Kansaneläkelaitos - Folkpensionsanstalten

Started by Milla Makia, Fri 14.10.2011 11:15:18 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Sir Sika

Quote from: Kylkiluu on Fri 04.05.2012 13:03:41 (UTC+0300)
Kela-korvaukset pitäisi yksityisiltä terveydenhuollon yrityksiltä poistaa. Melko kyseenalaista on esim. Mehiläisen toiminta ollut, kuten viime vuoden lopulla uutisoitiin... Verovaroilla on tuettu toimintaa, jolla on tehty miljoonavoitot ja rahat kierrätetty veroparatiisien kautta maksamatta juuri mitään takaisin  ::smoke


Tästä olen täysin samaa mieltä yhteiskunnan rahaa ei pitäisi ohjata tällä tavalla ohjata yksityiselle sektorille.

Quote from: NaiNeN on Fri 04.05.2012 13:04:11 (UTC+0300)
Mutta ei piä hermostua ja syytellä hyökkäyksestä jos porukka osoittaa mielenkiintoa siihen että uit vastavirtaan.
Kellekään muulle en ole hermostunut kun Kastorille joka hienovaraisesti yritti tehdä minusta pellen.

Kaikkiin kysymyksiin olen vastannut mielestäni asiallisesti vaikka kysymysten muotoili onkin saattanut olla vinoileva.
Oon tehnyt asioita
joilla ei oo muuta tarkoitusta
kuin olla tikareita
jotka tarkoitettiin ainoastaan
sinuun uppoomaan
Antaisin anteeksi
jollen heikolta näyttäisi -Apulanta - Viisaus ei asu meissä-

"Idiootteja on helpompi sietää, jos heitä ei ajattele typerinä ihmisinä vaan poikkeuksellisen lahjakkaina apinoina."
- Nuorempi komisario Kyösti Pöysti

Portsarit luulevat olevansa jotain JOTAIN, eivätkä ole mitään erityisempää. Pieni valta saa miehen näyttämään mukamas suuremmalta ja vaikuttavammalta, loppujenlopuksi itsetunto on alhaalla ja mitätön kaiken tehdyn egon alla.

Atomisaattori

Sen mitä yksityisiä lääkäripalveluja käyttänyt, niin ei niissä ole mitään semmoista paremmuutta ollut, miksi en julkisia palveluja vast edeskin mieluummiin suosisi  :think:


Buranaa ja pari päivää sairaslomaa saa molemmista  :psp:

"Good judgment comes from experience. Experience comes from bad judgment." - Jim Horning
Älä koskaan väittele idiootin kanssa. Hän vetää sinut omalle tasolleen ja voittaa sinut kokemuksellaan.
"Trying is the first step toward failure." - Homer Simpson

Sir Sika

Quote from: Kylkiluu on Fri 04.05.2012 13:08:02 (UTC+0300)
Jos kommentoinnissa selvästi ilmaisee halveksuntaa ja ylenkatsetta muulla kuin omalla tavalla toimivia ihmisiä kohtaan, saa yleensä jonkin verran kylmää kyytiä takaisinkin  :jepso:


Ensimmäisessä viestissäni saattaa olla sellaisia elementtejä mutta kukin käsittää sen miten haluaa. Kuitenkin olisi tullut kylmää vettä niskaan vaikka olisin sen millä tavalla tahansa muotoillut minun kohdalla sillä muotoilulla ei ole väliä.
Oon tehnyt asioita
joilla ei oo muuta tarkoitusta
kuin olla tikareita
jotka tarkoitettiin ainoastaan
sinuun uppoomaan
Antaisin anteeksi
jollen heikolta näyttäisi -Apulanta - Viisaus ei asu meissä-

"Idiootteja on helpompi sietää, jos heitä ei ajattele typerinä ihmisinä vaan poikkeuksellisen lahjakkaina apinoina."
- Nuorempi komisario Kyösti Pöysti

Portsarit luulevat olevansa jotain JOTAIN, eivätkä ole mitään erityisempää. Pieni valta saa miehen näyttämään mukamas suuremmalta ja vaikuttavammalta, loppujenlopuksi itsetunto on alhaalla ja mitätön kaiken tehdyn egon alla.

Kastori

Quote from: Sir SikaTohtori on Fri 04.05.2012 13:10:08 (UTC+0300)
Quote from: NaiNeN on Fri 04.05.2012 13:04:11 (UTC+0300)
Mutta ei piä hermostua ja syytellä hyökkäyksestä jos porukka osoittaa mielenkiintoa siihen että uit vastavirtaan.
Kellekään muulle en ole hermostunut kun Kastorille joka hienovaraisesti yritti tehdä minusta pellen.
höpsö.. ei minun ole koskaan tarvinnu yrittää, ihan teet sen itte suun avaamalla.. etkä ees hienovaraisesti..  :psycho: ::lsmoke

Sir Sika

Quote from: Kastori on Fri 04.05.2012 13:30:52 (UTC+0300)
Quote from: Sir SikaTohtori on Fri 04.05.2012 13:10:08 (UTC+0300)
Quote from: NaiNeN on Fri 04.05.2012 13:04:11 (UTC+0300)
Mutta ei piä hermostua ja syytellä hyökkäyksestä jos porukka osoittaa mielenkiintoa siihen että uit vastavirtaan.
Kellekään muulle en ole hermostunut kun Kastorille joka hienovaraisesti yritti tehdä minusta pellen.
höpsö.. ei minun ole koskaan tarvinnu yrittää, ihan teet sen itte suun avaamalla.. etkä ees hienovaraisesti..  :psycho: ::lsmoke
Huomaatko edes itse millä tavalla harrastat kiusaanista?
Oon tehnyt asioita
joilla ei oo muuta tarkoitusta
kuin olla tikareita
jotka tarkoitettiin ainoastaan
sinuun uppoomaan
Antaisin anteeksi
jollen heikolta näyttäisi -Apulanta - Viisaus ei asu meissä-

"Idiootteja on helpompi sietää, jos heitä ei ajattele typerinä ihmisinä vaan poikkeuksellisen lahjakkaina apinoina."
- Nuorempi komisario Kyösti Pöysti

Portsarit luulevat olevansa jotain JOTAIN, eivätkä ole mitään erityisempää. Pieni valta saa miehen näyttämään mukamas suuremmalta ja vaikuttavammalta, loppujenlopuksi itsetunto on alhaalla ja mitätön kaiken tehdyn egon alla.


Johan Von Markkinat

#165
Saako apteekista reseptilääkkeitä ilman kelakorttia? :think:

e: ai niin, jos ei ole ollut koskaan reseptilääkkeitä.

peter

Ei pahalla, mutta kyllä sä Sika ihan ite kerjäät kuittailua osaksesi  :psycho:

Kastori

Quote from: Sir SikaTohtori on Fri 04.05.2012 13:37:01 (UTC+0300)
Quote from: Kastori on Fri 04.05.2012 13:30:52 (UTC+0300)
Quote from: Sir SikaTohtori on Fri 04.05.2012 13:10:08 (UTC+0300)
Quote from: NaiNeN on Fri 04.05.2012 13:04:11 (UTC+0300)
Mutta ei piä hermostua ja syytellä hyökkäyksestä jos porukka osoittaa mielenkiintoa siihen että uit vastavirtaan.
Kellekään muulle en ole hermostunut kun Kastorille joka hienovaraisesti yritti tehdä minusta pellen.
höpsö.. ei minun ole koskaan tarvinnu yrittää, ihan teet sen itte suun avaamalla.. etkä ees hienovaraisesti..  :psycho: ::lsmoke
Huomaatko edes itse millä tavalla harrastat kiusaanista?
sulle ny näyttää sinne norsunluutorniin kaikki kiusanteolta mikä sanotaan sinun koppavuutta vastaan.. mutta olet mikä olet eikä sinusta kummempaa voi vaatia niin aika kevein kommentein olen kyllä sinua helliny..  :jepso:

Kastori

jaa pajautit jo kolmannen miinuksen.. lapsonen suuttu..  :psycho: no minulta et saa vielä sitä ensimmäistäkään..  ::lsmoke

Sir Sika

Quote from: peter on Fri 04.05.2012 13:39:14 (UTC+0300)
Ei pahalla, mutta kyllä sä Sika ihan ite kerjäät kuittailua osaksesi  :psycho:
Kuittailu on eri asia kuin tuo Kastorin harrastama pilkkaaminen sekä henkilökohtaisien ominaisuuksien arviointi.

Quote from: Kastori on Fri 04.05.2012 13:41:43 (UTC+0300)
Quote from: Sir SikaTohtori on Fri 04.05.2012 13:37:01 (UTC+0300)
Quote from: Kastori on Fri 04.05.2012 13:30:52 (UTC+0300)
Quote from: Sir SikaTohtori on Fri 04.05.2012 13:10:08 (UTC+0300)
Quote from: NaiNeN on Fri 04.05.2012 13:04:11 (UTC+0300)
Mutta ei piä hermostua ja syytellä hyökkäyksestä jos porukka osoittaa mielenkiintoa siihen että uit vastavirtaan.
Kellekään muulle en ole hermostunut kun Kastorille joka hienovaraisesti yritti tehdä minusta pellen.
höpsö.. ei minun ole koskaan tarvinnu yrittää, ihan teet sen itte suun avaamalla.. etkä ees hienovaraisesti..  :psycho: ::lsmoke
Huomaatko edes itse millä tavalla harrastat kiusaanista?
sulle ny näyttää sinne norsunluutorniin kaikki kiusanteolta mikä sanotaan sinun koppavuutta vastaan.. mutta olet mikä olet eikä sinusta kummempaa voi vaatia niin aika kevein kommentein olen kyllä sinua helliny..  :jepso:
Sinä olet sitä hienoa ihmisryhmää jolle tarkoitus pyhittää keinot. Sitä ei voi muuta kun olla arvostamatta.

Quote from: Kastori on Fri 04.05.2012 13:44:47 (UTC+0300)
jaa pajautit jo kolmannen miinuksen.. lapsonen suuttu..  :psycho: no minulta et saa vielä sitä ensimmäistäkään..  ::lsmoke
Sitten ihan sellanen pikku juttu minä EN ole sinun lapsesi joten ole hyvä ja lopeta lapsoseksi taikka lapseksi kutsuminen. Myöskään pojittelu ei tule kyseeseen.

Sinuna en ihan hirveästi huutelesi kun näköjään et edes osaa pitää kiinni siitä mitä olet luvannut. Se on tosi miehen merkki se että ei pidä lupauksistansa kiinni.
Oon tehnyt asioita
joilla ei oo muuta tarkoitusta
kuin olla tikareita
jotka tarkoitettiin ainoastaan
sinuun uppoomaan
Antaisin anteeksi
jollen heikolta näyttäisi -Apulanta - Viisaus ei asu meissä-

"Idiootteja on helpompi sietää, jos heitä ei ajattele typerinä ihmisinä vaan poikkeuksellisen lahjakkaina apinoina."
- Nuorempi komisario Kyösti Pöysti

Portsarit luulevat olevansa jotain JOTAIN, eivätkä ole mitään erityisempää. Pieni valta saa miehen näyttämään mukamas suuremmalta ja vaikuttavammalta, loppujenlopuksi itsetunto on alhaalla ja mitätön kaiken tehdyn egon alla.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview