :jees:

Ikävää jos lähisukulaisiasi ei ole hoidettu asianmukaisesti julkisella puolella. Sitä ei tosin tapahdu useinkaan myöskään yksityisellä sektorilla, etenkään kun hoidettavana on vanhus.

Sir Sika

Quote from: Kastori on Fri 04.05.2012 12:25:54 (UTC+0300)
enempi taitaa olla sinä vastaan kaikki.. etkä sie koskaan niin fiksu ole ollu että pois olisit tajunnu lähteä että siinä ole vaan..
Etkä sinä ole ilmeisesti sellainen ihminen joka osaisi pitää kiinni siitä mitä on luvannut. Mitä tapahtui sille että et reagoi mitenkään minun viesteihini jos ei ole ilmeistä syytä.
Sinä et ole mikään arvioimaan minun fiksuuttani, koska taas kerran harrastat sitä mistä syytät muita ihmisiä.

Quote from: Kylkiluu on Fri 04.05.2012 12:29:01 (UTC+0300)
En minä tässä hyökkää vaan keskustelen, tämä on mielenkiintoinen aihe. Pikemminkin vaikuttaisi nyt siltä, että sinä hyökkäät  :jees:

Ikävää jos lähisukulaisiasi ei ole hoidettu asianmukaisesti julkisella puolella. Sitä ei tosin tapahdu useinkaan myöskään yksityisellä sektorilla, etenkään kun hoidettavana on vanhus.
Tuo kommentti oli enemmänkin osoitettu kun Kastori tuli taasen kerran mukaan vaikka on luvannut jotain aivan muuta. Jos katsotaan se hyökkäämisesksi että kerron oman mielipiteeni ja kuinka olen toiminut niin olkoon niin.
Oon tehnyt asioita
joilla ei oo muuta tarkoitusta
kuin olla tikareita
jotka tarkoitettiin ainoastaan
sinuun uppoomaan
Antaisin anteeksi
jollen heikolta näyttäisi -Apulanta - Viisaus ei asu meissä-

"Idiootteja on helpompi sietää, jos heitä ei ajattele typerinä ihmisinä vaan poikkeuksellisen lahjakkaina apinoina."
- Nuorempi komisario Kyösti Pöysti

Portsarit luulevat olevansa jotain JOTAIN, eivätkä ole mitään erityisempää. Pieni valta saa miehen näyttämään mukamas suuremmalta ja vaikuttavammalta, loppujenlopuksi itsetunto on alhaalla ja mitätön kaiken tehdyn egon alla.

The Änes


l am the bastard son - evil inborn, Satan in tip-top, from head to toe
Just look at me, sense my blitz, down riding route 666


I was born to lose but Im built for booze..


NaiNeN

Ei täällä muilla ole niinkään tapana hyökkäillä  :nopsu:

Tuntuu vain uskomattomalta ettet olis koskaan mitään Kelalta saanu  :think:
Sekoitan ruokaani Kitekattia. Mainoksen mukaan se pitää mirrin virkeänä ja karvan kiiltävänä.


Quidquid latine dictum sit, altum videtur. Futue te ipsum.

Sir Sika

Antaa tuntuu vaan kuinka uskomattomalta tahansa, mutta minä tiedän totuuden.
Oon tehnyt asioita
joilla ei oo muuta tarkoitusta
kuin olla tikareita
jotka tarkoitettiin ainoastaan
sinuun uppoomaan
Antaisin anteeksi
jollen heikolta näyttäisi -Apulanta - Viisaus ei asu meissä-

"Idiootteja on helpompi sietää, jos heitä ei ajattele typerinä ihmisinä vaan poikkeuksellisen lahjakkaina apinoina."
- Nuorempi komisario Kyösti Pöysti

Portsarit luulevat olevansa jotain JOTAIN, eivätkä ole mitään erityisempää. Pieni valta saa miehen näyttämään mukamas suuremmalta ja vaikuttavammalta, loppujenlopuksi itsetunto on alhaalla ja mitätön kaiken tehdyn egon alla.

[:]Kylkiluu[:]

Kela-korvaukset pitäisi yksityisiltä terveydenhuollon yrityksiltä poistaa. Melko kyseenalaista on esim. Mehiläisen toiminta ollut, kuten viime vuoden lopulla uutisoitiin... Verovaroilla on tuettu toimintaa, jolla on tehty miljoonavoitot ja rahat kierrätetty veroparatiisien kautta maksamatta juuri mitään takaisin  ::smoke


NaiNeN

Mutta ei piä hermostua ja syytellä hyökkäyksestä jos porukka osoittaa mielenkiintoa siihen että uit vastavirtaan.
Sekoitan ruokaani Kitekattia. Mainoksen mukaan se pitää mirrin virkeänä ja karvan kiiltävänä.


Quidquid latine dictum sit, altum videtur. Futue te ipsum.

[:]Kylkiluu[:]

Jos kommentoinnissa selvästi ilmaisee halveksuntaa ja ylenkatsetta muulla kuin omalla tavalla toimivia ihmisiä kohtaan, saa yleensä jonkin verran kylmää kyytiä takaisinkin  :jepso:


Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview