News:

Apachefoorumi.net
Sielussani on mursu...

Main Menu

Brooken terapia-palsta

Started by Masa, Thu 15.05.2008 13:11:46 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Diver


Brooke

Quote from: Diver on Mon 16.06.2008 12:18:37 (UTC+0300)
Miksen minä saa vastausta, vaikka muut saa :angry:
Ei täällä kukaan oo nopeesti mitään saanu, päivänki on voinu joutua vartoon tai useemman  :nykytaide:
Taidat olla liian tottunu saamaan  :psycho:

Diver

Quote from: Brooke on Mon 16.06.2008 12:20:19 (UTC+0300)
Quote from: Diver on Mon 16.06.2008 12:18:37 (UTC+0300)
Miksen minä saa vastausta, vaikka muut saa :angry:
Ei täällä kukaan oo nopeesti mitään saanu, päivänki on voinu joutua vartoon tai useemman  :nykytaide:
Taidat olla liian tottunu saamaan  :psycho:
Ja kaikkiko saa jos odottaa päivän :sdfg:


Brooke

Quote from: Diver on Mon 16.06.2008 12:22:34 (UTC+0300)
Quote from: Brooke on Mon 16.06.2008 12:20:19 (UTC+0300)
Quote from: Diver on Mon 16.06.2008 12:18:37 (UTC+0300)
Miksen minä saa vastausta, vaikka muut saa :angry:
Ei täällä kukaan oo nopeesti mitään saanu, päivänki on voinu joutua vartoon tai useemman  :nykytaide:
Taidat olla liian tottunu saamaan  :psycho:
Ja kaikkiko saa jos odottaa päivän :sdfg:
Kyllä voin sanoa että kaikki saa vaikkei ihan heti  :jees:
Minulla on myös apudoctoreita joten hommat hoituu  :jepso:

Teen parhaillaan diagnoosia, joten kärsivällisyyttä nyt vaan. Koitan tarkastella asiaa objektiivisesti ilman johdattelua...
Spoiler
...jos se on mahdollista  :drag:
[close]


juuso

"Älkäämme surko sitä, mitä meillä ei ole. Surkaamme sitä, mitä meillä on."  - Alivaltiosihteeri

Brooke


Thrash

Quote from: Thrash on Mon 16.06.2008 00:49:05 (UTC+0300)
Quote from: Icola on Sun 15.06.2008 20:24:37 (UTC+0300)
Hyvä dr. Brooke.

Miksi naisia kiinnostaa enemmän pahat pojat ja semmoiset kusipäät joitten he itsekkin tietävät aina vaan pahoittavan heidän mielensä, eikä kilteille miehille ole kysyntää tässä nykymaailmassa? Aina kaikki naiset toitottavat sitä että miten naiset ansaitsevat tulla hyvin kohdelluksi tai silleen, mutta sitten kun olet heille mukava niin aina tuntuu olevan joku enemmän kiinnostava kusipää mielessä. Sitten kun sydän taas särkyy niin ensimmäisenä tullaan puhumaan tälle kiltille miehelle.
Kauniit naisethan tunnetusti ihastuvat näihin hyvännäköisiin mulkkuihin. Itse en oole kovin hyvännäköinen, joten täytyy panostaa siihen mulkkuuteen :psp:
Ei mulla mitään kummempaa salaisuutta. :psp: Naamaan suhteutettuna naisia on kyllä yllättävän paljon

Brooke

Quote from: Thrash on Mon 16.06.2008 12:45:39 (UTC+0300)
Quote from: Thrash on Mon 16.06.2008 00:49:05 (UTC+0300)
Quote from: Icola on Sun 15.06.2008 20:24:37 (UTC+0300)
Hyvä dr. Brooke.

Miksi naisia kiinnostaa enemmän pahat pojat ja semmoiset kusipäät joitten he itsekkin tietävät aina vaan pahoittavan heidän mielensä, eikä kilteille miehille ole kysyntää tässä nykymaailmassa? Aina kaikki naiset toitottavat sitä että miten naiset ansaitsevat tulla hyvin kohdelluksi tai silleen, mutta sitten kun olet heille mukava niin aina tuntuu olevan joku enemmän kiinnostava kusipää mielessä. Sitten kun sydän taas särkyy niin ensimmäisenä tullaan puhumaan tälle kiltille miehelle.
Kauniit naisethan tunnetusti ihastuvat näihin hyvännäköisiin mulkkuihin. Itse en oole kovin hyvännäköinen, joten täytyy panostaa siihen mulkkuuteen :psp:
Ei mulla mitään kummempaa salaisuutta. :psp: Naamaan suhteutettuna naisia on kyllä yllättävän paljon
Onkohan se pitkä tukkasi kuitenkin jotenkin tässä yks vetonaula mitä ulkonäköön tulee :think:
Sellaisista tykkävät naiset sokaistuvat silloin kaikelta muulta vaikka naamassa olis arpia tms.  ::osmoke

Ziperia

Quote from: Brooke on Mon 16.06.2008 12:51:09 (UTC+0300)
Quote from: Thrash on Mon 16.06.2008 12:45:39 (UTC+0300)
Quote from: Thrash on Mon 16.06.2008 00:49:05 (UTC+0300)
Quote from: Icola on Sun 15.06.2008 20:24:37 (UTC+0300)
Hyvä dr. Brooke.

Miksi naisia kiinnostaa enemmän pahat pojat ja semmoiset kusipäät joitten he itsekkin tietävät aina vaan pahoittavan heidän mielensä, eikä kilteille miehille ole kysyntää tässä nykymaailmassa? Aina kaikki naiset toitottavat sitä että miten naiset ansaitsevat tulla hyvin kohdelluksi tai silleen, mutta sitten kun olet heille mukava niin aina tuntuu olevan joku enemmän kiinnostava kusipää mielessä. Sitten kun sydän taas särkyy niin ensimmäisenä tullaan puhumaan tälle kiltille miehelle.
Kauniit naisethan tunnetusti ihastuvat näihin hyvännäköisiin mulkkuihin. Itse en oole kovin hyvännäköinen, joten täytyy panostaa siihen mulkkuuteen :psp:
Ei mulla mitään kummempaa salaisuutta. :psp: Naamaan suhteutettuna naisia on kyllä yllättävän paljon
Onkohan se pitkä tukkasi kuitenkin jotenkin tässä yks vetonaula mitä ulkonäköön tulee :think:
Sellaisista tykkävät naiset sokaistuvat silloin kaikelta muulta vaikka naamassa olis arpia tms.  ::osmoke
Olis mullakin pitkät hiukset... :sorry:

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview