News:

Apache IRC:
 #Apachefoorumi
@ irc.irchighway.net

Main Menu

Dance/Trance-nettiradio [KLF]

Started by jiidee, Fri 28.10.2005 23:28:16 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jiidee

Suomen ainoa tanssimusiikkikanava (dance/trance/techno).

http://www.klf.fi/

Mitä musiikkia porukka muuten kuuntelee?
Vääksyn ukkomiesyhdistys & Reilu kerho ry tarjoaa ilmaisen mammografian ( :oho: )

ranta-jorma

Kuuntelin juuri tota klf:ää ja ilokseni huomasin että sieltä tulee aika paljon noita eilispäivän tanssihittejä.

Musiikkimausta sen verran, et mä kuuntelen kaikenlaista musaa, kun jätetään klassinen pois.

::nsmoke
Hopeinen kuu luo merelle siltaa.....

jiidee

KLF:n nettisivuilla on jonkin aikaa lukenut että nettiradio on Ravintola Onnelan sivuilla nykyisin:
http://www.ravintolaonnela.fi/

::lsmoke
Vääksyn ukkomiesyhdistys & Reilu kerho ry tarjoaa ilmaisen mammografian ( :oho: )

jiidee

Tilasin muuten KLF:n kannatuspaidan ja nyt piti laittaa töissä soimaan...
Vääksyn ukkomiesyhdistys & Reilu kerho ry tarjoaa ilmaisen mammografian ( :oho: )

jiidee

Quote from: jiidee on Tue 22.08.2006 10:51:51 (UTC+0300)
Tilasin muuten KLF:n kannatuspaidan ja nyt piti laittaa töissä soimaan...

Huomasin äsken laskuja maksellessa että mulla on päällä KLF-kannatuspaita ja seuraavana oli niiden KLF-paitojen (2) laskun maksu...olin raahannut kannettavan ylös, kun tulin pöytäkoneelle tulostelemaan ja siinä kannettavassa soi juuri KLF...

Enää puuttuis että ne sieltä tulis meille asumaan... :think:
Vääksyn ukkomiesyhdistys & Reilu kerho ry tarjoaa ilmaisen mammografian ( :oho: )


Kastori


jiidee

Pitää kysyä eukolta ensin, se päättää meillä nämä asiat...mut parisen viikkoa asustelen nyt mielellään yksin...
Vääksyn ukkomiesyhdistys & Reilu kerho ry tarjoaa ilmaisen mammografian ( :oho: )

Kastori

käyn päivittäin suihkussa ja mulla on puhtaat kalsarit ja valmistan herkullisia kinkkupitsoja (saarioisten)..
sano tuo sille eukolle..

Lexa

Quote from: Kastori on Thu 31.08.2006 21:16:44 (UTC+0300)
käyn päivittäin suihkussa ja mulla on puhtaat kalsarit ja valmistan herkullisia kinkkupitsoja (saarioisten)..
sano tuo sille eukolle..

Uskallan epäillä...  :serlokki: On tullut luettua tämän kanssa ristiriidassa olevia lausuntoja aikaisemmin...
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

jiidee

#9
Quote from: Lex Arma on Fri 01.09.2006 09:58:01 (UTC+0300)
Quote from: Kastori on Thu 31.08.2006 21:16:44 (UTC+0300)
käyn päivittäin suihkussa ja mulla on puhtaat kalsarit ja valmistan herkullisia kinkkupitsoja (saarioisten)..
sano tuo sille eukolle..
Uskallan epäillä...  :serlokki: On tullut luettua tämän kanssa ristiriidassa olevia lausuntoja aikaisemmin...

Näiden todisteiden valossa uskalsin laittaa hakemuksen eukolle 7 (seitsemänä) kappaleena ja pyysin 5 (viiden) todistajan allekirjoitukset (ne muuten vähän uimahallin saunassa ihmetteli, kun siellä kävin kysymässä) hakemuksen liitteeksi.

Vastaus oli tiukka EI...parempi onni ensi kerralla...harmi kun näin niin paljon vaivaa...
Vääksyn ukkomiesyhdistys & Reilu kerho ry tarjoaa ilmaisen mammografian ( :oho: )

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview