News:

Apachefoorumi.net
Kuin kupillinen tuoretta spermaa.. etova, lämmin ja täynnä elämää.. 

Main Menu

Subaru Skills

Started by Kastori, Fri 16.01.2009 11:56:45 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kastori

pariin otteeseen autovideotriidiin mutta kuka niitä sielä kattoo..  :think:

Örtzi

Eikö tällä ole pari omaakin triidiä?  :think: Aika monta kertaa kuukauden aikana tullu tää vastaan.. Hyvä pätkä kyllä.
Kyl siit kaffekermat saa, sano piika ku sonnia lypsi.


Neponen

mun Carina pesee viivalla kaikki 1992 jälkeen rakennetut "autot" talviliukkailla  :jees: yx 900 saabi oli nopeempi lähössä Q mä mut suoralla menin ohi just ja just
"A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster."

PajakkiVasseli.com

Quote from: Neponen on Fri 16.01.2009 21:03:18 (UTC+0200)
mun Carina pesee viivalla kaikki 1992 jälkeen rakennetut "autot" talviliukkailla  :jees: yx 900 saabi oli nopeempi lähössä Q mä mut suoralla menin ohi just ja just
voi vittu  :lach: :lach:
Quote from: Hepskukkuu on Sat 12.04.2014 01:22:03 (UTC+0300)
Foorumi on kuin sima, kaikki käy osa on rusinoita ja passeli on vahingossa sekaan eksynyt luumu.... :think: :psp:

Örtzi

Quote from: passeli on Sat 17.01.2009 02:02:30 (UTC+0200)
Quote from: Neponen on Fri 16.01.2009 21:03:18 (UTC+0200)
mun Carina pesee viivalla kaikki 1992 jälkeen rakennetut "autot" talviliukkailla  :jees: yx 900 saabi oli nopeempi lähössä Q mä mut suoralla menin ohi just ja just
voi vittu  :lach: :lach:

Saanko valita maaston? JMä olen 120 kiloinen läski, alle 3 metrin sua hakee pelastuslaitos, kgb ja fbi yhtä-aikaa-
Kyl siit kaffekermat saa, sano piika ku sonnia lypsi.



nyyyps

Quote from: passeli on Sat 17.01.2009 02:02:30 (UTC+0200)
Quote from: Neponen on Fri 16.01.2009 21:03:18 (UTC+0200)
mun Carina pesee viivalla kaikki 1992 jälkeen rakennetut "autot" talviliukkailla  :jees: yx 900 saabi oli nopeempi lähössä Q mä mut suoralla menin ohi just ja just
voi vittu  :lach: :lach:

Olenpa vanhalla kanttilamppuhiasella jättäny E-koppa-carinanki valoissa kerran, ku ruuhkassa piti kaistaa vaihtaa. Yllätysmomentti varmaan teki siitä puolet, ku barumit vinkuen ampasin rattikarahkaryskällä, lähti ku kynttilä pyllystä. :jees:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

D-ude

"Kassoha sie. Tää asja on näi. Jos sie lähet juoksemaa, nii sie saat juossa Pohjalahel saakka. Kyl hää tulloo peräs, älä yhtää eppäile. Mut jos sie pysyt paikollais etkä lähe hitoilkaa, nii minkä hää tekköö? Et sie sovi hänen kansaa sammaa monttuu. Se on tään puolustussovan ratekia."

Baz

- Huomenta, kaunis ilma tänään.
- Antaa olla vaan! Kyllä se siitä pilvistyy!

Baz

- Huomenta, kaunis ilma tänään.
- Antaa olla vaan! Kyllä se siitä pilvistyy!

Baz

- Huomenta, kaunis ilma tänään.
- Antaa olla vaan! Kyllä se siitä pilvistyy!

Quick Reply

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview