Pimp My Ride Finland?

Started by Turkale, Sun 21.10.2007 16:29:08 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Turkale

Noniin, seuraa hetki jota olemme kaikki odottaneet, nimittäin tuunatun Fiiatin julkistamistilaisuus!



Vai että ei pieneen Fiiattiin saisi rakennettua saunaa, pitihän se kokeilla. Useiden kymmenien työtuntien ja muutamien katkenneiden poranterien jälkeen saunafiiatti, suomalainen hybridiauto on valmiina löylyihin.
Tämä on myös todellinen hotrod. Kuten huomata saattaa, on tähän haettu hieman hotrodtyyliä muutamilla yksityiskohdilla, ja kuumuutta piisaa!

Alpumi josta löytyypi laajemmalti kuvia projektista:
http://s220.photobucket.com/albums/dd163/Turkale/FiatSauna/  Selailu kannattaa aloittaa alpuumin loppupäästä, näyttää hölmösti menneen nuo kuvat

Varusteina mm. laudeiden käsinojasta ohjattava sähköinen löylyveden ruiskutus sekä kattovalot, nopeusmittariin upotettu löylymittari, polttoainemittari muutettu löylyvesimittariksi..

Myöhemmin mahdollisesti tulee myös suihkulähde, strobo, peilipallo...

Ei muuten meinannut "hotrodi" tänään startata, mutta kun kaadettiin nitrometaania suoraan kaasuttimeen ni johan jysähti tulille niin tömäkästi että kaasari iski n. 30cm liekkiä!
Valmistautukaa henkisesti, sillä myöhemmin on luvassa lisää tavaraa videon muodossa!

paavo

Hieno oivallus.  :good:
Minäkin haluaisin askarrella kaikenlaista, ei vaan ole tiloja.

PajakkiVasseli.com

VOI HERRANJUMALA.  :mosh:......Turkaleella asenetta    +plop
Quote from: Hepskukkuu on Sat 12.04.2014 01:22:03 (UTC+0300)
Foorumi on kuin sima, kaikki käy osa on rusinoita ja passeli on vahingossa sekaan eksynyt luumu.... :think: :psp:

Turkale

Quote from: kulli paavo on Sun 21.10.2007 16:51:29 (UTC+0300)
Hieno oivallus.  :good:
Minäkin haluaisin askarrella kaikenlaista, ei vaan ole tiloja.

No eihän se nyt mikään este ole, tuokin rakenneltiin pihalla kun tallissa on rakennushommat kesken.
Pahemmin vettä rupes satamaan niin nosteli koneita sisään ja kylmä tuli niin laitto vaan lisää palttoota päälle

paavo

Olen mukavuudenhaluinen. ::hihsmoke
Joudun noita koneita rassaamaan pihalla, sekä työkin on yleensä ulkona joten harrastus saisi olla sisätiloissa.



Atomisaattori

Hieno laite.. Ottaen huomioon lähtökohta.. :good: :good:
Ollu joskus aikonaan tuollainen Uuno..

"Good judgment comes from experience. Experience comes from bad judgment." - Jim Horning
Älä koskaan väittele idiootin kanssa. Hän vetää sinut omalle tasolleen ja voittaa sinut kokemuksellaan.
"Trying is the first step toward failure." - Homer Simpson


koppis

Turkale on on kone.. muutama viikko sitten haavilin tommosesta :bounce:
Ei oo vaan paikkaa rakentaa tommosta :good:
Positiivisuus ei ole perseestä, perse on positiivista.

Hanzuu

Koskas päästään saunomaan  :bounce:

Luovaa hulluutta ja siitä pojot  :good:
Kun olen hyvä, olen tosi hyvä. Mutta kun olen paha, olen tosi mahtava!

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview