News:

Apachefoorumi.net
Kuin kupillinen tuoretta spermaa.. etova, lämmin ja täynnä elämää.. 

Main Menu

luonnonkosmetiikka?

Started by nettee, Wed 23.08.2017 19:29:55 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

nettee

Moikka kaikki ihonhoidon intoilijat! Oon melko kauan haaveillut luonnonmukaisesti valmistetusta kuorintavoiteesta. Oon vuosien varrella huomannut, että luonnonmukaiset tuotteet sopii mun iholle parhaiten. Ei oo kuitenkaan tullut vastaan sellasta minun iholle täysin sopivaa kuorintavoidetta. Törmäsin kuitenkin kesällä Viron kauneus messuilla tällaseen merkkiin kun Flowelle? sanooko kellekkään mitään? onko kokemuksia? Kävin nettisivut kattomassa ja niiltä löytyis luonnonmukaisia kuorintavoiteita, mutta ennen kun tilaan, haluisin kuulla kokemuksia yms?

nyyyps

Käytän napalmia, tosin en muista nähneeni valmistajan mainoksia.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

=Lutris=

Ennemmin huonoa huumoria kuin ei huumoria ollenkaan
Huonoa makua ja riman alituksia jo vuodesta 1964 lähtien
Paskan myivät
Paskaa huumoria jo vuodesta 1964

paavo


Ledskukkuu

Parempi myöhään jos ei silloinkaan.


IsoP

Quote from: Ledskukkuu on Thu 24.08.2017 09:21:02 (UTC+0300)
AIV happo toimii hyvin ihon kuorintaan.  :jepso:

Se on kokeilematta, mutta propionihappo teki äärimmäisen viileän ja raikkaan ensivaikutelman joka muuttui mukavan lämpimäksi hieman myöhemmin. Ja todella kylmäksi sitten kun huuhtelin sitä korvantakaa jääkylmällä vedellä minuuttikaupalla  :psp:
Make tea not love


IsoP

Quote from: jta on Thu 24.08.2017 21:49:41 (UTC+0300)
Sulla vähän ärhäkämmät pesuaineet hiuksille...

Se oli vielä aikaa jolloin olin toisessa ääripäässä hiusmuodin suhteen. Roiskahti ihan hyvän kokonen roiskaus korvanlehdelle ja päänahkaan, mutta pääsin heti sitä huuhtomaan ja riittävän kauan huuhdoin niin ei siitä jäänyt kuin ehkä pientä punotusta. Silmissä olis ollu hankalampi juttu, jo se vesihanan alle pääsemisen suhteenkin.
Make tea not love

IsoP

Hätäsempi vois luulla että tämä triidi menee Apachemaiseen tapaan hivenen ohi sen mitä aloituksessa haettiin  :psp:

Itse olen ruma mies, ja riittää kun joskus peseydyn. Ainoa kuorintavoide jota käytän on Fast orange. Sekin yleensä käsiin ja enemmän ihon päälle muodostuneiden kerrosten kuorintaan. Siinä on varmasti muovipalleroita ne rakeet eli mikromuovia vesistöihin menee.
Make tea not love

Kiljutron

Aloitusviesti jäi uuden jäsenen ainoaksi. Apachella on luontaantyöntävä vaikutus  :psylach:

Nyyb  :serlokkismoke:

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview