News:

Apachefoorumi.net
Raikasta ja ravitsevaa sielunruokaa.

Main Menu

Traktorivideot

Started by Baz, Fri 23.07.2010 09:04:35 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

IsoPahaJolppi

Quote from: paavo on Sat 24.07.2010 13:22:39 (UTC+0300)
Kirkkonummelta Paavolandiaan ja siitä Taipalsaarelle kun saan hommani tehtyä ::osmoke

:blink: Menee aika läheltä sitten sun ajoreittis, taidan alkaa kaivamaan bunkkeria pihalle.....  :help:
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

nyyyps

Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

paavo


nyyyps

Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

IsoPahaJolppi

 :nope: Ei niitä foordeja tarvi sinne bunkkeriin ajaa, itselleni minä sen meinasin piilopaikaksi tehdä...  :psp:
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen



-teme-



paavo

Syntyy viilua :drool:

Mulla on viimeisin kyntösuoritus 903-4:llä. Etukuormain piti olla paikoillaan ettei keula ollut ilmassa maantiellä.
Oli se aikansa huipputuote.

jta

Kyllä siinä viherpiipertäjät tykkää kun tuollasilla alkaa peltoa kääntään. Ei mahtane kovin kauaa mennä kun on pelto käännetty.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview