News:

Apachefoorumi.net
Raikasta ja ravitsevaa sielunruokaa.

Main Menu

Seksin vähyys :(

Started by pupuna, Thu 07.05.2009 22:55:30 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

kenny


nyyyps

Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Memme

 ^  hEH HEH... Todellakin hullu kani kun käärmeen kimppuun kävi. No, rohkea rokan syö   :jepso:

GILlian

On ihmisiä, joille seksi on elinehto ja ihmisiä, jotka pystyy hyvinkin kauan olemaan ilman..minä kuulun jälkimmäisiin.. :kahvi:
Seksi on kaunein mahdollinen tapa olla lähellä toista, muttei siitä mun mielestä pidä tehdä sellasta suoritusnumeroa, jollasen jo pelkästään media siitä tekee.
Ilman seksiä ei ole elämää, mutta voi hyvinkin olla elämää ilman seksiä...tai ainakin hyvin vähissä määrin.

IsoPahaJolppi

Quote from: Gillian on Wed 10.06.2009 16:11:26 (UTC+0300)

Ilman seksiä ei ole elämää, mutta voi hyvinkin olla elämää ilman seksiä...tai ainakin hyvin vähissä määrin.


:old: Ei syytä huoleen, koeputkihedelmöitys on keksitty, ei tarvi elämänjatkamisen takia enää tehdä toisen kanssa mitään jossei tahdo...
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen


Kumimuna

Quote from: IsoPahaJolppi on Wed 10.06.2009 19:56:59 (UTC+0300)
Quote from: Gillian on Wed 10.06.2009 16:11:26 (UTC+0300)

Ilman seksiä ei ole elämää, mutta voi hyvinkin olla elämää ilman seksiä...tai ainakin hyvin vähissä määrin.


:old: Ei syytä huoleen, koeputkihedelmöitys on keksitty, ei tarvi elämänjatkamisen takia enää tehdä toisen kanssa mitään jossei tahdo...


Eikö mukaa oo pakko, jossei haluu  :psp:
Horatsu MauMau ::lsmoke

unikeko

Quote from: Gillian on Wed 10.06.2009 16:11:26 (UTC+0300)
On ihmisiä, joille seksi on elinehto ja ihmisiä, jotka pystyy hyvinkin kauan olemaan ilman..minä kuulun jälkimmäisiin.. :kahvi:
Seksi on kaunein mahdollinen tapa olla lähellä toista, muttei siitä mun mielestä pidä tehdä sellasta suoritusnumeroa, jollasen jo pelkästään media siitä tekee.
Ilman seksiä ei ole elämää, mutta voi hyvinkin olla elämää ilman seksiä...tai ainakin hyvin vähissä määrin.

Yhdyn edlliseen puhujaan  :nykytaide:

Spoiler
jos annetaan lupa  :goofy:
[close]
kun keskustelet idiootin kanssa, katso ettei hän tee samoin


Jumalan rauhaa
moottori pauhaa

GILlian

Quote from: unikeko on Thu 11.06.2009 21:33:29 (UTC+0300)
Quote from: Gillian on Wed 10.06.2009 16:11:26 (UTC+0300)
On ihmisiä, joille seksi on elinehto ja ihmisiä, jotka pystyy hyvinkin kauan olemaan ilman..minä kuulun jälkimmäisiin.. :kahvi:
Seksi on kaunein mahdollinen tapa olla lähellä toista, muttei siitä mun mielestä pidä tehdä sellasta suoritusnumeroa, jollasen jo pelkästään media siitä tekee.
Ilman seksiä ei ole elämää, mutta voi hyvinkin olla elämää ilman seksiä...tai ainakin hyvin vähissä määrin.

Yhdyn edlliseen puhujaan  :nykytaide:

Spoiler
jos annetaan lupa  :goofy:
[close]
Ainahan sitä yhtyä voi ilman sen suurempia lupiakaan.. :drag:

nyyyps

Seksissä ei ole mitään vikaa, se on hyvä juttu.
Siitä vouhottaminen ja että se on ainoa puheenaihe ihmisellä (purkan jauhamisen ja nenään honottamisen ja cosmon lukemisen seassa) ja seksin maailman tuominen keskenkasvusille tahtoo välillä ärsyttää.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

GILlian

Quote from: omglolnoob on Fri 12.06.2009 15:10:54 (UTC+0300)
Seksissä ei ole mitään vikaa, se on hyvä juttu.
Siitä vouhottaminen ja että se on ainoa puheenaihe ihmisellä (purkan jauhamisen ja nenään honottamisen ja cosmon lukemisen seassa) ja seksin maailman tuominen keskenkasvusille tahtoo välillä ärsyttää.
Jep.. :jees:

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview