Maalasin kapulani :psycho:

Started by jopotus, Tue 06.05.2008 14:08:55 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jopotus

 :psycho:  siis x-boxin kapulan



omasta mielestä ei ollenkaan niin ruma kun ois voinu kuvitella  :nopsu:  vai mitä ootte mieltä?

Hanzuu

Onhan se...näkönen  :jees:

Aikoinaan maalailtiin kännykänkuoria ja vituiksihan ne aina meni  ::nsmoke Ei löydy lahjakkuuttaa täältä suunnalta noihin hommiin.
Kun olen hyvä, olen tosi hyvä. Mutta kun olen paha, olen tosi mahtava!

Goldaron

Ihan tyylikäs, minkäs laisilla maaleilla maalasit? Ihan perus spray?  :think:
Vaihtoehtoeläin
Blog: http://blog.nahkatarvike.fi

jopotus

Quote from: Goldaron on Tue 06.05.2008 14:26:26 (UTC+0300)
Ihan tyylikäs, minkäs laisilla maaleilla maalasit? Ihan perus spray?  :think:
musta maston gt, punanen maston color ja maston kirkas akryylilakka. eli ihan perus spray  :jees:

Kastori

joskus tosiaan kännynkuoria tuli maalailtua ja kyllä niistä ihan asjallissii tuli..  :jepso:


jopotus

maalaaminen on kivaa.. ja kai sitä joskus jotain kivaa saa valmiiksikin kun tarpeeks harjottelee :jees:

D-ude

Tuosta puuttuu se Ctrl Alt Del nappi :nykytaide: puhumme mikkisoftan tuotteesta :hahaa:
"Kassoha sie. Tää asja on näi. Jos sie lähet juoksemaa, nii sie saat juossa Pohjalahel saakka. Kyl hää tulloo peräs, älä yhtää eppäile. Mut jos sie pysyt paikollais etkä lähe hitoilkaa, nii minkä hää tekköö? Et sie sovi hänen kansaa sammaa monttuu. Se on tään puolustussovan ratekia."

nyyyps

Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Goldaron

Quote from: jopotus on Tue 06.05.2008 14:33:06 (UTC+0300)
Quote from: Goldaron on Tue 06.05.2008 14:26:26 (UTC+0300)
Ihan tyylikäs, minkäs laisilla maaleilla maalasit? Ihan perus spray?  :think:
musta maston gt, punanen maston color ja maston kirkas akryylilakka. eli ihan perus spray  :jees:
Joo noh, jos kunnon välineet olisi vielä ollut niin jälki olisi helposti ammattitasoista  :bounce:
Ei sillä että tuo olisi huonosti tehty vaan sillä että esimerkiksi kynäruisku välineillä maalipinnasta tulisi tasaisempi jne..  :nykytaide:
Cheers! Nättiä jälkeä spray maalilla  :good:
Vaihtoehtoeläin
Blog: http://blog.nahkatarvike.fi

jta

Ei ollenkaan paha. Oikeestaan aika hyvänkin näkönen. Ite pitäis tuo kynäruisku joskus opetella käyttään ku tuli sellanen aikoinaan ostettua. Harjotella vaikka tuohon vanhaan kännyyn joka on jo metalli vihreeks maalattu.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview