News:

Apachefoorumi.net
Admin tarjoaisi kävijöille kahvit, mutta huomasi ettei serveri tykkää nesteistä.

Main Menu

Kansaneläkelaitos - Folkpensionsanstalten

Started by Milla Makia, Fri 14.10.2011 11:15:18 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

nyyyps

Minä jos perintöä tahtoisin, pitäisi isältä ostella metsäpalstoja pois seuraavan kymmenen vuoden aikana. Sitten kun porukat on vanhuksia, ne kyllä ehtii moneen kertaan sairastaa ne rahat.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Örtzi

Joo, mulla kun mamma kuoli -95, niin kamala poru tuli kun yhden kannun olisin halunnu, josta muistot oli pienestä asti, siitä mamma aina mulle mehua kaato. Hoidin tuota kuitenkin aika säännöllisesti sen viis vuotta, hain ruokaa, kuskasin, tein pikku remonttihommia jne. Vitun parku just niiltä, jotka vähemmin oli tekemisissä. Mä lastenlapsista kait eniten kävin ja tein. Mutta kun se kannu olikin arabiaa..  ::smoke
Kyl siit kaffekermat saa, sano piika ku sonnia lypsi.


paavo


Örtzi

Kyl siit kaffekermat saa, sano piika ku sonnia lypsi.


NaiNeN

Systeri testamenttas oman omaisuutensa jäävän minun poikaselle. Sillä kun ei omia ole, niin halus varmistaa ettei mahdollinen omaisuus ainakaan meijän porukoille päädy.
Sekoitan ruokaani Kitekattia. Mainoksen mukaan se pitää mirrin virkeänä ja karvan kiiltävänä.


Quidquid latine dictum sit, altum videtur. Futue te ipsum.


Masa

Yksi syy, miksi keväällä naimisiin mentiin oli juurikin se, että nyt on kaikki helpompaa. Omaisuus menee tasan, jos jommallekummalle jotain käy.
Tosin saahan tuo poitsuni oman osuutensa  :jees:
Kaikki muu on paskaa, paitsi kusi !


Tosi huono karaokelaulaja

paavo

Juteltiin taas, emäntä sanoi että meidän poika korvaa avioliiton perintömielessä.
Pääasia ettei sukulaiset tule osille. :jees:

Mysti

Jos olisin parisuhteessa ja suhde olisi muutenkin tasapainoinen ja sellainen, että siinä kuvittelis olevansa pidempäänkin, niin ainoa syy, miksi menisin naimisiin, olisi juurikin nuo kaikki lakisääteiset jutut ja byrokratian koukerot.
Why be difficult when with a bit of effort you can be impossible?

paavo

Ei ole mitään koukeroita, en ole 20 vuoden aikana kokenut mitään muuta kuin isyyden tunnustamisen.
Muuten elämä on mennyt sen suhteen aivan itsekseen.

Mysti

Mua jaksaa huvittaa tuo, et puhutaan isyyden tunnustamisesta. Niin kuin se mies ois väkisin pannut sen naisen paksuksi ja lapsen synnyttyä pitäisi sit tunnustaa syntinsä ja pahat tekonsa.
Why be difficult when with a bit of effort you can be impossible?

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview